Sellaista kyselisin, että miksi diaesitykseen lisätty kappale ei kuuluu vastaanottajalla, kun dian lähettää s-postissa, mutta omalla koneella kuuluu? Oon kuullu siis jostain upotetusta tiedosta ja matkapaketista, mutta siis mitä ne on ja auttavatko ne tähän ongelmaan? Pitääkö ne aktivoida tai jotain, ja miten se ihan käytännössä tapahtuu?
Voisiko joku nyt vääntää amatöörille rautalangasta tämän homman? Mulla on Windows 2000 käyttöjärjestelmä, ja dioja teen Power Pointilla. Olisin tosi iloinen, jos joku vaivautuu auttamaan. Kiitos kaikista asiallisista vastauksista! :)
Apua dia-esitykseen!!
2
163
Vastaukset
- GTRW
Olen kuullut,että se upottaminen ei aina oikein toimi eikä ole musiikin kanssa suositeltavaa.
Matkapaketissa on kaikki mikä esitykseen kuuluu,myös musiikki.
Ei ole vaikeaa.
Tiedosto > ohjattu matkapaketin luominen.
Siitä sitten seuraat ohjeita.matkapaketti-ominaisuutta ei vain ole kaikissa PP-versioissa. Olen itse paininut saman ongelman kanssa. Jos sitä ei kysyjälläkään ole, niin tekemällä tarvittavat äänet wav'iksi, voi ne sitten upottaa ja toimivat, kuten on tarkoitus. Pakkaavat olemaan vaan aika isoja. Kannattaa tehdä heikolla näytteenottotaajuudella ja monoksi. Mp3:lla ei onnistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1032848Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2111772- 1201710
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois471574Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641292Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841088- 911072
- 571044
- 52996
- 65895