pelailin tuossa freerollia, ja sitä oli jo pelattu melkeen tunti kun ajattelin vitsillä heittää J9:llä all in ja ainoa keneltä sain maksun oli 94!
ja sillä ei ollu edes rahaa potissa yhtään ennen maksua ja molemmilla oli n.4000 chippiä ja raha sijat aika lähellä!
ei siinä mitään tiedän että se on freeroll ja siellä pystyy maksaan millä tahansa. mutta voittaja kuitenki kuittaa 100€ nii ihmetyttää miksi se riskeerata turnaus 9 4 maksulla! ennen floppia olin suosikki n. 75% 25% mutta eiköhän floppiin iske se ainoa voittokortti 4! ja riverillä tuli vielä 9 mutta eipä se minua lohduttanu, kun kaverilla on 2 paria!
ei olis vituttanut jos vastassa olis ollu AA KK tai QQ tai JJ mutta minä meen all in 9 J:llä ja saan maksun 9 4:lta ja vielä häviän sen pelin!
kyllä semmonen syö miestä vaikka olikin freeroll!
olis voittanu 100€ joku lippu 1000€ turnaukseen
jees mutta hulluja on monenlaisia!
J 9 vs 9 4
joopajoo684
3
278
Vastaukset
- floppari
No jos J9:llä heittää tyhjään pöytään "vitsillä" napit, niin siinä kyllä menettää "valittamisoikeutensa" mun mielestä.
Pokerijumalat rankaisee... - rahasta ja
tee samanlaisia idiootin tempauksia:D
- ammattipelaaja...67c
ihan sama millä korteilla laitat kaikki rahasi pöydän keskelle, yleensä nettipokerissa jaetaan paremmalla mahdollisuudella kortit sille ketä johtaa chipeissä. Eli aivan sama millä pelaat ainoastaan chippi kasallasi on merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1767328
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes803149- 572285
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671455Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681402- 571333
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201286Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171051Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841018Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791010