Kyllä on taitava mies Jari musiikin kuin musiikin alueella. Komea ja fiksu mies ja komea ääni. Pääsispä tänne vaan kun ei nyt pääse
http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Jari Sillanpää latinoshown tähtenä Lahdessa/1135234181025
Jari taitaa musiikin
4
630
Vastaukset
- jarifani28
olen samaa mieltä kanssasi jari kun kuka osaa ja on komee ja ihana ääni harmi kun ei pääse katsomaan tuonne.
- Marianna
...harmista vihreenä kun ei mitään mahdollisuutta...päästä katsomaan huippuhienoa latino showta Lahteen ja vieläpä Sillanpää mestassa mukana, voi "turkasen" "turkanen"...oishan se niin upeeta nähdä kun lanne heiluu...
- punikkiruusu
Jari on niin söpö.Minun oli pakko vastata tähän viestiin kun tuntui vain siltä.Jari on todella söpö mies.Minäkään en pääse lahteen kun olen samana päivän 6 vuotis syntymäpäivillä harmi. Minulta itseltäni olisi lahteen noin 89 kilometriä muistaakseni.Tai 99 kilometsriä.
- kaleeriorjien vapautusrintama
Olipa hyvä etten nähnyt kun lanne heiluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741044
- 65913
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104898- 47882
- 49811
- 49684
- 31649
- 50580
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 38526