Mitä pidätte nimestä Alanna? Mikä sopisi toiseksi nimeksi?
Alanna
9
606
Vastaukset
- kiva nimi
Aluksi tuntui vähän erikoiselta, mutta nimeen "tottui" nopeasti.
Miten oilsi vaikka Alanna Eerika - Täti
Minä pidän enemmän Alina -nimestä.
Myös Aliina on kaunis. - sisiliskosisko
Alana-nimeen olen törmännyt kerran, mutta tämä on ihan uusi.
Mutta mikäs siinä, pehmeä ja nätti nimi. Helppo lausua.
Alanna Matilda
Alanna Eveliina
Alanna Josefina
Alanna Edith
Alanna Marie- >nella<
Alanna Sannica
tai perinteisesti Alanna Sannika, eli k'lla...
Alanna Jutta Lucia?
Alanna Hilda Mimosa :D joo ei parhaast pääst...
Alanna Tuija Linnea
Alanna Sanna Linnea
Alanna Tilda Reseta [reseta? keksin ite, päästäni?]
Alanna Mimmiina - Kukkakimppu I
>nella< kirjoitti:
Alanna Sannica
tai perinteisesti Alanna Sannika, eli k'lla...
Alanna Jutta Lucia?
Alanna Hilda Mimosa :D joo ei parhaast pääst...
Alanna Tuija Linnea
Alanna Sanna Linnea
Alanna Tilda Reseta [reseta? keksin ite, päästäni?]
Alanna Mimmiinareseda:
http://www.gutenberg.org/files/17198/17198-h/images/img029.jpg
- mniimi
höttöinen, sellainen prinsessaleikkien nimi. Ihan kaunis kuitenkin ja soveltuu myös suomalaisen tytön/naisen nimeksi. Alanna on senverran pitkä kolmitavuisena, että voisit harkita toista nimeä etunimeksi (Alanna olisi tietysti kutsumanimi). Esimerkiksi Outi Alanna. Oma kutsumanimeni on toinen nimi, eikä siitä kohtuuttomia ongelmia tule, silloin tällöin tarvitsee korjata. Alannalle kannattaa tasapainon vuoksi valita vähän napakampi, konsonanttivaltainen nimi kaveriksi esim. Mirka, Krista tms.
- Alanna16
moi, mun nimi on Alanna ja mun nimet on Alanna Avila Eleonoora.
- Alantalanta
Pitäisi ajatella millaisia nimiä lapselleen antaa,ettei anna lapselisuudestaan mitä
tahansa soopaa,josta lapsi joutuu isona kärsimään.Anna Tipuli Pusu. - hyvä.nimi
Alannah on yleinen nimi enkunkielisissä maissa. Myös substantiivi, seuraavan linkin mukaan alunperin iirinkielisestä sanasta "lapseni" http://www.behindthename.com/name/alannah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397800Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde411999Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5949- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822