Doggiperheiden

kodit

millaisissa asunnoissa asutte dogginne kanssa? Omakoti-, rivi tai kerrostalossa? Minkä kokoisessa? Kuinka siistiä teidän huushollissanne on ja kuinka usein siivoatte? Doggi kun sotkustaa jonkun verran...! =)

8

1202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoleton hulda

meil on n.140neliöinen talo,puolen hehtaarin tontti, mutta eipä nuo kaksi tilaa niin paljon vaatisi.Riittää kun kivat nukkuma paikat molemmille ja piha-alue on riittävä temmeltämiseen...siivotaan miten milloinkin,sehän ihan asujista kii kuinka siistissä haluu asuu,joskus meil siivotaan joka päivä,mutta kunnon viikkosiivous kyl tehdään joka viikko.mutta on ne niin kivoja kavereita ettei pienet sotkut haittaa :)

• doggi75

asutaan omakotitalossa 150 neliötä on tilaa. Takapiha on aidattu ja on kooltaan n.1200 neliötä. Meillä on koirille yksi huone varattu ns. omaksi tilaksi missä nukkuvat yönsä ja saavat oman rauhan jos sitä kaipaavat. Imuri on ahkerassa käytössä. Joka toinen päivä vähintään imuroin ja sitten perjantaisin teen perusteellisemman siivouksen, kun tuo karvanlaatu on sellaista että imeytyy helposti esim. sohviin (kangasta tällä hetkellä, nahkaa on seuraavat ;)). Itse kun olen vähän sellainen siivousfriikki, etten pidä mistään hallitusta kaaoksesta. Vähemmälläkin puunaamisella varmaan pärjäis.

• mina vain

Asustelen kahden dogin kanssa 80neliön kolmiossa. Kaksikerroksinen talo, minun kämppä alakerrassa. Koirilla on oma huone missä ovat päivät jos olen töissä. Omaa pihaa ei ole mutta 200m lähimpään rantaan, missä koirat voi irti päästää.
        Imuroin joka päivä ja joka viikko teen yhden perusteellisen siivouksen. Pesen lattiat ja koirien huoneesta seinät (herra osaa kuolata myös kattoon asti) ja koirien huoneen ikkunan kun se tuppaa olemaan täynnä nenän jälkiä. Olen hieman siivousfriikki joten sen takia näin usein. Vähemmälläkin selviäis, mutta en taho. :D

• kerrostalossa
        mina vain kirjoitti:

Asustelen kahden dogin kanssa 80neliön kolmiossa. Kaksikerroksinen talo, minun kämppä alakerrassa. Koirilla on oma huone missä ovat päivät jos olen töissä. Omaa pihaa ei ole mutta 200m lähimpään rantaan, missä koirat voi irti päästää.
        Imuroin joka päivä ja joka viikko teen yhden perusteellisen siivouksen. Pesen lattiat ja koirien huoneesta seinät (herra osaa kuolata myös kattoon asti) ja koirien huoneen ikkunan kun se tuppaa olemaan täynnä nenän jälkiä. Olen hieman siivousfriikki joten sen takia näin usein. Vähemmälläkin selviäis, mutta en taho. :D

kahden dogin kanssa. imuroin noin joka toinen päivä ja muuten siivoilen sillon kun sattuu jaksamaan! :)asunto on kaksio ja hyvin mahdutaan mieheni ja koiriemme kanssa. ulkoilua vaan tarpeeksi niin kullannuput vaan nukkuvat sisällä!

• laiska mamma
        kerrostalossa kirjoitti:

kahden dogin kanssa. imuroin noin joka toinen päivä ja muuten siivoilen sillon kun sattuu jaksamaan! :)asunto on kaksio ja hyvin mahdutaan mieheni ja koiriemme kanssa. ulkoilua vaan tarpeeksi niin kullannuput vaan nukkuvat sisällä!

Meillä asutaan 250 neliöisessä OKT:ssa yhden dogin kanssa. Imuroin kerran viikossa, moppaan harvemmin. En todellakaan ole siivousintoilija, jos joku (esmes anoppi) ilmaisee että onpas epäsiistiä, näytän miluusti mistä imuri löytyy...

• Kuolaa
        laiska mamma kirjoitti:

Meillä asutaan 250 neliöisessä OKT:ssa yhden dogin kanssa. Imuroin kerran viikossa, moppaan harvemmin. En todellakaan ole siivousintoilija, jos joku (esmes anoppi) ilmaisee että onpas epäsiistiä, näytän miluusti mistä imuri löytyy...

Me asutaan kahden dogin kanssa noin 100 neliöisessa omakotitalossa, jonka tontti on noin 2 hehtaaria. Ympäri vuoden saa (jos haluaa!) pyyhkiä kuolaa seiniltä, katosta, huonekaluista ja tietysti koiran naamasta vähän väliä. Miten se kuola voi olla mustaaaa???!! no, siihen on jo tottunut, että sitä on ja paljon joka paikassa. Karvanlähtöaikaan pitää tietty imuoroida usammin, mutta talvella on helpompaa kun ei tule kuraa sisälle eikä karvaakaan lähde.

Dogit sotkee kyllä aika lailla. Ainakin meillä on nopeesti puhtaat vaatteet karvassa ja kuolassa, jos ei onnistu karkaamaan esim. töihin ilman, että niihin törmää :) Auto on myös aika mielenkiintoinen paikka, jos sattuu säikähtämään limaisia ikkunoita ja sitä ah niin ihanaa koiranhajua, hih! Niin ja tietysti syöminen ja juominen on (meillä ainakin) melekosen sottaista puuhaa. Ruokaa jää huuliin josta sitä sitten on kiva tiputella tai ravistella minne sattuu ja juominen on myös aika hauska tapa kastella lattiat ja lähellä olevat ihmiset.

Mutta eipä haittaa kuolat eikä karvat kun ilmankaan ei vois elää!

• doggityty

55 neliöinen kerrostalo kaksio, hissillä kuljetaan 6. kerrokseen neitokaisen kanssa. Oma iso peti ja ruokapaikka riittää, siivo on välillä melkoinen ;) imuri on kolmesti viikossa käytössä.

• asutaan

Terve! Meidän perhe asustaa n.60 neliön kaksiossa omakotitalon alakerrassa. Eli minä, muksu, doggi ja toinen koiruus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe