Doggiperheiden

kodit

millaisissa asunnoissa asutte dogginne kanssa? Omakoti-, rivi tai kerrostalossa? Minkä kokoisessa? Kuinka siistiä teidän huushollissanne on ja kuinka usein siivoatte? Doggi kun sotkustaa jonkun verran...! =)

8

1186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoleton hulda

      meil on n.140neliöinen talo,puolen hehtaarin tontti, mutta eipä nuo kaksi tilaa niin paljon vaatisi.Riittää kun kivat nukkuma paikat molemmille ja piha-alue on riittävä temmeltämiseen...siivotaan miten milloinkin,sehän ihan asujista kii kuinka siistissä haluu asuu,joskus meil siivotaan joka päivä,mutta kunnon viikkosiivous kyl tehdään joka viikko.mutta on ne niin kivoja kavereita ettei pienet sotkut haittaa :)

    • doggi75

      asutaan omakotitalossa 150 neliötä on tilaa. Takapiha on aidattu ja on kooltaan n.1200 neliötä. Meillä on koirille yksi huone varattu ns. omaksi tilaksi missä nukkuvat yönsä ja saavat oman rauhan jos sitä kaipaavat. Imuri on ahkerassa käytössä. Joka toinen päivä vähintään imuroin ja sitten perjantaisin teen perusteellisemman siivouksen, kun tuo karvanlaatu on sellaista että imeytyy helposti esim. sohviin (kangasta tällä hetkellä, nahkaa on seuraavat ;)). Itse kun olen vähän sellainen siivousfriikki, etten pidä mistään hallitusta kaaoksesta. Vähemmälläkin puunaamisella varmaan pärjäis.

      • mina vain

        Asustelen kahden dogin kanssa 80neliön kolmiossa. Kaksikerroksinen talo, minun kämppä alakerrassa. Koirilla on oma huone missä ovat päivät jos olen töissä. Omaa pihaa ei ole mutta 200m lähimpään rantaan, missä koirat voi irti päästää.
        Imuroin joka päivä ja joka viikko teen yhden perusteellisen siivouksen. Pesen lattiat ja koirien huoneesta seinät (herra osaa kuolata myös kattoon asti) ja koirien huoneen ikkunan kun se tuppaa olemaan täynnä nenän jälkiä. Olen hieman siivousfriikki joten sen takia näin usein. Vähemmälläkin selviäis, mutta en taho. :D


      • kerrostalossa
        mina vain kirjoitti:

        Asustelen kahden dogin kanssa 80neliön kolmiossa. Kaksikerroksinen talo, minun kämppä alakerrassa. Koirilla on oma huone missä ovat päivät jos olen töissä. Omaa pihaa ei ole mutta 200m lähimpään rantaan, missä koirat voi irti päästää.
        Imuroin joka päivä ja joka viikko teen yhden perusteellisen siivouksen. Pesen lattiat ja koirien huoneesta seinät (herra osaa kuolata myös kattoon asti) ja koirien huoneen ikkunan kun se tuppaa olemaan täynnä nenän jälkiä. Olen hieman siivousfriikki joten sen takia näin usein. Vähemmälläkin selviäis, mutta en taho. :D

        kahden dogin kanssa. imuroin noin joka toinen päivä ja muuten siivoilen sillon kun sattuu jaksamaan! :)asunto on kaksio ja hyvin mahdutaan mieheni ja koiriemme kanssa. ulkoilua vaan tarpeeksi niin kullannuput vaan nukkuvat sisällä!


      • laiska mamma
        kerrostalossa kirjoitti:

        kahden dogin kanssa. imuroin noin joka toinen päivä ja muuten siivoilen sillon kun sattuu jaksamaan! :)asunto on kaksio ja hyvin mahdutaan mieheni ja koiriemme kanssa. ulkoilua vaan tarpeeksi niin kullannuput vaan nukkuvat sisällä!

        Meillä asutaan 250 neliöisessä OKT:ssa yhden dogin kanssa. Imuroin kerran viikossa, moppaan harvemmin. En todellakaan ole siivousintoilija, jos joku (esmes anoppi) ilmaisee että onpas epäsiistiä, näytän miluusti mistä imuri löytyy...


      • Kuolaa
        laiska mamma kirjoitti:

        Meillä asutaan 250 neliöisessä OKT:ssa yhden dogin kanssa. Imuroin kerran viikossa, moppaan harvemmin. En todellakaan ole siivousintoilija, jos joku (esmes anoppi) ilmaisee että onpas epäsiistiä, näytän miluusti mistä imuri löytyy...

        Me asutaan kahden dogin kanssa noin 100 neliöisessa omakotitalossa, jonka tontti on noin 2 hehtaaria. Ympäri vuoden saa (jos haluaa!) pyyhkiä kuolaa seiniltä, katosta, huonekaluista ja tietysti koiran naamasta vähän väliä. Miten se kuola voi olla mustaaaa???!! no, siihen on jo tottunut, että sitä on ja paljon joka paikassa. Karvanlähtöaikaan pitää tietty imuoroida usammin, mutta talvella on helpompaa kun ei tule kuraa sisälle eikä karvaakaan lähde.

        Dogit sotkee kyllä aika lailla. Ainakin meillä on nopeesti puhtaat vaatteet karvassa ja kuolassa, jos ei onnistu karkaamaan esim. töihin ilman, että niihin törmää :) Auto on myös aika mielenkiintoinen paikka, jos sattuu säikähtämään limaisia ikkunoita ja sitä ah niin ihanaa koiranhajua, hih! Niin ja tietysti syöminen ja juominen on (meillä ainakin) melekosen sottaista puuhaa. Ruokaa jää huuliin josta sitä sitten on kiva tiputella tai ravistella minne sattuu ja juominen on myös aika hauska tapa kastella lattiat ja lähellä olevat ihmiset.

        Mutta eipä haittaa kuolat eikä karvat kun ilmankaan ei vois elää!


    • doggityty

      55 neliöinen kerrostalo kaksio, hissillä kuljetaan 6. kerrokseen neitokaisen kanssa. Oma iso peti ja ruokapaikka riittää, siivo on välillä melkoinen ;) imuri on kolmesti viikossa käytössä.

      • asutaan

        Terve! Meidän perhe asustaa n.60 neliön kaksiossa omakotitalon alakerrassa. Eli minä, muksu, doggi ja toinen koiruus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1945
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1423
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe