kuiva pillu

ei kiihota

Hyvät naiset kertokaa mielipiteenne.Kumpi osapuoli hoitaa luikasteen, siis mies vai nainen? Ikä ja vaihdevuodet ehkä syyna että naiseni on tosi kuiva. Kova kulli lerpahtaa välittömästi,kun pitkän esityön jälkeen koittaa eikä kosteutta löydy ? Helposti mies syyllistetään vaikka syy naisessa.

19

3798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mees ittees..

"Helposti mies syyllistetään vaikka syy naisessa." Kyllä se vika on ihan sinussakin!
      Toki vaihdevuodet tai sairaus ym voi vaikuttaa asiaan, mutta kyllä siinä on miehelläkin SUURI osanasa. Senkus lämppäät sitä muijaa vaan rauhassa ja nautiskellen. Nuolet ja et pidä kiirettä, niin kyllä se kostuu.

Itsekästä sanoa noin, että vika naisessa. Mene itteesi kun luulet, että 2minuutin räpläämisellä nainen kiihottuu tarpeeksi.

Liukkaria sitten voi kyllä käyttää jo ihan nautinnon lisäämiseksi. Ja mieshän sitä pruuttaa mulkkunsa varteen ja hieroo naiseen. Tai ihan kumminpäin vain.

• Anonyymi

Vedä kättees vitun lerppamuna.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tapailen 64v naista joka on aktiivinen sängyssä mutta ei kostu nopeasti. Käytetään liukkaria tarpeen tarpeen mukaan. Pikapanoissa ainakin tarvii liukastetta. Onhan se kiihottavaa kun nainen liukastaa kovana seisovaa kaluani. Mies51v

• Anonyymi

Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa

• Anonyymi

No mitä väliä sillä, pääasia, että asia on hoidettu.

• Anonyymi

U­­­u­s­i s­­­ek­sitea­­­tteri ava­­utu­­­u Su­ome­­en! Kutsu­­­mme kai­­kk­i­­­. Il­moit­­­tau­­tum­­­ine­n ry­hmä­­ämm­e tä­äl­­l­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/X0w9D2

• Anonyymi

Se hoitaa joka aiheuttaa ongelman.
      Meillä ei edes keskusteltu vaihtoehdoista. Kun vaimoni joutui lopettamaan hormonien käytön terveydellisistä syistä 52 vuotisena niin hän hankki itse liukkariruubin yöpöydälleen mainiten käyttävänsä jatkossa sitä.
      Ei tuo ollut edes keskustelun paikka.

• Anonyymi

Eikä sulla urpolla ole naista ikinä ollutkaan buaahaa

• Anonyymi
    • Anonyymi

Syy on sun, naisesi ei halua sua. Hänen pillunsa kostuu jollekin muulle jota hän haluaa.

• Anonyymi

Ei minunkaan eukko halua minua,
        eikä halua käyttää liukkaria ja on muuttunut ilkeäksi vihaseksi akaksi
        Mies 59.v

• Anonyymi

U­­­u­s­­­i s­ek­­­sitea­tteri ava­utuu Su­­­ome­en! Ku­tsumme kai­kk­­i­. Ilmo­­ittau­tum­­ine­­­n ry­hmäämm­e tä­äl­­l­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/F6c9B2

• Anonyymi

Jos naisella on syöpä pillussa, ja saa hoitoja säde tai hormonihoito ja, pillu muuttuu kuivaksi ja vialliseksi.

• Anonyymi

Mikä pelle moista edes kyselee. Tosimies avaa liukuvoidepyrkin ja lorauttaa kyselemättä. Kuivuutta on nuorillakin ja e pillerit yksi syy.

• Anonyymi

Vaimo oli kertonut kaverilleen että ei kostu kunnolla, Sirpa oli ehdottanut omaa miestään se vois naida ja sillä on iso, vaimo kertoi että eihän sitä voi kokeilla. Sanoin jos Sirpa mulle niin kokeile.
      Sirpa oli suostunut ja Merja oli hermostuneena kotona sanoi se pitäs tapahtua tänään sen lapset mummolassa.
      Vaimo lähti ja Sirpa tuli melkein heti. Otin takin kuin herrasmies Sirpa nauroi jännittää hulluna.
      Sirpa kauluspaita alla ei mitään, nännit pystyssä Sirpa katsoi olen aamuun asti ja halasi ja antoi kiivaan suudelman nojasi ja kuiskas haluan olla hurja.
      Kaaduin juomia keittiössä Sirpa tuli taakse hieroi kalua availi housuja ja työntyi pöydän ja minun väliin imi vähän kysyi imeekö Merja harvemmin ja vähän Sirpa nuoleskeli ja sanoi Heikki ei ole saanut viikkoon Merja saa hurjan käsittelyn ja joutuu imemään sen tiedän.
      Nostin Sirpan pöydälle ja nuolin Sirpa kiljui ja työnsi pillua suuhun veti voimalla ylös työnnyin sisään kaappasi jaloilla kiinni ja tyrkytti rintojaan alkoi olla pöytä märkä kiimalimoista hoki odota odota ja työnsi pois kääntyi huudahti kun olin pohjassa kuiski nai huora kotiäitiä nai tunsin että tulee silloin laukesi, seisoi etunojassa ota kuva ota, sievästi spermaa valui pillusta kun kuvasin. Sirpa vaati että ollaan alasti, halusi nähdä kalun koko ajan.
      Naitiin kahdesti vielä ja nukahdettiin, aamulla naitiin heti kun herättiin.
      Laitoin viestin mammalle voit tulla. Halasi ja kysyi oliko kivaa sanoin oli. Merja kertoi Heikki antoi heti pieniä snapseja useita työnsi sohvalla selälleen kaatoi snapsia napaan ja imi samalla peukalolla ja etusormella piti pillua välissä ja hieroi odotin silmät kiinni tunsin huulet pillussa yritin nousta piti käsiä ja nuoli aloin haluta hulluna oikein levitin jalkoja tuli tunne olen huoraamassa en välittänyt, Heikki nousi ja ohjasi kalua tunsin vain jotain paksua kun sai kohdalle työntyi sievästi estot laukesi minä halusin hurjana olin ihan märkä sen paksu kyrpä oli ihana Heikki pani neljästi aamulla oli ihana herätä halusin kunnolla.
      Kokeile ja hymyili olen taas ihanan märkä siitä alkoi meidän uusi jakso kaikki pelaa ja on harvakseltaan vaihdettu kaveria aina yhtä jännää.

• Anonyymi

Mitä väliä sillä kumpi hoitaa liukasteen. Pääasia että hoitaa ja mukavaa on.

• Anonyymi

Eukko hiero kalun kiimoisaan kuumaks .kusi tuli suuhun oonko tehnyt virheen

• Anonyymi

jokainen kusee suuhun mutta koeta samalla paskantaa kattoon.

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6975
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1259
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      804
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe