Rolling Stones Sticky Fingers 7 bonus biisiä on studiotasoinen mielenkiintoinen vaihtoehtoinen versio Brown Sugarista. En nyt väitä, että parempi kuin alkuperäinen, mutta loistava outtake! Taylor soittaa erilaisen kitaraintro-osion (oikea kanava) kuin alkuperäisellä ja korvaa saksofonisoolon tyylikkäällä kitarasoololla. Levyllä on myös kaksi muuta versiota Brown Sugarista. Mielestäni on harmillista, kun Stones ei oo julkaissut loistoaikojen studiosessioista anthology -tyyppistä boxia. Materiaaliahan olisi todella pajon ja hyviä ennen julkaisemattomia biisejäkin..
Brown Sugar - different guitar part
3
339
Vastaukset
- vonpote
bootlegeista löytyy monia hyviä kokoelmia outtakes ja julkaisemattomista kappaleista,esim place pigalle on mahtava 70piisin/4cd:n kokoelma vuosilta 71-79,jos tosta haluat lisä tietoja niin niitä saat sähköpostilla,[email protected]
- Monkey Man
luullaksien venäläinen "erikoisjulkaisu". En tiedä on virallinen vai joku bootleg, todennäkösesti bootleg. Siinä on studiotason laatu hyvät kuvaliitteet ja biisien sanat. Stonesien pitäs ehdottomasti julkaista 10-20 cd:n box, jossa on laajasti materiaalia. Erilaisia studiobootleggeja liikkuu markkinoilla satoja, joista vain osa on hyviä.
- vonpote
noista studio bootleggien tasosta olen pikkusen eri mieltä,niitä on tosiaan satoja joista suurin osa äänen laadultaan hyviä,jopa erityisen hyviä,toinen juttu ovat sitten keikoilta yleisönauhotukset,niissä laatu sitten vaihtelee laidasta laitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569