Kun sinulla on juomalasisi puolillaan juomaa niin onko se sinusta
- puoliksi tyhjä vaiko puoliksi täynnä?
Päivän lööppi kertoo, että joka toinen nainen pettää.
Miten ymmärrämme asian kun ainakin puolet naisista on sinkkuja tai leskiä ?
PUOLET JUOTU ?
7
475
Vastaukset
- ja kunnollinen
voin allekirjoittaa tuon ,että nainen pettää ja jättää märät pennut miehelle.
Minulla on luottamus naisiin kyllä menny. - lindalinda1
Puoliksi tyhjä mulla.
Jaa-a, vaikia kysymys.
Ja millä tuollaisia tilastoja yleensä luodaan ?
Myönnän, että pettäminen ajatuksissa kyllä on
käynyt. Mutta en ole sortunut.
Hyvää päivän jatkoa Sinullekkin. - Puolet tallella
Puolet on vielä jäänny.... Jos puolet naisista on sinkkuja ja puolet leskiä , niin onkos sitten 1/3 kuollut????? Ja MIEHETHÄN ei petä , eikä jätä!
- on helppo vastata
minä olin naimisissa(menin sukulaisten painostuksesta jne,)
Mutta kun vaimo osottautui jokapojan heilaksi niin mikäs siinä, antaa akan mennä.
Tuli se vanhanpiian sanonta mieleen, "miksi alkaa ristiksi yhdelle kun voi olla iloksi monelle":)
pettää ja kumpi on uskollinen. Jos yläpää pettää ja alapää on uskollinen niin mitä tehdään? Puoliksi leskeksi en sulle rupia.
- henrii
tulossa ja menossa, niin kumminko päin sen pitäis laittaa päähän?
- Peer G.
Olisikohan tässä vähän sama juju kuin Nätti-Jussilla aikanaan.
Eivät ihmiset osanneet lumeeskaan hänen jälkiään nähdessään päätellä
oliko Nätti kulossa vai menossa. Jos vielä pahkuloivat niin
- Mistähän Nätti on tulossa ja mihin menossa
vaioliko kenties menossa sinne mistä arvelimme hänen olevan tulossa ?!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511