Onko kenellä kokemuksia?? kannattaako heitäytyä suhteeseen?? vai rauhoitua ?
mut.. jos en ota riskin, niin en tiedä?
onko ne millaisia??
härkä lady
Kauris M+ Härkä N
11
1900
Vastaukset
- sarvipiä
siitä vaan härkää sarvista:)
- ...............
sarvista, heh, jos ehdit ennenkuin se pakenee vuorille.
- kaurisMIES
kyl on kauris ja härkä yks parhaista komboista. Mä ainakin kaurismiehenä tykkään härkänaisten huumorintajusta, rauhallisuudesta, ja naisellisuudesta. Heissä on semmoista maanläheistä ja lämmintä seksikkyyttä. Aina oon tullu härkien kanssa hyvin juttuun. =)
- kaurismiess
härät ne vasta seksikkäitä onkin, en ole ennen oikein sillä silmällä katsellutkaan, mutta nyt kun sanoit...Totta! Pitääpä ruveta katselemaan tarkemmin etuvarustusta ja samoin taka:-)
- utelias härkä
mielenkintoista...
ja KYLLÄ olemme härkä naiset todella laisellisia ja seksikkäitä... mutta pystyykö kauris mies tyydyttää härkä naisen.. että hän ei olisi nopeasti kyllästynyt???
riittääkö intohimoa molemmilla? - k...auris
utelias härkä kirjoitti:
mielenkintoista...
ja KYLLÄ olemme härkä naiset todella laisellisia ja seksikkäitä... mutta pystyykö kauris mies tyydyttää härkä naisen.. että hän ei olisi nopeasti kyllästynyt???
riittääkö intohimoa molemmilla?tottakai... ja ei jää vain siihen
- jopa..
k...auris kirjoitti:
tottakai... ja ei jää vain siihen
tututkin saa siitä osan. ;)
(psss;) Oman osansa saa myös vieraatkin) - utelias härkä
noh... antauduin ja täysillä... niin intohimosesti kun vain voi olla..
kyllä ne kaurit huolehti naisista... jos nainen on sen arvoinen ;) tai houkuttelevan näköinen...
itseasiassa... oli itsestä selvää että juttu toimisi.. ( vaikka tavattiin eka kerta vasta eilen ) mut .. Hei !! - k...auris
jopa.. kirjoitti:
tututkin saa siitä osan. ;)
(psss;) Oman osansa saa myös vieraatkin)kauris elää vain yhdelle ja täysillä... kaikki tai ei mitään periaatteella
- k...auris
utelias härkä kirjoitti:
noh... antauduin ja täysillä... niin intohimosesti kun vain voi olla..
kyllä ne kaurit huolehti naisista... jos nainen on sen arvoinen ;) tai houkuttelevan näköinen...
itseasiassa... oli itsestä selvää että juttu toimisi.. ( vaikka tavattiin eka kerta vasta eilen ) mut .. Hei !!olen pelkkänä korvana.... joten ole hyvä ja jatka vaan... mitä olit sanomassa?????
- utelias härkä
k...auris kirjoitti:
olen pelkkänä korvana.... joten ole hyvä ja jatka vaan... mitä olit sanomassa?????
hänen ei tarvi edes sanoa mitä hän halua.. hän katsoo suoraan silmiin.. ja ... tiedän jo kaiken...
hän koskee... hellii... halaa... suutelee..
wow.. ehkä otetaan uusiksi.. kyllä!! ;)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712310En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831011Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n55989- 108980
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81931- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67746Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694- 33687