Niin onko ne kääntyvät ne sivupeilit? Yritin kääntää, mutta ei ne kääntyny. Pitäiskö kääntyä? Miten on?
Onko 99 focuksessa kääntyvät sivupeilit
8
1606
Vastaukset
- ex ex ex
jos meinaat että lasia vasten, niin muistaakseni kääntyi, mutta siitä on jo aikaa kun mulla sellainen raato oli.
- jojöjl
Silleen, että kadulla ne sais käännettyä, että bussi ei vie mennessään.
- ne kääntyvät
jos ovat orkkispeilit
- .......
Kääntyvät siis taaksepäin ainoastaan. Eteenpäin eivät käänny. Peruutin ko. vuosimallin focuksen talliin ja toinen peili osui ovenpieleen. No hajosi se, mutta ei ollut kovin hintava, maksoi silloin noin 75 euroa vaihdettuna.
- suuntiin
Kyllä se toiseenkiin suuntaan kääntyy, ainakin vm 04. Joku urvelo kolhaisi kadun varteen parkkeerattua autoani ja peili vääntyi. Hyvin pysyi paikoillaan, sähkösäätö tosin oli entinen, mutta se jäikin sitten seuraavan omistajan murheeksi.
- ....
suuntiin kirjoitti:
Kyllä se toiseenkiin suuntaan kääntyy, ainakin vm 04. Joku urvelo kolhaisi kadun varteen parkkeerattua autoani ja peili vääntyi. Hyvin pysyi paikoillaan, sähkösäätö tosin oli entinen, mutta se jäikin sitten seuraavan omistajan murheeksi.
Minulla oli kyseessä ei-sähkösäätöinen, siis sellainen mekaaninen systeemi säätämiseen. Nuppi, josta siis kääntelemällä saattoi oikean säädön löytää. Se ei sietänyt kääntämistä kuin taaksepäin.
- ei siedä
.... kirjoitti:
Minulla oli kyseessä ei-sähkösäätöinen, siis sellainen mekaaninen systeemi säätämiseen. Nuppi, josta siis kääntelemällä saattoi oikean säädön löytää. Se ei sietänyt kääntämistä kuin taaksepäin.
kääntämistä.
Joku urvelo oli saanut oikean puoleisen peilini rikki jotenkin ihmeellisesti... jäljistä päätellen isku/paino oli tullut alhaalta päin.
Joku ilmeisesti peruuttanut viereen, ja jotenkin omituisesti sopinut jollakin autollaan peilin alle....paikka on kyllä sellanen että ilkivalta on pois suljettua.
No siinä se peili roikku johtojen varassa....
- kiinni
näinkin on jossain tehty..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815450Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151452- 106951
- 78841
- 50822
- 41813
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56807Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43799- 56794
- 39779