joo eli ei ole epäilystäkään missä paikassa on pahimmat bad beatit ja niitä tulee vielä ihan solkenaan!
B2B esim club4aces pokerihuone pokerimaa
suunilleen jos mulla on aa ja jollakin toisella 10 j sitte laitetaan 10 kertaa samoilla korteilla all in niin voitan ehkä 2 tai 3 jakoa niistä!
tämä on fakta sitte jos mulla on 10 10 vs QQ
missä se 10 ei näy sen sijaan q tulee ja sitte vetelenkin kuollutta!
ite en pääse ohi millään jos mulla on huonompi taskupari ja muut menee jatkuvasti ohi!
en oikeen usko enää että tuo on rehellistä!
Pahimmat bad beatit
2
319
Vastaukset
- B2B!
lopetan pelaamisen tässä verkossa ja suosittelen muitakin jolla on viime aikoina ollu huono tuuri siellä!
se ei nimittäin muutamassakaan kuukudessa lopu!
mulla ollu jo 3 kuukautta putkeen erittäin huono tuuri siellä!
mutta ne jolla on hyvä tuuri niin jatkakoon fisuttelua!- on!!!!!!!!!
PokerStras, FullTilt Betssonpoker ja Titanpoker, nimittäin minulla kolme viikkoa aivan samanlista paskaa, jopa vielä pahempaa. Eikä loppua näy rehellisesti sanottuna uskoisin että 99,5% käsistä häviää. Mikään ei toimi ei onnistu, kaikki on tuhoon tuomittu pelissä. AA parit häviää K9 jne jne. Saatanan harvoin kun jotain pelattavaa käteen tulee on ne tyhjiä aina osumattomia ja jos ei niin häviää kärkiparitkin väreille, suorille kaksille pareille ja kolmosille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734486- 332541
- 402374
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401722- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511397
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231267Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155