Lennosta vaihtoon!

PETTÄJÄN UUSI

Näin nämä asiat valitettavasti menee.

Mies petti vaimoaan vuoden mun kanssa,koska liitto ei toiminut.
Jätti vaimon,otti avioeron ja musta uuden "vaimokkeen".

Olenko enää onnellinen?
-En tiedä.

Rakastanko?
-Kyllä.

Luotanko mieheen?
- "nauraa" :D En.

Miksi olen suhteessa?
-Rakkauden ja seksin takia.

Tuleeko suhde toimimaan koskaan normaalisti?
-Toiveajattelua...Möröt seuraa perässä...

6

1251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just niin

      TÄTÄ!!! Varatut yksilöt kiihottaa mut sit kun se saadaan saalistettua ni voivoi, alkaa kamala kitinä.

      OLKAA PERKELE TYYTYVÄISIÄ KUN SAATTE NE AVIOLIITOT RIKKI!!!! NAUTTIKAA NYT SIITÄ IHANASTA, LUOTETTAVASTA
      JA REHELLISESTÄ KUMPPANISTA!

      • avioliitto on

        kunnossa, kukaan ulkopuolinen ei saa sitä rikki.
        Etkö tuonvertaa tiedä?
        Miksi sait asiasta tuollaisen hepulin?


      • teillä
        avioliitto on kirjoitti:

        kunnossa, kukaan ulkopuolinen ei saa sitä rikki.
        Etkö tuonvertaa tiedä?
        Miksi sait asiasta tuollaisen hepulin?

        kunnossa jos et tiedä ootko enää onnellinen?? Ja sanot ettet luota, silloin EI todellakaan ole liitto kunnossa. Ja se meinaa sitä että saattaa olla taas välissä kohta joku johon lennossa vaihdetaan.

        Ei auta itkeä sit enää siinä kohtaa ku on valintas tehny, koitapa nyt vaan luottaa ja olla onnellinen.


    • noinhan se

      menee juu..

    • jos yrittää oikeaa suhdetta

      pettäjän kanssa.

      Meillä taas kävi niin, että nykyinen rakkaani erosi, koska voi niin helvetin huonosti suhteessaan.

      Meidän suhde alkoi eron jälkeen, mutta hän kyllä kertoi olleensa aiemmassa suhteessaan petollinen.

      Mietin kotvasen, voiko hän sitten olla koskaan minullekaan uskollinen. Mistäpä sitä tietäisi, paitsi siitä, mitä tuntee ja mitä aavistelee. Meillä ei ole mitään samanlaista kuin hänen edellisessä suhteessaan, näin hän on itse sanonut. Eikä hän minua ole koskaan loukannut. Ei tee mitään omituisia ylitöitä, tai halua roikkua baareissa ilman minua tai näytä siltä, etteikö viihtyisi kanssani mitään muita klassisia merkkejä. Hän sanoo saavansa kaiken minulta, ja tietävänsä vasta nyt mitä on oikeasti rakastaa. Sen minäkin tunnen, olemme yhdessä toisiamme täydentäviä, toistemme läheisyyttä kaipaavia, yhdessä nauravia ja välillä tietenkin riiteleviä ja sopivia tavallisia ihmisiä, jotka tuntevat kuuluvansa yhteen.

      Kyllä sen tuntee. Niin sokeaa rakkautta ei olekaan, etteikö jotain merkkejä olisi näkyvissä pettämisestä, jos sitä on tekeillä. Olen iloinen, etten enää tunne epävarmuutta, tunnen onnellisuutta.

      Puhukaa pelot halki, ottakaa selvää toisen ajatuksista ja tunteista.

      • sano mitä sanon

        mutta luuletko ettei mies ole sanonut samoja asioita entiselleen? Oletko jutellut entisen naisen kanssa ja tiedät siis molempien mielipiteen siihen, minlälaista heidän suhteessaan on ollut?

        Uskot että teidän suhde toimii uskollisena, koska se on erilainen kuin entinen suhde. Mikä siinä on erilaista? Sinun luonteesi ja käyttäytymisesikö? Jos mies tällä selittää sitä, ettei tarvitse pettää kun sinä olet erilainen kuin exä, tarkoittaa se sitä, että mies ei ole oppinut ottamaan vastuuta pettämisestään vaan selittää sen exänsä syyksi.

        Kuinka kauan varmuutesi siitä että miehen "ei tarvitse pettää kun on löytänyt rakkauden" kestää? Tosiasia on että mies tietää kikat ja niksit pettämiseen, kun on sitä ennenkin harrastanut. Ei tarvita ylitöitä, vieraissa voi käydä lounastauollakin, tai pitää ihan vaikka vapaata töistä tms...ja kotona voidaan olla "onnelisia ja iloisia".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe