tekninen tuki rikkoi mokkulani

kotimokkula

minulla on DNA:lta hankittu mokkula ja nyt viime perjantaina soitin tekniseen tukeen kun yhteys pätki. varman kuuloinen äijä käski sieltä mokkulan sisältä kohdasta advance setting, DHCP server muuttamaan kohdan start ja end IP. laitoin kohtiin äijän sanomat IP-osoitetteet ja tämän jälkeen nettiin ei päässyt laisinkaan ja kohta WAN oli punainen ja signal palkissa ei ollut pykäliä. äijän yritys ei siis auttanut ja kun hän sanoi että laita takaisin ne IP:t mitkä siinä oli niin ei se huolinut niitä enää, tuli vaan lukemaan jotain produckt error, please contact webmaster. äijä meni hiljaiseksi eikä siis pystynyt enää sanomaan mitään vaan laittoi asian eteenpäin ja sanoi että heiltä tulee joku äijä katsomaan tätä asiaa.

eipä ole kuulunut mistän äijistä vielä tänäkään päivänä yhtään mitään. soitin tänään vielä aspaan ja kysyin asiaa niin sieltä sanottiin vaan että asia on työnalla!!!!! miten ihmeessä se voi olla työnalla kun äijää ei ole käynyt?

eli nyt olen kuudetta päivää ilman omaa nettiä ja kun laki velvoittaa että asian on edistyttävä kahdessa vuorokaudessa (48 tuntia).

lähtee huomen aamuna viesti kuluttaja asiamiehelle sekä valitus teknisen tuen harhaan johdetusta ohjeesta operaattorin johdolle

7

1411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      kun DNA:n "mokkula puolen" tekninen tuki on väärässä. nimittäin minulle ovat sanoneet se yhteys toimii vain 3G alueella ja GPRS alueella tarvittaisiin antenni jotta yhteyden saa toimimaan. tätä asiaa vänkäsin noin 10 minuttia ettei se ole näin ja minä väitin että kyllä yhteys toimii myös GPRS alueella ilman antennia, mutta on vaan paljon hitaampi.

      no viisaamman (tässä tapauksessa tyhmemmän) edessä on pakko luovuttaa.

      tämä tosin tapahtui heti seuraavana päivänä kun kotimokkula oli tullut markkinoille.

      näköjään siellä teknisessä tuessa on vieläkin tietämättömiä ihmisiä. kun huomenna teet valituksen operaattorin johdolle niin kerro nämä terveiset. liittymänumero: 044-7539396

      • perintö vero

        minun tapaus mokkulasta ei ole myöskään kehuttava: mokkula yhteys toimi 3G alueella vain 400 gigan nopeudella vaikka minulla oli yhden megan nopeus. ja lisäksi mokkulan valot eivät toimineet oikein.

        soitin aspaan ja sanoin että en aijo maksaa yhden megan kuukausi maksua enkä myöskään mokkulasta täyttä hintaa kun ei valot pelaa.

        aspassa sanottiin vaan että selvä kyllä me ymmärretään.

        kuitenkin seuraava kuukausi maksu on aivan normaali niin yhteydestä kuin mokkulastakin, no en maksanut laskun koko summaa vaan vain osan minkä näin tarpeelliseksi.

        tuli pari karhukirjettä ja kun en maksanut niin sen jälkeen mokkula meni perintään, eli katkaisivat internet yhteyden kokonaan ja jopa kehtaavat sitten vielä lähettää kolmannen karhukirjeen.

        yhden asian opin että DNA:lle en maksa enää mitään en edes kännykkä maksua kun irtisanoin koko paskan.


      • huh mitä skeidaa
        perintö vero kirjoitti:

        minun tapaus mokkulasta ei ole myöskään kehuttava: mokkula yhteys toimi 3G alueella vain 400 gigan nopeudella vaikka minulla oli yhden megan nopeus. ja lisäksi mokkulan valot eivät toimineet oikein.

        soitin aspaan ja sanoin että en aijo maksaa yhden megan kuukausi maksua enkä myöskään mokkulasta täyttä hintaa kun ei valot pelaa.

        aspassa sanottiin vaan että selvä kyllä me ymmärretään.

        kuitenkin seuraava kuukausi maksu on aivan normaali niin yhteydestä kuin mokkulastakin, no en maksanut laskun koko summaa vaan vain osan minkä näin tarpeelliseksi.

        tuli pari karhukirjettä ja kun en maksanut niin sen jälkeen mokkula meni perintään, eli katkaisivat internet yhteyden kokonaan ja jopa kehtaavat sitten vielä lähettää kolmannen karhukirjeen.

        yhden asian opin että DNA:lle en maksa enää mitään en edes kännykkä maksua kun irtisanoin koko paskan.

        Vai että on dnalla peräti 400 Gigan nopeudella toimiva 3G verkko? Jopas on tekninen edistysaskel, muut operaattorit kykenee vaan maksimissaan 1 Megan nopeuteen...

        Eli koko viestis haiskahtaa niin pahasti ANTI-DNA TYYPIN TROLLILLE ETTEI VOIS ENEMPÄÄ OLLA!

        Sulla mitään dnata ole. Trollaat koska se on sun huvis, tai sitten sulle joko maksetaan palkkaa siitä tai koitat pelotella jottei asiakkaat karkais kaiken jo ryssineeltä Soneralta dnalle ja muille!


    • taas bullshittiä

      EI TEKNINEN TUKI VOI RIKKOA KENENKÄÄN MOKKULAA! Sä oot ite tietenkin ryssinyt koko homman.

      Tai sitten sulla ei mitään mokkulaa tietenkään edes ole vaan koitat sepitellä satuja jotta saat haukuttua dnata.

      Jotkut nimittäin oikeesti harrastaa dnan lokaamista, tulee mieleen että saakohan he siitä jotain liksaakin vai onko vaan omat osakkeet Sonerassa se oma lehmä jonka takia pitää haukkua kilpailijaa!

      • Runosuoli

        Hauskoja nuo DNA:n puolestapuhujat :) Sokeassa uskossa väittävät että heidän operaattorinsa on täydellinen.

        Tuo "ite olet ryssinyt" on toistunut täällä niin monta kertaa, vieläkö itse edes tuohon uskotte? Jokainen DNA:han liittyvä ongelma on asiakkaan oma vika. Esim. jos DNA lähettää laskut väärään osoitteeseen - toki, asiakashan ne laskut sieltä DNA:n konttorilta hakee ja kantaa ajatuksissaan naapurille. DNA:n sopimuksissa on häikkää tai asiakkaalle "näkymättömiä" pykäliä (kuten minulle tapahtui) - asiakkaan vika, mitäs ei nähnyt lukea sitä olematonta pykälää.

        Voisitte oikeasti miettiä noita teidän selityksiä kaikille DNA:n vioille. En siis väitä että kaikki viat olisivat DNA:n, mutta sen väitän että kaikki vikatilanteet EIVÄT johdu asiakkaasta. Tässäkin ketjussa asiakas teki kuten tekninen tuki neuvoi (oletettavasti siis) - mistä keskiverto kaduntallaaja mitään voi ip-osoiteavaruuksista tietää?

        Joten kaikki te DNA-messiaan perässä kulkevat: ei se teidän operaattori oikeasti ole niin puhdas pulmunen kun mitä te luulette. Liian paljon kummallisuuksia on tapahtunut DNA:n toiminnassa jotta se voitaisiin pistää asiakkaan piikkiin. Kaikki operaattorit tekevät virheitä(ihmisethän ne on siellä mystisen "operaattori" nimikkeen takana), mutta rajansa kaikella. Mutta on yksi varma moka joka voidaan asiakkaan piikkiin joka kerta laittaa: DNA:n asiakkuus - se ei ole operaattorin vika, vaan asiakkaan.

        Kiitos ja hyvää yötä.


    • erittäin pettynyt

      eli siis hankin mokkulan viime perjantaina.

      -myyjä kertoi että on pientä häikkää ja yhdistämiseen voi mennä maximmissaan tunti

      -lauantaina soitin ja sanoin ettei toimi vieläkään ja aspasta valíteltiin ettei, eikä tienny mistä vika johtuu

      - ne sano siellä että kokeile puolen tunnein välein että toimiiko ja jos ei kuudelta ala toimimaan niin soita uudestaan, niin ne ohjaa mut tekniseen tukeen että ne voi rekistööidä mut siihen palveluun / mut en mä rupee istuu lauantia päivää kotona nussuttamassa jotain stnan mokkulaa..

      -noh soitan uudestaan joskus 12 jälkeen yöllä ja ne valittelee ettei toimi vieläkään ja sanoo et tekninen tuki aukee klo 10 aamulla et ne auttaa..

      -no soitan sit 12 aikaan päivällä ja ekaks mut "ohjataan" tekniseen tukeen ja kuuluu vaan hälytys ääni, ja puhelu loppuuja kukaan ei vastaa.. soitan uudestaan ja kerron mitä tapahtu ni taas valitellaan ja sit se kertoo ettei teknisestä tuesta kukaan ole paikalla

      -no kummiski se sanoo et pitäs rupee toimii tänään tai huomenna....

      -nyt on maanantai eikä toiminu aamulla.. et rupee pikku hiljaa suoraan sanottuna vituttamaan tää valittelu ja dna:n toiminta..

      ja otin selvää et kenellä olis paras mokkula ja päädyin sit DNA:han valitettavasti..et mikäs on sit dna:n puolesta puhujien puolustus.. perseestä koko systeemi..

    • Hellemies

      Jep, perseestä on. Yritysasiakkaan 24H palvelunumerosta vikatilanteissa tulee nauhoite - palvelu tilapäisesti suljettu - Nettiyhteyden nopeus tippuu 1kb nopeudesta nollaan 2 sekunnin välein. Ongelma on nyt kolmatta päivää ja 3km helsingin keskustasta. Ja nopeudenhan piti liittymällä vaihdella välillä 2-10kb :((

      Enkä tullut tänne rahasta haukkumaan vaan todellakin vaan yritin netistä löytää apua ongelmaan mutta ei näytä olevan apua...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe