P*rkele ! Ostin vahingossa thulen suksiboxin ja sain kuulla että Saksan autoliitto ADAC oli tehnyt testejä kyseisille laatikoille!
Thulen boxi lähti jarrutuksesssa irti kiinnikkeissään!! Miten suhtautuu poliisi tienpäällä kun lähden pohjoiseen laskettelmaan? Vaiko valvotaanko suksiboxeja laisinkaan?
Suksiboxit ja turvallisuus?
7
2645
Vastaukset
- Thule 780 Atlantis
- kun lomalla ollaan?
Kaasua Kaasua vaan.
- OHJEEN MUKAAN
remmeillä kiinni boksin sisällä, niin ei se boksi lähde minnekää normaalissa jarrutuksessa. Tai sitten lähtee kattotelinekin samalla. Jos tulee sellainen äkkijarrutus tai stoppi että boksi irtoaa kiinnikkeistään (jotka on kattotelinekiinnikkeessä kiinni ja suksien ympäri oikein kiristetty), niin siinä aukee kyllä jo jotain paljon tärkeempääkin, eikä suksilla enää ole mitään väliä. Toisaalta niitten Thuulen remmien lukot on aika hepposet ja oonkin vaihtanut sinne boksiin paremmat ohkaset räikkäliinat.
Miten muuten ostetaan vahingossa jotain??? - uusin testi meni paremmin
http://www.adac.de/adactv/test_technik/Dachboxentest.asp?rubric=tcm:8-199932-1024
- kohtaan
Im Nachtest - Dachboxen 12.12.2007
- Saksalainen_insinöör
Juuri valmistuneessa uudessa testissä Thule Atlatis 780 sai parhaat arvosanat kaikissa osa-alueissa ja oli testin paras!
- ksusha
järjen käyttö sallittu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882