Chisu

tyttö15vuotias

se oli voicella niin vähän noloo sen oikee nimi on Kristian....hahhahah sehän on miehen nimi

15

3445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • setä-äijä

      Chisun oikea nimi on Christel. Kansainvälisesti käytetty naisen nimi. Chisun nimi on suomenruotsalainen.

      • tyttö15vuotias

        kuulosti siltä niinkuin se olisi sanonu kristian


      • jeejee3
        tyttö15vuotias kirjoitti:

        kuulosti siltä niinkuin se olisi sanonu kristian

        ..ketä kuvas sen TOP 10 VIP:in, on nimeltään Kristian, Kristian Juuso.


      • Anonyymi

        Mutta ihmettelen kun ei osaa meikata. Esim huulipunan käyttö ihan kuin huoralla eikö kukaan neuvo. Järkyttävän näköinen ei pysty katsomaan. En panis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ihmettelen kun ei osaa meikata. Esim huulipunan käyttö ihan kuin huoralla eikö kukaan neuvo. Järkyttävän näköinen ei pysty katsomaan. En panis.

        Äläkä panekaan.


    • Savolaisukkeli

      Melkein pitäisi kuulla livenä, että tietää osaako se oikeasti laulaa vaiko ei.

      • tyttö15vuotias

        ihan paska


      • löysää on....
        tyttö15vuotias kirjoitti:

        ihan paska

        Itse tekee kaiken ja osaa tehdä, haa!25v ikää.
        Teepä itse 10 vuoden kuluttua sama perässä!


      • tyttö15vuotias
        löysää on.... kirjoitti:

        Itse tekee kaiken ja osaa tehdä, haa!25v ikää.
        Teepä itse 10 vuoden kuluttua sama perässä!

        sä oot kateellinen!siis Vittu daa miks tääl ei saa missään sanoo omaa mielipidettään mun mielestä chisu on paska eikä se tarkoita sitä että on kateellinen."itse tekee kaiken ja osaa tehdä" just joo ei se chisukaan mikään niin täydellinen ole!siis voi vittu!katoin kun se esiintyi jossai ohjelmas niin se liikutti vaa huuliaan siinä eikä ääntä kuulunu, musiikki tuli niistä laitteista.


      • marsanoma
        tyttö15vuotias kirjoitti:

        sä oot kateellinen!siis Vittu daa miks tääl ei saa missään sanoo omaa mielipidettään mun mielestä chisu on paska eikä se tarkoita sitä että on kateellinen."itse tekee kaiken ja osaa tehdä" just joo ei se chisukaan mikään niin täydellinen ole!siis voi vittu!katoin kun se esiintyi jossai ohjelmas niin se liikutti vaa huuliaan siinä eikä ääntä kuulunu, musiikki tuli niistä laitteista.

        Mielipiteet on aina oikeutettuja, tosin sinun mielipiteesi ovat - miten sen nyt sanoisi - ilkeitä ja pahansuopia. Miksi? Chisu = Christel Sundberg on tehnyt musaa jo kauan. Vuonna 2005 hän vei omaa musaa Demoina HMC:n Asko Kalloselle pyrkimyksenä päästä kirjoittamaan musiikkia toisille. Demolla oli biisi, jonka Chisu oli tehnyt elokuvaan "Tyttö sinä olet tähti" hänen itsensä esittämänä. Kallonen tykkäsi kys. versiosta ja kysyi, miksei Christel itse esitä biisejään. Kun Asko näki Chisun esiintymässä kaikki loksahti ja nyt Alkovi on ulkona. Helvetin hyvä levy, joka ei päästä kuuntelijaansa helpolla. Esiintyjänä Chisu bändeineen on lähes ylimaallinen. Lauluäänestä sen verran, että hyvän lauluäänen omaavia tämä pallo on pullolaan, tulkitsijat ovat harvassa. Kun kaunis nainen laulaa omia tekstejä, itse säveltämiinsä, miksaamiinsa ja tuottamiinsa biiseihin siinä on vissi ero tämän päivän ulkopuolisin voimin tuotettuihin paketteihin - niitä mitenkään väheksymättä. Chisu on positiivinen, poreileva, ihana ihminen, jolle toivon onnea ja menestystä - kuten sinullekin 15-vuotias. Yritä päästä jollekin Chisun keikalle, niin tiedät, mistä puhun. Jatka laulamista, Idols-tähtiäkin tarvitaan. Kaikille on tilaa ja suvaitsevaisuus on POP ja IN.


      • Vapaa sana
        tyttö15vuotias kirjoitti:

        sä oot kateellinen!siis Vittu daa miks tääl ei saa missään sanoo omaa mielipidettään mun mielestä chisu on paska eikä se tarkoita sitä että on kateellinen."itse tekee kaiken ja osaa tehdä" just joo ei se chisukaan mikään niin täydellinen ole!siis voi vittu!katoin kun se esiintyi jossai ohjelmas niin se liikutti vaa huuliaan siinä eikä ääntä kuulunu, musiikki tuli niistä laitteista.

        Artisti ei voi aina itse määrätä saako hän esiintyä livenä vai playbackinä. Sitten kun itse esiinnyt tv:ssä, tulet huomaamaan tämän. Kunhan vähän vanhenet ja teet töitä musiikkisi parissa, et ainakaan haluaisi että joku oikopäätään tuomitsee sinut paskaksi. Tosin tuolla "Vittu daa"-meiningillä et ilmeisesti kovin pikälle pääse. Kova työ tavoitteiden eteen muuttaa kyllä asenteesi. Onnea!


      • hyde2
        marsanoma kirjoitti:

        Mielipiteet on aina oikeutettuja, tosin sinun mielipiteesi ovat - miten sen nyt sanoisi - ilkeitä ja pahansuopia. Miksi? Chisu = Christel Sundberg on tehnyt musaa jo kauan. Vuonna 2005 hän vei omaa musaa Demoina HMC:n Asko Kalloselle pyrkimyksenä päästä kirjoittamaan musiikkia toisille. Demolla oli biisi, jonka Chisu oli tehnyt elokuvaan "Tyttö sinä olet tähti" hänen itsensä esittämänä. Kallonen tykkäsi kys. versiosta ja kysyi, miksei Christel itse esitä biisejään. Kun Asko näki Chisun esiintymässä kaikki loksahti ja nyt Alkovi on ulkona. Helvetin hyvä levy, joka ei päästä kuuntelijaansa helpolla. Esiintyjänä Chisu bändeineen on lähes ylimaallinen. Lauluäänestä sen verran, että hyvän lauluäänen omaavia tämä pallo on pullolaan, tulkitsijat ovat harvassa. Kun kaunis nainen laulaa omia tekstejä, itse säveltämiinsä, miksaamiinsa ja tuottamiinsa biiseihin siinä on vissi ero tämän päivän ulkopuolisin voimin tuotettuihin paketteihin - niitä mitenkään väheksymättä. Chisu on positiivinen, poreileva, ihana ihminen, jolle toivon onnea ja menestystä - kuten sinullekin 15-vuotias. Yritä päästä jollekin Chisun keikalle, niin tiedät, mistä puhun. Jatka laulamista, Idols-tähtiäkin tarvitaan. Kaikille on tilaa ja suvaitsevaisuus on POP ja IN.

        Upee artisti tää Chisu. Sitä paitsi kun se säveltää ja sovittaa ja mitä kaikkee se tekee. Suomi kuulee hänestä vielä...


    • kyurpanaama

      Kohtalon omasta:

      "mä toivon et sä muutut kiltimmäks, ja ehkä mä palaan ja antaudun...."

      Ei ole todellista! Toivottavsti suurin osa ei kelaa näin.

      synkkää kamaa...

    • Pöyristynyt

      Pakko tulla jakamaan tämä naurettava viesti "artistilta" Louna Wideniukselta:

      "Louna Linnea
      On se jännä, miten tuolla Chisulla on niin hirveesti samanlaisia kokemuksia kuin mulla. Miten kaksi samanikäistä lauluntekijää kokee samoja asioita, joista kirjoittaa lauluja. Tällaisia yleisiä asioita kuin esimerkiksi, että nainen ei tunnista "elämänsä rakkautta", kun hän tulee vastaan tai, että joku Sabotoi täydellisesti Sinun elämää. Tämä Chisun listaykkönen Kohtalon oma esimerkiksi, ihan naurattamaan pistää, kun sitä kuuntelee. Niin samanlainen tarina, kuin minun matkani esimerkiksi Poriin, kuuntelemaan "elämäni rakkauden" (jonka perään niin monta vuotta ruikutin) Leinosen Villen keikkaa. Muistan kun matkustin Poriin asti kuuntelemaan häntä ja pyytämään häneltä apua, neuvoa, kun olin niin lopussa uuden levyni valmistumisen myötä, enkä oikein tiennyt keltä muulta apua olisin pyytänyt, koska tiesin Leinosen kuitenkin tietävän musiikkimaailmasta. Miehen keikka oli aivan fantastinen, yksi hänen parhaistaan. Illan päätteeksi menin erään "paikallisen" miehen kanssa porilaiseen baariin kaljalle, ja vuodatin hänelle tunnontuskiani koskien tätä fantastista monen vuoden kuvittelemaani rakkautta. Mies kuunteli ja halusi kuulla kaiken. Minulle tuntematon mies (joskus on helppo puhua tuntemattomille). Jossain vaiheessa Leinonen poksahti baariin, en tuntenut häntä, kun hän moikkasi mua kadulla. Vasta vähän ajan päästä hänet tunnistin. No, ilta meni tuntemattoman miehen kanssa kaljaa juodessa ja jossain vaiheessa päätin rohkaistua ja mennä jututtamaan Leinosta. Tartuin häntä ranteista kii, mutta hän teki tantonsa selväksi, eikä ollut erityisen halukas puhumaan minulle. Ihan ymmärrettävää, kun mies on naimisissa ja isä, sitten tulee tämän perään monta vuotta ruikuttanut nainen, seuraa häntä Poriin asti ja tahtoo jutella. No, siinä oli varmaan baarilaisilla nauramista, kun näkivät tapahtuneen, vaikka minua se ei silloin naurattanut laisinkaan, yhä miehen vankina kun koin olevani. Siinä minä näppejäni nuollen sitten laahustin takaisin hostelliin, kuunnellen, miten paikalliset ihmiset lauloivat mulle: Mun koti ei oo täällä. No, nyt tapahtumat ovat historiaa ja niille voi jo nauraa, mutta pitäisi varmaan tutustua tuohon Chisuun, kun tuntuu että elämme samanlaista elämää. Voisin varmaan saada vertaistukea!"

      ^ Kyseinen viesti siis Facebookin tilapäivitys...

      Niin, kuinka moni onkaan kuullut Lounasta ja kuinka moni Chisusta...
      Rehellisesti sanottuna Louna, jos joskus tähän törmäät, kokoa itsesi ja lopeta tuo naurettava Chisun vertailu itseesi. Olet arvostettu vain viiniä litkivien "taitelijoiden" parissa, sillonkin vain muutaman pullon jälkeen. Jos silloinkaan.

      Chisu on arvostettu, itse omat biisinsä säveltänyt ja tuottanut lahjakas nainen, joka ei varmasti ammenna kokemuksiaan muiden ihmisten elämästä suoraan. Varmasti joku biisi muistuttaa aina jotain, koska tämä maailma on jo kerran käyttänyt kaikki ideat mitä keksitte, onhan meitä ihmisiä ollut täällä jo jonkun aikaa.

      Tunnen 4-5 suomalaista naista joka on kokenut samanlaisia tuntemuksia kuin Louna ja Chisu, ruikuttanut väärien ihmisten perään vuosia jne, mutta eivät silti väitä että Chisu ammentaa ideansa heidän elämästään. Nyt oikeasti Louna järki päähän ja tajua että maailmassa on muitakin.

      Tämä on nyt oma mielipiteeni, mutta oli pakko jakaa tämä, oli niin naurettavaa kamaa jo omasta mielestä.

    • Voi feissarimokat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2143
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1812
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1659
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1566
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1487
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      118
      1387
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1341
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe