Myydäänkö Finikorin tuotteita kuluttajille? Tarkoitus olisi tehdä heppoinen ruosteensuojaus, ei mikään kevyt vaan hyvä, autolleni.
Finikor
12
5199
Vastaukset
- Ruostesuojaamosta
Kyllä niitä myydään. Ainakin Finikor-liikkeet.
Ainakin Mikkelin Finikorilla voi ostaa mm. kotelonsuoja-ainetta yms.
Jotkin tavaratalot myyvät myös...- hyvä vinkki oli
Joo, pitää mennä kyselemään Finikor-liikkeistä sitten. Hiton hyvä ruosteensuojausmassa se ainakin on.
- frgtujko
hyvä vinkki oli kirjoitti:
Joo, pitää mennä kyselemään Finikor-liikkeistä sitten. Hiton hyvä ruosteensuojausmassa se ainakin on.
Mutta älä levitä ruosteen päälle. Kaikki alla oleva ruostunut pitää saada puhtaaksi, tai sitten siirryt käyttämään perinteisiä menetelmiä, joissa pikkuruosteilla ei ole väliä.
- on paljon
hyvä vinkki oli kirjoitti:
parempaa kuin finikor!!!!
- testien mukaan
on paljon kirjoitti:
parempaa kuin finikor!!!!
Muistelisin että Finikor voitti TM:n testin jokunen aika sitten.
- tuunaajaitse
testien mukaan kirjoitti:
Muistelisin että Finikor voitti TM:n testin jokunen aika sitten.
tuosta tinitrlollista olen kullut pelkkä negatiivistä. Eikös Finikori oli suomalainen?
- kotelosuojaa
Osta Biltemasta kotelosuoja-ainetta, se voitti TM:n testin muutama kuukausi sitten. Ainetta saa spraypurkissa, sitä on helppo suihkuttaa autoon. Kotelosuoja-ainetta paksumpia aineita en suosittele, ellet saa autoa esim. hiekkapuhallettua täysin ruosteettomaksi. Tuo kotelonsuoja-aine on ohutta ja tunkeutuvaa ainetta. Se pysäyttää ruostumisen. Jos laitat ruosteen päälle jotain paksua massaa, ruostuminen itse asiassa nopeutuu.
- Suojaan autoni itse
Ostin jo finikorin 800ml sprayn, oli muuten sama hinta hinta kuin bilteman 500ml:nen, joten se siitä bilteman vaihtoehdosta. Tietääkö kukaan mitä ja kenen ainetta bilteman pulloissa on?
- mä´+
Suojaan autoni itse kirjoitti:
Ostin jo finikorin 800ml sprayn, oli muuten sama hinta hinta kuin bilteman 500ml:nen, joten se siitä bilteman vaihtoehdosta. Tietääkö kukaan mitä ja kenen ainetta bilteman pulloissa on?
800ml sprayllä, voe jeesus.Meinasitko koko purkin käyttää...
- Suojaan autoni
mä´+ kirjoitti:
800ml sprayllä, voe jeesus.Meinasitko koko purkin käyttää...
Ihmeen riittoisa oli purkki. Riitti mainiosti siihen mitä olinkin suojaamassa. Ihmeen helppo oli tehdä käsittely kotikonstein.
- Ammattilainen
Finikor ja Dinitrol re-aineet ovat standardi-
aineita ja niillä ei ole kovin suuria eroja.
Bilteman aineisiin en osaa ottaa kantaa. - sih964
Bilteman purkki riittää useampaan käsittelyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621576Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281546Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251252- 1281125
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1751096Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3111040- 781036