Miksi Haluat Olla Palstalla ?

Luulen, että meillä on hyvin erilaisia tarpeita ja odotuksia tällaiselta keskustelupalstalta.
Kirjoittajilla voi olla melkein 10 vuotta ikäeroa, taustamme ovat erilaisia, tulemme erilaisista ympäristöistä jne..

Kuitenkin suurin osa on ja pysyy täällä kaikesta riitelystä huolimatta.
Miksi sinä pysyt täällä, vaikka tämä ei vastasisikaan odotuksiasi ?

Minä olen täällä työpäivän jälkeen vastapainona työlle ja pidän jutuista, joissa on sitä jotain (en osaa sanoa mitä se tarkallen on), mutta juttuja, jotka saavat suun hymyyn ja mieluiten silmätkin pysymään auki.
Surullisiin ketjuihin en halua juurikaan osallistua koska työpäivät menevät usein ihmisten surujen tai surullisten ihmisten asioiden parissa.
Niin, ja pidän väittelystä jos joku ei ole huomannut :)

11

701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

      testaan Mensaa varten.
      No, huumoria, mutta kun en ihan kaikkea tiedä, niin heitän avauksia ja luen vastaukset tarkkaan.
      Ämmänläyskiä en täältä hae, jos nyt ei sitten oikein kivaa löydy.
      Siinäpä ne syyt, joku voi kertoa jotain muuta mutta ne ovat vain kopioita siitä mitä minä sanoin.

      • Heta Niskavuori

        Katohan tämmöinen ehdotus kehiin tulee nyt.
        Ässä-kaupasta vois hakea pilnsneriä, ranskista ja teemakkaraa ja suunnistaa Tokoin-rantaan istuksiin lampaantaljan päälle.
        Katsella vastarannalla kiitäviä junia ja yrittää bongata töihinsä kiirehtiviä "julkkiksia".

        Tästä ei taida tarjous paljon....... huonontua?


      • HTZA
        Heta Niskavuori kirjoitti:

        Katohan tämmöinen ehdotus kehiin tulee nyt.
        Ässä-kaupasta vois hakea pilnsneriä, ranskista ja teemakkaraa ja suunnistaa Tokoin-rantaan istuksiin lampaantaljan päälle.
        Katsella vastarannalla kiitäviä junia ja yrittää bongata töihinsä kiirehtiviä "julkkiksia".

        Tästä ei taida tarjous paljon....... huonontua?

        sinä olet.
        Harmi vaan on se, että maailmamme eivät koskaan voi kohdata.
        Jos homma menee pieleen niin se tulee tänne palstoille.
        Ja minä haluan olla täällä ihan anonyymi.
        Jos homma menisi hyvin olisi ihan kiva laittaa tänne jokunen hunajapisara.
        Kyllä sitä riittäisi kateellisten kyyneleitä, ja jokunen onnenkin.
        Yäk!


      • Heta Niskavuori
        HTZA kirjoitti:

        sinä olet.
        Harmi vaan on se, että maailmamme eivät koskaan voi kohdata.
        Jos homma menee pieleen niin se tulee tänne palstoille.
        Ja minä haluan olla täällä ihan anonyymi.
        Jos homma menisi hyvin olisi ihan kiva laittaa tänne jokunen hunajapisara.
        Kyllä sitä riittäisi kateellisten kyyneleitä, ja jokunen onnenkin.
        Yäk!

        Tästä tulisi tosi pitkä romaani jos oikeasti alkaisin palautetta antamaan. Joten sivuutan moisen ylenkatseella, kuten arvolleni sopii..

        Sitävastoin voisin kommentin heittää tähän oletukseen, että vuodattaisin katkeruuteni ja kyyneleeni tänne.
        Sinä sorrut vertaamaan minua juorutäteihin.
        Hyi sinua.
        Minä osaan käpertyä luolani hämäryyteen, nuolemaan turkistani haavat ja palamaan auringonvaloon pää pystysssä ja ylväänä.

        Vai itsekö ajattelit olla tämän sivun tiedottaja ja maksusta vuotaa kaiken julkisuuteen?


      • HTZA
        Heta Niskavuori kirjoitti:

        Tästä tulisi tosi pitkä romaani jos oikeasti alkaisin palautetta antamaan. Joten sivuutan moisen ylenkatseella, kuten arvolleni sopii..

        Sitävastoin voisin kommentin heittää tähän oletukseen, että vuodattaisin katkeruuteni ja kyyneleeni tänne.
        Sinä sorrut vertaamaan minua juorutäteihin.
        Hyi sinua.
        Minä osaan käpertyä luolani hämäryyteen, nuolemaan turkistani haavat ja palamaan auringonvaloon pää pystysssä ja ylväänä.

        Vai itsekö ajattelit olla tämän sivun tiedottaja ja maksusta vuotaa kaiken julkisuuteen?

        kaipuusta vuodatan.
        Minä en koskaan voisi paljastaa muuta kuin onnea tänne palstalle.
        Mies kun olen.
        Ja mies kun olen, olen kohdannut tyttöjä ja naisia.
        Siksi epävarmuuteni.


      • Heta Niskavuori
        HTZA kirjoitti:

        kaipuusta vuodatan.
        Minä en koskaan voisi paljastaa muuta kuin onnea tänne palstalle.
        Mies kun olen.
        Ja mies kun olen, olen kohdannut tyttöjä ja naisia.
        Siksi epävarmuuteni.

        Epäilenpä, että ovat olleet filettä tai vähintään paistia vaativia.

        Tässä on se vissi ero.
        Kehen kannattaa satsata ja kuka joutaa ohitettavaksi :)


      • HTZA
        Heta Niskavuori kirjoitti:

        Epäilenpä, että ovat olleet filettä tai vähintään paistia vaativia.

        Tässä on se vissi ero.
        Kehen kannattaa satsata ja kuka joutaa ohitettavaksi :)

        jos joku jauhaa tympeitä lurituksia niin häntä kyllä arvostetaan.
        Minä kun olen tosissani niin luullaan heti että se taas jauhaa pashaa...
        :)


      • Heta Niskavuori
        HTZA kirjoitti:

        jos joku jauhaa tympeitä lurituksia niin häntä kyllä arvostetaan.
        Minä kun olen tosissani niin luullaan heti että se taas jauhaa pashaa...
        :)

        sinun puhuvan pashaa. Vai olenko ?


    • Tämä on kivaa ja rentouttavaa puuhaa. Töiden tasapainoksi minäkin täällä ja en ole ollut riidoissa kenenkään kanssa.

      Oikeassa elämässä en tule juttuun lähes ollenkaan naisten kanssa, kun en ole samalla aaltopituudella jostain syystä. Naiset puhuvat mielestäni "kiinan kieltä". Täällä netissä en ole huomannut eroa, kun en edes tiedä useinkaan onko keskustelija mies vai nainen.

      Kaikenkaikkiaan tämä on mielestäni kevyttä keskustelua täällä ja usein hyvin mielenkiintoista.

    • kauanko

      pysyn.Kai sitä jonkinlaista seuraa kaipaa,kun nuo illat ovat vielä pimeitä,kun päivä pitenee,niin kyllä tämä jää.Tämä ei varmaan saa suuta hymyyn,hyvä kun edes silmät pysyvät auki.

    • namisuku

      ...tämä Palsta ON minulle=D

      Ympärillä satuu ja tapahtuu niin paljon, että tänne on välillä Kirjoitettava, ihan Must=)
      Joskus Täältä on jopa löytynyt Vastaus mielessä askartelevaan kysymykseen=D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      244
      2253
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1468
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1310
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1039
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      943
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      679
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      670
    Aihe