KaurisN+VaakaM

kaurisnauris

Tässä täydellinen pari! Näitä kahta ei erota mikään. Aina palaa yhteen. Hienostunut vaakamies on hienostuneelle kauriille oivallista seuraa, ei siitä mihinkään pääse. Ja muu sujuu itsestään, mmmmm...

7

940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herkkä Kauris

      meillä meni ainakin kaikki vituilleen.. Oma vaaka -mieheni ei suostunut puhumaan "negatiivisista" asioista kuten suhteen ongelmista vaan halusi olla ajattelemattakin niitä. Tykkäsi katsella ja lirkutella muita naisia, minun seurassanikin ja sanoi minulle päin naamaa että naiset ovat kauniita ja odottaa löytävänsä joskus minua paremman naisen. Sinä päiväni uskoni siihen suhteeseen kuoli totaalisesti. Nielin kaiken, kauriina, enkä suostunut näyttämään kuinka loukkaannuin noista kaikista sanoista. Väitti myös että minä petän ja olen uskoton ja kun erosimme tivasi tietää kaikki "vieraat miehet". Eihän niitä tietenkään ollut mutta itse myönsi että oli esiintynyt baareissa sinkkuna ja yrittänyt iskeäkin naisia sieltä.

      Kummallista käytöstä, vaaditaan toiselta sitä mitä itse ei pysty antamaan. Totta kai meitä yhdisti esim. se että pidimme taiteesta ja kauniista luonnosta ja vaa'an kanssa pystyi keskustelemaan vaatteista, meikeistä, muodista ja sisustuksesta. Liian herkkä kuitenkin minun makuuni, minä olin enemmänkin sen suhteen mies, monet kerrat mies murjotti sohvalla tippa linssissä kun minä lähdin ovet paukkuen baariin kun en enää sadatta kertaa jaksa kysyä mikä vaivaa. Loppujen lopuksi asia saattoi olla niinkin pieni kuin "katsoit kadulla sen miehen perään"

      Mutta onnea! Kyllä vaaka minulle paljon opetti.

      • kauris23678

        Niin Tyypillistä vaakaa!!:


        "Oma vaaka -mieheni ei suostunut puhumaan "negatiivisista" asioista kuten suhteen ongelmista vaan halusi olla ajattelemattakin niitä."

        "Tykkäsi katsella ja lirkutella muita naisia, minun seurassanikin ja sanoi minulle päin naamaa että naiset ovat kauniita ja odottaa löytävänsä joskus minua paremman naisen."

        "itse myönsi että oli esiintynyt baareissa sinkkuna ja yrittänyt iskeäkin naisia sieltä."

        " Loppujen lopuksi asia saattoi olla niinkin pieni kuin "katsoit kadulla sen miehen perään"


      • -minttu-

        tutulta kuulostaa myös täällä! Elin vaakamiehen kanssa kuusi elämäni onnellisinta vuotta. Sain paljon lämpöä ja läheisyyttä, kauniita sanoja ja kehuja naisena. Hän osasi olla romattinen, etenkin suhteen alussa ja sai epäluuloisen kauriin sydämen sulamaan.

        Mutta, mutta! Hän kaipasi itse huomiota nuorilta, kauniita naisilta. Lirkuttelut johtivat lopulta siihen, että petti minua. Ei uskaltanut sitoutua, vaan halusi kokeilla, jos löytäisi vielä paremman, vaikka meillä olikin hyvä suhde myös hänen mielestään.

        Mokattuaan hän ei susotunut puhumaan tapahtuneesta, vaan mieluummin pakeni. Ahdistui, kun itse olisin halunnut selvittää välit ja sanoi, ettei halua kohdata vaikeita asioita. Kaiken lämmön jälkeen kauriin sydän jäätyi uudelleen.


    • kaurisn..

      tokkiisa, en pistäis pennin latia likoon aina yhteen palaamisen puolesta. En siinäkään tapauksessa, että olisit vaa´an salarakas.
      Niin täydellistä ei olekaan, ettei jostain löytyis vieläkin täydellisempää.
      Vaa´at on siintävien vuorien "silmääjiä".

      • bambi67

        Moi,

        Näin 40-kymppisenä voin sanoa että edellä kuvattu "vaakamies" on samanlainen kuin minun vaakamieheni"...katselee kauniita nuoria tyttöjä , mut on tosiaan myös mustis minusta??Kauris juurevampi ja vakaampi, vakavampi...minä olen maamerkki ja vaaka yhtä arvaamaton kuin ilma- joskus laiska, joskus aktiivinen ja menevä..mutta aina hillitty ja tyylitietoinen ja seuraa myös aikaansa, kuten minä.Läheisyys on kuitenkin parasta mitä olen saanut, myös henkisesti !Haluaa tukea minua ja kuuntelee...keskustelee pinnalta, mutta ymmärtää pointtini myös.Aiemmin neitsytmies ja se käytännöllinen puurtaja ja räväkämpi rakastaja, mutt paljon kovempi ja ei niin sivistynyt henkisesti..ajatteli enemmän "asiota arjessa"..kyllä synkkaa seuramiehenä, mut avioliittoa en vois kuvitella vaa´n kans...se pohtii niin kauan , että päätökset kestää ja kestää. Tosiaan kaurisnainen joskus tuntuu mieheltä ja vaakamies naiselta joltakin osin...


    • Kapricorn

      eivät muodosta kaikkein ihanteellisinta suhdetta, mutta eihän se merkeistä ole kiinni vaan ihmisistä. Itselläni on vaakaystäviä ja ystävinä ovat erinomaisia.

      • kauris..

        Olen samoilla linjoilla kaikkien muiden vastaajien kanssa, itsekkin tosiaan olen kaurisnainen ja seurustelin vaakamiehen kanssa.

        Ihana ja läheinen suhde oli muuten, mutta lähinnä edellämainitun kaltaisiin ongelmiin sekin sitten kaatui. Ei minunkaan vaakamieheni osannut keskustella aikuismaisesti, saatikka syvemmin, niistä negatiivisista asioista. Ja mustasukkaisuutta oli myöskin ja oma käytös sitäkin huonompaa. Kyllä vaaka paljon opetti mulle myös! Monasti ihmettelin että onko sillä vaakamiehellä se aika kuusta ;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1165
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      664
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    7. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      47
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      592
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe