Kun tossa taasen on syömisestä puhuttu sitä ja tätä niin kysynpähän suoraan. Olet itse kertonut että syöt aika suuria määriä mutta paljonko oikeasti syöt?
Mitä aamiaiseksi? Onko se työpaikkalounas valmiita annoksia vai lounaspöydästä jolloin voi mättää lautasen niin täys kun kehtaa? Iltapäivällä kahvia ja pullaa vai hampurilaisia vai ei mitään? Entäs päivällinen, syötkö illalla vielä ihan täys aterian? Jos niin itse tehdyn, matkalla ostetun vai käytkö ulkona syömassä?
Tuleeko millonkaan syötyä hedelmiä ja vihanneksia?
Kysymys kotleetille jälleen
19
809
Vastaukset
- olet?
Saatko jotain seksuaalista mielihyvää, jos tietäisit mitä Kotleetti syö tai joku muu? HANKI ELÄMÄ !!! HALOO !!!
- mie vuan
minkästakkee sie nyt niin hikkeennyit?
- utelias.
En todellakaan mitään seksuaalista mielihyvää, kaukana siitä! Ajattelin vaan että millaisella kalorimäärällä pääsee noihin mittoihin.
- reeeeeta
Varmasti olet oman ystäväpiirisi (missä menee ystävän ja kaverin raja?) lihavin. Ja itse sanot että lihavuus tai laihuus ei vaikuta sinun mielipiteisiin mutta onhan sinulla silmät päässä. Ovatko kaikki ystäväsi ns. normaalipainoisia vai onko heidän joukossa lihaviakin? Onko mikään suhteesi tai ystävyyssuhde päättynyt sinun lihavuutesi takia?
Suurin osa kavereista ja ystäväpiiristä ovat ihan normaalipainoisia tai hiukan ylipainoisia.
Yksikään ystävyyssuhde ei ole päättynyt lihavuuden eikä minkään muunkaan "syyn" takia.
Kuten olen maininnut niin ystäväpiiristä löytyy muutama todella lihavakin.
Minulla on edelleen silmät päässä mutta en todellakaan arvota ketään minkään massan tai koon tai ulkonäön perusteella. Teot ja sanat merkkaavat enemmän kuin pelkkä pramea julkisivu.- ennni
kotleetti kirjoitti:
Suurin osa kavereista ja ystäväpiiristä ovat ihan normaalipainoisia tai hiukan ylipainoisia.
Yksikään ystävyyssuhde ei ole päättynyt lihavuuden eikä minkään muunkaan "syyn" takia.
Minulla on edelleen silmät päässä mutta en todellakaan arvota ketään minkään massan tai koon tai ulkonäön perusteella. Teot ja sanat merkkaavat enemmän kuin pelkkä pramea julkisivu.Ystävät on ystäviä ja tottuneet sinun lihavuuteen. Mutta kun tapaat uuden ihmisen niin huomaatko koskaan että jotenkin tuijottaisi sinun lihavuutta? Vai etkä reagoi tuijotukseen? Ajattelen vaikka asiakastapaamista tai muuta vastaavaa tilannetta. Onko kukaan koskaan missään tilanteessa kysäissyt miten saat vaatteita vai pitäneet suun kiinni ja ihmetelleet vain itsekseen? Onko kukaan tuttusi koskaan epäillyt ääneen mahtumistasi johonkin, vaikka autoon tai lentokoneeseen tai onko edes koskaan vaikka vitsin varjolla jotakin maininnut lihavuudestasi?
- what´s friends are for
kotleetti kirjoitti:
Minulla on edelleen silmät päässä mutta en todellakaan arvota ketään minkään massan tai koon tai ulkonäön perusteella. Teot ja sanat merkkaavat enemmän kuin pelkkä pramea julkisivu.Hei, lihava voi saada kavereita ja laiha voi saada kavereita. Eikä lihavan kaikki kaverit ole lihavia eikä laihan kaikki kaverit ole laihoja. Se on kiinni siitä millainen kaveri itse olet. Ja ilmeisesti kotleetti olet hyvä kaveri.
ennni kirjoitti:
Ystävät on ystäviä ja tottuneet sinun lihavuuteen. Mutta kun tapaat uuden ihmisen niin huomaatko koskaan että jotenkin tuijottaisi sinun lihavuutta? Vai etkä reagoi tuijotukseen? Ajattelen vaikka asiakastapaamista tai muuta vastaavaa tilannetta. Onko kukaan koskaan missään tilanteessa kysäissyt miten saat vaatteita vai pitäneet suun kiinni ja ihmetelleet vain itsekseen? Onko kukaan tuttusi koskaan epäillyt ääneen mahtumistasi johonkin, vaikka autoon tai lentokoneeseen tai onko edes koskaan vaikka vitsin varjolla jotakin maininnut lihavuudestasi?
No varmasti osa tapaamista ihmisistä jää katsomaan. Toki varmaan kyllä myös jään erittäin hyvin mieleen tapaamilleni ihmisille.
Eipä pahemmin ole tainnut kukaan ihmetellä, että mistä saan vatteita, kun en ole kuitenkaan ihan nakunakaan kuljeskellut :) Tutuimmat ovat varmasti huomioineet, että vaatevarastoa kyllä riittää eikä tarvitse turvautua vain yhteen asukokonaisuuteen.
Toki kaverien kanssa on arvuuteltu, että mihin huvipuiston laitteeseen sitä oikein mahtuu.
Yhden kaverin mukana olen useimmiten autokaupoissa vertailemassa eri autojen tiloja sellaisen "mittapuun" muodossa. Pienet riisikupit tosin jätän yleensä suosiolla testamatta ellei sitten satu olemaan sellaisella fiiliksellä matkassa että ihan piruuttaan testaa myös pienempien autojen tiloja.- xxs
kotleetti kirjoitti:
No varmasti osa tapaamista ihmisistä jää katsomaan. Toki varmaan kyllä myös jään erittäin hyvin mieleen tapaamilleni ihmisille.
Eipä pahemmin ole tainnut kukaan ihmetellä, että mistä saan vatteita, kun en ole kuitenkaan ihan nakunakaan kuljeskellut :) Tutuimmat ovat varmasti huomioineet, että vaatevarastoa kyllä riittää eikä tarvitse turvautua vain yhteen asukokonaisuuteen.
Toki kaverien kanssa on arvuuteltu, että mihin huvipuiston laitteeseen sitä oikein mahtuu.
Yhden kaverin mukana olen useimmiten autokaupoissa vertailemassa eri autojen tiloja sellaisen "mittapuun" muodossa. Pienet riisikupit tosin jätän yleensä suosiolla testamatta ellei sitten satu olemaan sellaisella fiiliksellä matkassa että ihan piruuttaan testaa myös pienempien autojen tiloja.no ookko koskaan kokeillu mahtumista micraan tai ford ka tai vastaavaan?
- ......mutta
kotleetti kirjoitti:
Yhden kaverin mukana olen useimmiten autokaupoissa vertailemassa eri autojen tiloja sellaisen "mittapuun" muodossa. Pienet riisikupit tosin jätän yleensä suosiolla testamatta ellei sitten satu olemaan sellaisella fiiliksellä matkassa että ihan piruuttaan testaa myös pienempien autojen tiloja."Toki kaverien kanssa on arvuuteltu, että mihin huvipuiston laitteeseen sitä oikein mahtuu."
Tietääkö sun kaverit paljonko oikein painat? Tai tietääkö edes että yli 200 kiloa? Tai onkos huvipuistoissa sitte käyny niin että olet kokeillut ja sitten joko ite tai laitteenkäyttäjän on pitänyt todeta että herra ei nyt taida mahtua kyytiin? xxs kirjoitti:
no ookko koskaan kokeillu mahtumista micraan tai ford ka tai vastaavaan?
En ole kokeillut Nissan Micraa tai Ford Ka:ta, mutta Nissan Sunnyn (90-luvun alkupuoli) kyydissä (edessä) olen ollut viime vuonna ja ahdashan se oli kuin mikä.
Ei meinanut karmit riittää autoon mentäessä.
Jäisi ajamatta sellaisella autolla, puhumattakaan noista micrasta tai ka:sta.......mutta kirjoitti:
"Toki kaverien kanssa on arvuuteltu, että mihin huvipuiston laitteeseen sitä oikein mahtuu."
Tietääkö sun kaverit paljonko oikein painat? Tai tietääkö edes että yli 200 kiloa? Tai onkos huvipuistoissa sitte käyny niin että olet kokeillut ja sitten joko ite tai laitteenkäyttäjän on pitänyt todeta että herra ei nyt taida mahtua kyytiin?Osa kavereista tietää miten paljon painan ja osa ei.
Onhan niinkin käynyt, että huvipuistossa on mahtunut johonkin penkkiin ja samana päivänä samalla kertaa uudelleen kokeillessa (tosin eri penkkiä), niin ei olekaan enää mahtunut. Näin kävi muutama vuosi sitten Särkänniemen Tornadossa.
Harmittaahan tuollainen ja samoin varmaan harmittaa niitä 2 metrisiä, joita ei päästetä kaikkiin laitteisiin vaikka niihin mahtuisivatkin.
Aamiaiseksi monesti joko kahvia tai kaakaota pari kuppia maidon ja sokerin keran. Pari kolme Vaasan ruispalaa ja päälle voita sekä juustoa. Sitten mahdollisesti pari kolme fasupalaa. Lopuksi mahdollisesti myös jugurttia.
Lounaalla valmis ateria jonka annostelee ruokalan henkilökunta ja saa kuinka paljon vain haluaa. Salaattipöydästä saa sitten laittaa niin paljon kuin haluaa ja toki hyvien salaattikastikkeiden kera.
Iltapäivällä yleensä pelkkää automaattikahvia tai automaattikaakaota. Aika harvoin on mukana mitään pullaa eikä työpaikkaruokalastakaan kovin usein tule ostettua pullaa/ruisleipää.
Illalla sitten tulee laitettua täys ateria vaikkapa esim Texmex-pataa pussiaineksista.
Hedelmistä ostan yleensä banaania tai appelsiinia. Kesäisin myös vesimeloonia.
Lehtisalaattia kuluu vain tacoja syödessä :)
Pakkasesta tulee sitten otettua puolukkaa varsinki talvisaikaan ja sekoitettuna
kylmään maitoon.
Sitten kun on päivän päältä työmatkalla niin usein tulee käytyä Hesessä hampurilaisaterialla tai työpaikkaruokalassa, jos sellainen löytyy tai ,kun on useamman päivän reissussa niin silloin tulee käytyä lähinnä vain ravintolassa syömässä. Mitähän tästä nyt sitten sai irti.- toinen utelias
"Pakkasesta tulee sitten otettua puolukkaa varsinki talvisaikaan ja sekoitettuna
kylmään maitoon."
Tämmöstä mössöä en ole koskaan syönyt tai edes kuullutkaan. Ei tuo nyt ihan tolkuttoman paljoa ole mutta se kalorien kulutus on sulla sitten syötyyn määrään nähden pienempää. Jos iltasyömistä keventäisit niin se painon nousu edes pysähtyis. Vieläkin ihmettelen sitä ettei susta tuon kilomäärän kantaminen ole tukalaa. - utelias.
Mikä on sun lempiruokaasi vai oletko ihan kaikkiruokainen?
utelias. kirjoitti:
Mikä on sun lempiruokaasi vai oletko ihan kaikkiruokainen?
Olen kyllä kaikkiruokainen. Melkein kaikki menee alas mitä tarjotaan :)
Lemppareita toki löytyy tilanteeseen kuin tilanteseen, mutta jos kaikkia olisi tarjolla niin mieluiten ottaisi ensin karjalanpaistia ja loimulohta. Myös hyvin tehty perunamuusi hirven ja jäniksenlihakastikkeen kera. Ja tietty puolukkaa mukaan :)
Hiihtolomilla tulee tilattua Kitkan viisaita paikallisen ravintolan listalta vähintään kertaalleen ja ovat kyllä hyviä :)
Myös mm Räekköspihvi tai Häkä Special annos menevät hyvin alas vaikkakaan eivät mitään kovin erityisiä annoksia sinällään olekaan.- eteläinen
kotleetti kirjoitti:
Olen kyllä kaikkiruokainen. Melkein kaikki menee alas mitä tarjotaan :)
Lemppareita toki löytyy tilanteeseen kuin tilanteseen, mutta jos kaikkia olisi tarjolla niin mieluiten ottaisi ensin karjalanpaistia ja loimulohta. Myös hyvin tehty perunamuusi hirven ja jäniksenlihakastikkeen kera. Ja tietty puolukkaa mukaan :)
Hiihtolomilla tulee tilattua Kitkan viisaita paikallisen ravintolan listalta vähintään kertaalleen ja ovat kyllä hyviä :)
Myös mm Räekköspihvi tai Häkä Special annos menevät hyvin alas vaikkakaan eivät mitään kovin erityisiä annoksia sinällään olekaan.Mää kun kierrän Lappia mahdollisimman kaukaa niin mitä tuo Kitkan viisaat on?
- miten voit välttyä terveyst...
Viime päivinä on taas tv:ssä ja lehdissäkin puhuttu aivohalvauksesta, kuinka moni suomalainen saa aivohalvauksen päivittäin. Yksi syy aivohalvaukseen on ylipaino ja korkea verenpaine. Sinä et tietenkään usko että sinulle voisi sattua niin mutta kuitenkin. Monen aivohalvauksen saaneet menettävät liikuntakykyä osittain tai kokonaan. Eihan sinulle löytyisi edes tarpeeksi isoa pyörätuolia. Kyllähän ne sairaalassa sitten pakkolaihduttaisivat mutta ei kukaan jaksaisi nostella sinua.
eteläinen kirjoitti:
Mää kun kierrän Lappia mahdollisimman kaukaa niin mitä tuo Kitkan viisaat on?
No nehän ovat neulamuikkuja, jotka ovat mielestäni parhaimmillaan friteerattuna perunamuusin ja lisukkeiden kera :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1432956- 502442
- 1072411
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382111Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2361653- 1001648
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4281536Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141492Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81479R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201289