Kuinka iso on pilariharkossa (P240) keskellä oleva reikä milleissä?
Pilariharkon reiän koko
7
6777
Vastaukset
- tai ehkä
hiukan suurempi.
- oskuoskuosku
eli luokkaa 130 milliä. P240 on valumuotti.
- Viisas.
Joka aikoo tehdä saunanperustukset.
Sinullehan kerottiin jo, että 1000 kg betonisäkki on riittävä sinulle. se maksaa n.80€- sokkelin kivittäjä
Mistä lähtien betonia on myyty säkeissä?
- lohjan rudus
sokkelin kivittäjä kirjoitti:
Mistä lähtien betonia on myyty säkeissä?
historiikistä
- Viisas.
lohjan rudus kirjoitti:
historiikistä
Itse kyllä roudaisin mökille pelkkiä 40 kg semusäkkejä. Turhaan sitä hiekkaa/soraa kuskaa ,kun se löytyy varmaan jo niistä kuopista. Mitä aiot kaivaa.
- joo-o
Viisas. kirjoitti:
Itse kyllä roudaisin mökille pelkkiä 40 kg semusäkkejä. Turhaan sitä hiekkaa/soraa kuskaa ,kun se löytyy varmaan jo niistä kuopista. Mitä aiot kaivaa.
Mites menikään kemia. Betoni on emäksistä ja maaperä hapanta. Mahtaa tullä hyvää betonia Viisalle trollille :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2634745Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803197- 362523
- 472513
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451797- 971580
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941358PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden144995- 69978
- 99928