Tilasin tästä firmasta joulun alla joululahjan lapselleni, koska tilaaminen tapahtui hyvissä ajoin ennen luvattua "viimeistä" joululahjojen tilauspäivää, niin uskoin että lapseni tosiaan saa lahjansa.
Ei saanut.
Sähköpostitse oli täysin mahdotonta saada tähän yritykseen yhteyttä, puhelimitsekin hyvin vaikeaa. Onneksi olin nokkela ja soitinkin viivästynyttä pakettia odotellessa TILAUKSIIN, en ns. valituksiin, ja pääsin vihdoin keskustelemaan elävän ihmisen kanssa asiasta.
Pixmanian mainoskikka on "paketin kulun seuranta". Lapsni lahja oli puhelimeen vastaavan neitokaisen mukaan joulunpyhien jälkeen menossa "jossain Ranskassa". Neitonen puhelimessa lupasi myös 7 euron hyvitysmaksun myöhästymisen vuoksi.
Paketti saapui Ranskasta aikanaan kun kerkesi. Luvattua hyvitysmaksua (huikea summa! Mutta olisi ollut edes symbolinen ele) en ole koskaan saanut. Puhelimella en ole onnistunut saamaan firmaan yhteyttä. Unohtaisin koko typerän asian, mutta kun Pixmanian ROSKAPOSTIMAINONTAA tunkee sähköpostiini koko ajan, muistuttaa kokemastani!!
Sellaista sähköpostiosoitetta ei ole, johon voisin lähettää pyynnön: jättäkää minut jo rauhaan!!!
Tässä jälleen firma, jonka markkinointi ja toiminta ovat täydellisesti ristiriidassa keskenään. Jekyll ja Hide.
Pixmania Sucksmania!
8
846
Vastaukset
- somalipoika -08
Voi hellanlettas pikkusta. Kyllä sä oot kärsinyt!
- pikkuyrittäjä
hyvä niin, sitä saa mitä tilaa, ja sitten tälläinen kuluttaja on paikallisessa liikkeessä
tietoja ja neuvoja kyselemässä ja pahimmillaan
vaatimassa, että liikkeen pitää takuu/huoltoasia
hoitaa, kun kerran samaa merkkiä myykin.
onneksi edes jotakin siperia opettaa:)
- tilaaja____
No voi voi sitä pixmanian mollausta, itse olen tilannut useaan otteeseen tavaraa pixmaniasta, eikä ole ollut mitään ongelmia - olen tosin voittanut satoja euroja.
Jos tilaa ulkomailta pitää ottaa huomioon se että tavara ei ole seuraavana päivänä perillä jos valitset halvimman kuljetusvaihtoehdon.
Itselläni on ollut ongelmia lähinnä UPSin kanssa jossa suomen päässä palvelu ei oikein pelaa, en tosin ole pixmaniasta upsin kautta tilannut, vaan muista paikoista.
Jos ei tilaa lentopostilla, niin pitää ottaa huomioon että siinä kestää se pari viikkoa, ja saattaa kestää melkein viikko jo Suomenkin päässä Suomen postilla jos tulee viikonloppu tai pyhät väliin.
Järki käteen, ja malttia jos haluaa säästää rahaa,mut jos ei jaksa odottaa niin Suomesta saat melkein kaikki tuotteet samana päivänä kaupoista.
Jos tilaat postimyyntituotteita Suomesta, niin siinä jo saattaa helposti mennä vähintään se viikko tai pari - pahimmillaan on mennyt melkein kk.- ChristusMaaria
"pitää ottaa huomioon että siinä kestää se pari viikkoa, ja saattaa kestää melkein viikko"
Silkkaa sontaa tämä kommentti tässä tapauksessa, kun markkinoidaan että tavara TULEE 48 tunnissa (siis toimitustakuu) niin senhän on tultava tai ko. markkinointi on lopetettava. Ei tässä sen kummemmasta ole kyse kuin huijauksesta.
Olen tilannut sieltä vain yhden laitteen. Se maksoi toimituskuluineen vähän yli 400 euroa, joka oli yli 100 euroa vähemmän kuin saman laitteen edullisin hinta Helsingissä. Valitsin halvimman toimitustavan enkä muista tarkkaan, montako päivää se kesti. Huolta ei ollut, kun pystyin itse seuraamaan heidän systeemistään, missä käsittelyvaiheessa tilaukseni oli ja millä paikkakunnalla se milloinkin oli tulossa.
Ymmärrän kyllä, että on kovin ikävää, jos joululahjaksi tarkoitettu tilaus saapuu vasta joulun jälkeen. Minulle kävi kerran vastaavalla tavalla Nordean lahjashekin kanssa, joka saapui vasta juhlan jälkeisellä viikolla.- sucks
Oletko Pixmanian työntekijä? Muissa maissa heillä on tapaa, kirjoittamaan viestejä, jos asiakas uskaltaa kirjoittaa negatiivisejä viestejä Pixmaniasta.
(katso esimerkiksi saksan tai englannin keskusteluryhmät jossa on vihaisia pixmanian asiakkaita)
Mutta... sama juttu minulle. Tilasin Mp3-soitin, en ikinä ole saanut, pixmania lupasi hyvitystä (70 euroa), en ikinä ole nähnyt rahaa.
Paljon aikaa vain meni kun soitin heille, vastaus tuli jostakin Tanskasta, jos he vastasivat. Lopuksi luovuin, mutta muistan vielä hyvin Pixmaniasta:
älä tilaa heiltä mitään.
Parempi ostaa mp3-soitin lähikaupasta. sucks kirjoitti:
Oletko Pixmanian työntekijä? Muissa maissa heillä on tapaa, kirjoittamaan viestejä, jos asiakas uskaltaa kirjoittaa negatiivisejä viestejä Pixmaniasta.
(katso esimerkiksi saksan tai englannin keskusteluryhmät jossa on vihaisia pixmanian asiakkaita)
Mutta... sama juttu minulle. Tilasin Mp3-soitin, en ikinä ole saanut, pixmania lupasi hyvitystä (70 euroa), en ikinä ole nähnyt rahaa.
Paljon aikaa vain meni kun soitin heille, vastaus tuli jostakin Tanskasta, jos he vastasivat. Lopuksi luovuin, mutta muistan vielä hyvin Pixmaniasta:
älä tilaa heiltä mitään.
Parempi ostaa mp3-soitin lähikaupasta."Oletko Pixmanian työntekijä? "
En ole.
Ulkomailta tilaaminen sisältää aina suuremmat riskit kuin lähikaupasta ostaminen. On tärkeää maksaa luottokortilla. Silloin ei tarvitse soitella ulkomaille. Ellei kirjallinen reklamaatio myyjälle auta, Luottokunta (tai muu vastaava luottokortin myöntäjä) palauttaa rahat, jos maksu on veloitettu eikä tavaraa ole toimitettu.
- arghjee
Kyse on tällaisten firmojen kohdalla ennen muuta periaatteesta (lapseni ei todellakaan kuollut vaikka ei saanut joululahjaansa), eli siis että on mainonnan ja todellisuuden räikeä ristiriitaa. Ja erittäin tärkeä kysymys tässä on tuo yhteydenoton vaikeus! Yksinkertaisiin kysymyksiin ei anneta selkeitä vastauksia. Ja korvauksista ei kukaan ole vastuussa. Muutaman euron periminen ei asiakkaalle tietenkään edes kannata, oli asia kuinka periaatteellinen tahansa.
Ei totisesti ollut ensimmäinen nettifirma joka tekee mahdottomaksi yhteydenotot. Kohdasta "yhteystiedot" pääsee lukemattomien nettifirmojen (etenkin monikansallisten) sivuilla vain kiertämään kehää: "usein kysytyt kysymykset" jne jne. Mutta henkilökohtaiseen kontaktiin palvelevan henkilön kanssa on lähes mahdoton päästä.
Erittäin pahat kokemukset tässä mielessä minulla on Logitechin palvelusta. Puhuin monta viikkoa norjaa ja tanskaa ja lähettelin viestejä japaniin ja muualle kaukoitään, kun Suomessa ei kukaan vastannut yksinkertaiseen kysymykseen: miksi logitechin luurit eivät toimi windows vistassa?
No kaukoidän nörtit kyllä vastailivat omalla virtuoosimaisella tyylillään, mutta itse ongelma ei koskaan ratkennut (ajuripäivityksistä oli ilmeisesti kyse), sisu loppui. Logitechin näkökulmasta varmasi tämä oli täysin mitätön ongelma, mutta periaatteellisesti iso. Firma joka kauppaa luureja on vastuussa siitä että luurit myös toimivat, olivat ne sitten halvat tai kalliit. Kyllä kai tulitikkufirmankin pitäisi tuottaa tikkuja joilla saa nuotion syttymään? Hammastikkufirmasta kun ei ole kyse.
Ja kaikkein pahinta siis oli, että Suomesta ei löytynyt ketään, joka olisi vastannut hyvin yksinkertaiseen kysymykseeni: miksi luurit eivät toimi?
Toki keskustelin myös Microsoftin ja HP:n edustajien kanssa jotka kaikki pallottelivat minut takaisin Logitechille, jossa siis vastaajat löytyivät vain merten takaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697284Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425033- 913127
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat442204- 202071
- 342003
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171757- 281651
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141633- 181381