missä vika!

torvelo!!!

iha sama miten pelaa. tiukasti tai agressiivisesti, hyvin tai huonosti! tai normaalisti!
nii turnauksessa aina tipun just ennnen rahasijoja!
pelasin 2 kertaa 30 hengen sit and go turnaus top 5 paid olin molemmilla kerroilla 6 sijalla!
ja 2 kertaa 10 hengen top 3 paids olin molemmissa 4 sijalla!
vähä syö miestä että bad beatilla tippuu pois eikä saa edes omia takas!

ja kaikki oli 10 dollarin buy in. että rahaa olis tullu hyvin! mutta ei niin ei!

onko muilla samoja kokemuksia sit and go turneista!`?

7

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suoraan

      En odota mitään vastausta, mieti vain itseksesi.

      Pelkäätkö häviämistä? Inhoatko pudota ensimmäisten joukossa?

      Mikäli olit rehellinen ja vastasit kyllä, putoat usein juuri ennen rahoja. Aggressiivisuutta kaivataan, muttei hulluutta.

      Älä huoli, et ole yksin ongelmasi kanssa.
      nimim. 20 sittaria putkeen ilman rahasijoja.

      • hamppi6675

        olisit voinut noina kertoina , "hävinnyt kaikki kerrat bad beatteina" passaa, eli et olisi pelannu yhtäkään kättä kunnes rahasijat olisi varmistettu.

        Netti pokerissa kun sekoituslogaritmi menee hiukan puolueellisesti chipleaderille. Voit lyödä AA,KK, AK niin menee ihan utopistisilla korteilla chipleadissa oleva ohi, ja tässä kyllä meinaan et kyseessä on pientä kusetusta netti pokeri yrityksillä.

        Eilen löin all-in 10K gtd turneessa juuri ennen rahasijoja AA, chipleadi 12K stakillaan makso minun 4K all-innit 49s!!(ristiä->c)
        -> flop: AsKr2c
        -> turn:c
        -> flop:c

        siis mitä vittua, utopistiset oddsit kaverilla ja kummallisesti ohi, ja minä ulos juuri 1-2 sijaa ennen palkintoja. Mutta tällaista on pokeri joko sinulla on hyvä onni ja ahmit alussa, keskivaiheessa tarpeeksi merkkejä jotta voit lopussa pudottaa kaikki nutseilla ja pikku stakeillaan alareihin menevät ison kuhan tavottelijat.

        pelaa live pokeria, siellä harvemmin tällaista käy, ja ainakin olet varma ettei sinua kuseteta. Itse ole melkeen kokonaan lopettanut netti pokan joskus tylsyydessäni menen hakka korttia, mutten sen enempää.


      • jooo!
        hamppi6675 kirjoitti:

        olisit voinut noina kertoina , "hävinnyt kaikki kerrat bad beatteina" passaa, eli et olisi pelannu yhtäkään kättä kunnes rahasijat olisi varmistettu.

        Netti pokerissa kun sekoituslogaritmi menee hiukan puolueellisesti chipleaderille. Voit lyödä AA,KK, AK niin menee ihan utopistisilla korteilla chipleadissa oleva ohi, ja tässä kyllä meinaan et kyseessä on pientä kusetusta netti pokeri yrityksillä.

        Eilen löin all-in 10K gtd turneessa juuri ennen rahasijoja AA, chipleadi 12K stakillaan makso minun 4K all-innit 49s!!(ristiä->c)
        -> flop: AsKr2c
        -> turn:c
        -> flop:c

        siis mitä vittua, utopistiset oddsit kaverilla ja kummallisesti ohi, ja minä ulos juuri 1-2 sijaa ennen palkintoja. Mutta tällaista on pokeri joko sinulla on hyvä onni ja ahmit alussa, keskivaiheessa tarpeeksi merkkejä jotta voit lopussa pudottaa kaikki nutseilla ja pikku stakeillaan alareihin menevät ison kuhan tavottelijat.

        pelaa live pokeria, siellä harvemmin tällaista käy, ja ainakin olet varma ettei sinua kuseteta. Itse ole melkeen kokonaan lopettanut netti pokan joskus tylsyydessäni menen hakka korttia, mutten sen enempää.

        tuo on aivan totta jos ei alussa saa kahmittua chippejä tarpeeksi niin väkisin leader vie ne ihme ohivedoilla!

        en tiedä monesko kerta jo mutta äskenkin all in 2500 KA:lla ja chip leader n. 8000 chippiä päättää maksaa ! no kun kortit käännetään olen 75% suosikki K4:sta vastaan niin floppi on 523 turn Q ja river kaikista 13:sta kortista on 6 tai ässä ainoat millä se voittaa! totta kai tulee 6! koska se on chip leader!

        noin on sattunu nyt noin 10 kertaa 3 tunnin sisällä!

        minun mielestä pitäisi tehä valitus näistä nettipokereista!

        ja paffilla muuten pelailen!


      • hyyrrrrrr
        jooo! kirjoitti:

        tuo on aivan totta jos ei alussa saa kahmittua chippejä tarpeeksi niin väkisin leader vie ne ihme ohivedoilla!

        en tiedä monesko kerta jo mutta äskenkin all in 2500 KA:lla ja chip leader n. 8000 chippiä päättää maksaa ! no kun kortit käännetään olen 75% suosikki K4:sta vastaan niin floppi on 523 turn Q ja river kaikista 13:sta kortista on 6 tai ässä ainoat millä se voittaa! totta kai tulee 6! koska se on chip leader!

        noin on sattunu nyt noin 10 kertaa 3 tunnin sisällä!

        minun mielestä pitäisi tehä valitus näistä nettipokereista!

        ja paffilla muuten pelailen!

        PAFFFFFFF.hetken luuli olevani maailman epaonnekkain pokuristi,mutta kun seurailin kamujen pelia kyseisella saitilla niin totesin olevani väärässä.ohivedoissa ei ole mitään järkeä,yksi yleisimmistä on flopin jälkeisen setin ohitaminen turn,river runner runner,suoralla tai värillä,myöskin 2 outtiset(5%) ovat arkipäivää kyseisellä saitilla.ps te jotka ette näitä koe olkaa onnellisia,siilä olette valittuja ,mutta elkää saatana tulko tänne naukumaan että opetelkaa pelaaman sillä tuskin itsekään heitätte flopattuja kärki kolmosia tahi kaksia pareja pois jos joku laittaa all in,mikään ei nimittän vituta pokerissa niin paljon kuin saada idiootti maksu ja hävitä se runner runnerille


      • paf on hanurireikä
        jooo! kirjoitti:

        tuo on aivan totta jos ei alussa saa kahmittua chippejä tarpeeksi niin väkisin leader vie ne ihme ohivedoilla!

        en tiedä monesko kerta jo mutta äskenkin all in 2500 KA:lla ja chip leader n. 8000 chippiä päättää maksaa ! no kun kortit käännetään olen 75% suosikki K4:sta vastaan niin floppi on 523 turn Q ja river kaikista 13:sta kortista on 6 tai ässä ainoat millä se voittaa! totta kai tulee 6! koska se on chip leader!

        noin on sattunu nyt noin 10 kertaa 3 tunnin sisällä!

        minun mielestä pitäisi tehä valitus näistä nettipokereista!

        ja paffilla muuten pelailen!

        paf on kyllä ihan uskomaton ohivetopaikka niinkun yhdessä viestissä tässä tulikin ilmi. Paffissa ei muuta hyvää ole kun että on niin kätevä ton verkkopankkki maksun takia ja rahat saa seuraavana päivänä tilille jos onni suo.

        Ei rake bonareita, ei talletus boonuksia, ei mitään minkä takia saitilla kannattaisia viihtyä.

        Ohivetoja idiootteineen koko mesta täynnä, siis en vaan ymmärrä miten joka kerta chip liidi ihan "rehellisessä" toiminnassa vie joka kerta potin kotiin. Ja muutenkin olen pannut silmälle ettei netti pokerissa oikeastaan ole muusta kyse kun tuurista, siis taitoa on se että valikoit palaamasi kortit oikein, mutta tuuria vaaditaan ensinnäkin: a) pöytäkortteihin b) millasia apinoita saat vastaasi.

        Esim turnauksissa et voi pelaamalla ainoastaan tiukkaa/aggrea solidia pokkaa päästä kun ihan utopistisella mäihällä finaaliin. Vaan välillä on haastettava AK, Ax jollain pikku pareilla 55-99 ja välillä AA:kin jos tuloja havittelee. Ja siihen kun ei kukaan voi tietää mitä tulossa on niin kyse on ihan puhtaasti tuurista, lottoa!


      • saiteista
        paf on hanurireikä kirjoitti:

        paf on kyllä ihan uskomaton ohivetopaikka niinkun yhdessä viestissä tässä tulikin ilmi. Paffissa ei muuta hyvää ole kun että on niin kätevä ton verkkopankkki maksun takia ja rahat saa seuraavana päivänä tilille jos onni suo.

        Ei rake bonareita, ei talletus boonuksia, ei mitään minkä takia saitilla kannattaisia viihtyä.

        Ohivetoja idiootteineen koko mesta täynnä, siis en vaan ymmärrä miten joka kerta chip liidi ihan "rehellisessä" toiminnassa vie joka kerta potin kotiin. Ja muutenkin olen pannut silmälle ettei netti pokerissa oikeastaan ole muusta kyse kun tuurista, siis taitoa on se että valikoit palaamasi kortit oikein, mutta tuuria vaaditaan ensinnäkin: a) pöytäkortteihin b) millasia apinoita saat vastaasi.

        Esim turnauksissa et voi pelaamalla ainoastaan tiukkaa/aggrea solidia pokkaa päästä kun ihan utopistisella mäihällä finaaliin. Vaan välillä on haastettava AK, Ax jollain pikku pareilla 55-99 ja välillä AA:kin jos tuloja havittelee. Ja siihen kun ei kukaan voi tietää mitä tulossa on niin kyse on ihan puhtaasti tuurista, lottoa!

        Everest, partypoker, full tilt = Nämä kolme Perseestä.

        Everestin pilaa ranskalaiset ja spagetit, ihan vitun ärsyttävää sisäsiittoisuutta ja ihme ohivetoja. Pitkäveteistä peliä.

        Partylla paljon turboja ja urboja, roiskimista varsinkin limit peleissä. Säkällä ja kärsivällisyydellä saattaa käydä joskus hyvinkin.

        Full Tilt ihan päätön alhaisilla tasoilla (alle 5/10) All Inniin saattaa mennä ekassa jaossa seitsemänkin hemmoa pöydässä!!!

        Ja hyviä saitteja: Betsson, pacific poker, Red Kings. -Loogista peliä, harva sikailee 7-2 käsillä jne. Ei kummia ohivetoja.

        Paras mies voittakoon toimii noissa parhaiten mielestäni.

        Vertailun vuoksi peliseurannastani käy ilmi seuraavaa: Olen pelannut noin 200 turnausta puolessa vuodessa. ja n. KAKSI KOLMASOSAA TURNAUKSISTA noilla em. huonoilla saiteilla.

        Everest: 2 rahasijaa: palkinnot 680$ (saldo-200$)

        Party: 2 rahasijaa: palkinnot 75$ (saldo-320$)

        Full Tilt: 0 rahasijaa (saldo -200$)

        Betsson: 12 rahasijaa (saldo 1500$)

        Pacific: 8 rahasijaa (saldo 800$)

        Red Kings: 5 rahasijaa (saldo 2100)

        Pelimäärät huomioiden on todettava että voitan vähintään noin 3 kertaa todennäköisemmin noilla kolmella saitilla kuin noilla skeidoilla.

        En tiedä miksi tarkalleen mutta noin se vaan on mennyt.


      • niin varmaan
        hamppi6675 kirjoitti:

        olisit voinut noina kertoina , "hävinnyt kaikki kerrat bad beatteina" passaa, eli et olisi pelannu yhtäkään kättä kunnes rahasijat olisi varmistettu.

        Netti pokerissa kun sekoituslogaritmi menee hiukan puolueellisesti chipleaderille. Voit lyödä AA,KK, AK niin menee ihan utopistisilla korteilla chipleadissa oleva ohi, ja tässä kyllä meinaan et kyseessä on pientä kusetusta netti pokeri yrityksillä.

        Eilen löin all-in 10K gtd turneessa juuri ennen rahasijoja AA, chipleadi 12K stakillaan makso minun 4K all-innit 49s!!(ristiä->c)
        -> flop: AsKr2c
        -> turn:c
        -> flop:c

        siis mitä vittua, utopistiset oddsit kaverilla ja kummallisesti ohi, ja minä ulos juuri 1-2 sijaa ennen palkintoja. Mutta tällaista on pokeri joko sinulla on hyvä onni ja ahmit alussa, keskivaiheessa tarpeeksi merkkejä jotta voit lopussa pudottaa kaikki nutseilla ja pikku stakeillaan alareihin menevät ison kuhan tavottelijat.

        pelaa live pokeria, siellä harvemmin tällaista käy, ja ainakin olet varma ettei sinua kuseteta. Itse ole melkeen kokonaan lopettanut netti pokan joskus tylsyydessäni menen hakka korttia, mutten sen enempää.

        opettele pelaamaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2362
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1980
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      187
      1825
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1747
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1651
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1629
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1534
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe