Olisin hankkinmassa tuollaista pyörää, eikä kokemusta siitä. Elikkäs. Mimmonen pyörä käytössä, ajoltaan ja tekniikaltaan? Asiallisia vatauksia kiitos.
Suzuki M800 Intruder
7
8810
Vastaukset
- molemmat.,.
Osta M-mallinen !Kaikki muu paitsi moottoritie menee mukavasti,varma tekniikka paitsi konetien jälkeen yllätyt kun ei lähe heti käyntiin vaan joudut pitämään tupakkitauon tai kaksi...
- matalalla menee
Itsellä c-800 ja monta vuotta menny ilman ongelmia.
Helppo ajaa, painopiste alhaalla.
Sama tekniikka 100% molemmissa.
Kulkee vaan 160 km/h..
Parasta mutkateillä cruisailua..
Hyvä ensipyörä.
Suosittelen!! - M vai Volusia
matalalla menee kirjoitti:
Itsellä c-800 ja monta vuotta menny ilman ongelmia.
Helppo ajaa, painopiste alhaalla.
Sama tekniikka 100% molemmissa.
Kulkee vaan 160 km/h..
Parasta mutkateillä cruisailua..
Hyvä ensipyörä.
Suosittelen!!Siis kuumana ei halua startata vai eikö bensansaanti toimi kuumana?
Toi "ensipyörä" ihmetyttää aina. Onko se kuutiosta kiinni vai mistä?
Ajeltiihan sitä ennen 350 Hondallakin 2 päällä matkojakin. Se oli kova sana. No tulihan se sitten "Tuutti" ja se oli jotain. Niin ilmeisesti se on kiinni kuutioista ja tehoista. - öljyt
M vai Volusia kirjoitti:
Siis kuumana ei halua startata vai eikö bensansaanti toimi kuumana?
Toi "ensipyörä" ihmetyttää aina. Onko se kuutiosta kiinni vai mistä?
Ajeltiihan sitä ennen 350 Hondallakin 2 päällä matkojakin. Se oli kova sana. No tulihan se sitten "Tuutti" ja se oli jotain. Niin ilmeisesti se on kiinni kuutioista ja tehoista.Epäilen että heittää öljyt yläkertaan kovahkossa ajossa?,itsellä n.120km/h--> hämeenlinnan moottoritien aikana,tankkauksen jälkeen ilmoittaa check oil muistaakseni,eikä starttaa kun puolentunnin jälkeen kun ilmeisesti öljytaso palautuu oikeaksi,näin teki molemmat mallit mulla ja öljymäärä oli kyllä kohdillaan,tuli tarkastettua kyllä,jälleenmyyjältä kysyessä,epäsuorasti myönsi vastaavia ongelmia monissa custom malleissa olevan.
- Those once loyal
Ettei ala kaduttaa.
Suzuki Marauder VZ 800- c-800
Ei mitään vikaa!
20 000 km takana ja malli oli c-800 -05
Huollettu 6000 km välein.
Helppo pyörä, napista käyntiin ja bensaa tankkiin,
siinä se on!!! - M vai Volusia
c-800 kirjoitti:
Ei mitään vikaa!
20 000 km takana ja malli oli c-800 -05
Huollettu 6000 km välein.
Helppo pyörä, napista käyntiin ja bensaa tankkiin,
siinä se on!!!Kyllä sen kait sitten uskaltaa hankkia. Marauderikin menis malliltaan, mutta se toisioveto;-). Löytyyhän siihenkin kuulemma remmisarja, ettei tarvi öljyillä ketjuja. Öljyisiä muistoja vanhasta Hondasta, ku aina lahkeet rasvassa ja vanteet harmaina.
Kiitos vastauksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669