eli siis olen hommaamassa kyseessä olevaa laitetta (polaris magnum 330) miten on onko kenelläkään kokemusta moisesta?
onko tuossa riittävästi voimaa ja tehoa?
kiitos palautteesta!
polaris magnum 330
2
4757
Vastaukset
- örmy
kyllähän siinä sen verran tehoja on että se yksistään kiipee mihin vaan ja jaksaa vetää peräkärryäkin lastattuna ihan kiitettävästi oli kyydissä vaikka hiekkaa tai multaa yms.
Mutta ei se sentään paikaltaan keulimaan rupee vaikka kuinka yrittäs, että jos haluaa vauhtia ja vaarallisia tilanteita hommaa 500 scramler neliveto, sillä p...ka lentää.Eli jos taas homma painottuu pihan auraamiseen ja mettässä pikku hiljaa mönkimiseen niin magnum on hyvä. - Polaris=laatua
Mun kaverilla on polaris Xpoler 300 2-tahti vm joku 98 se on vetäny sillä nuffieldiä H vaihteella että kyllä jaksaa ja siinähän on vielä se L vaihde millä vetää mitä vaan jos kumit pitää... Ps. Se on kulkee lujaa keulimaan ei saa muuten ellei oo jotain monttua johtuen siitä kun siinä on variaattori ehkä saakin kun vaihtaa kevyemmät rullat variaattoriin jos noin isossa on niitä rullia en tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214