Katselin uusinta Browningin tuoteluetteloa ja siinä löytyy 10/89 Gold light. Painoa aseella 4,4 kg. Aikaisemmin oli myynnissä malli 10/89 Gold light stalker, jonka painoksi oli merkitty 3,4 kg. Onko tuon Stalkerin paino oikeasti noin kevyt, vai onko kyseessä päinovirhe?
Browning 10/89 puoliautomaatin paino?
5
3239
Vastaukset
Stalker oman mielikuvani mukaan Browningilla tarkoittaa seisaaltaan ammuttavaksi tarkoitettua asetta, jolloin massa on pienempi.
En kyllä panisi yhtään pahakseni yli viiden kilon massaa 10/89 sohlossa jos semmoisen omistaisin. Passitussareita, sano.- Varmatoimisia
Brovningin puolarit ovat?
Varmatoimisia kirjoitti:
Brovningin puolarit ovat?
Sanoisimpa,,, että jos nyt pitäisi ase ostaa, niin se olisi Browning.
- perämeren kymppikerho
k0rh0nen kirjoitti:
Sanoisimpa,,, että jos nyt pitäisi ase ostaa, niin se olisi Browning.
Itse olen muutaman vuoden ampunut kyseisellä puolimoottorilla ja hyvä pyssy, painaa sen 4,4kg
nyt minulla on bps pumppu 10/89 ja kyllä pitää sanoo
että pahaa jälkeä tekee ketulle pidemmiltäkin matkoilta varsinkin dublex latauksilla. 70metriin käy vielä tosi hyvin mitä tuli testailtua wadwizardin supistajalla. Onpa tullut kanniskeltua kymppiä jo toistakymmentävuotta eikä se painavalta tunnu kun siihen tottuu, on sillä vaan mukava ampua kun ei potki kuten esim 12/89 ja tehot kyllä piisaa sinne minne tarvii. Panoksen hinta on noin 0,5e kpl kun latailee itse.
- Stalker1089
Tuli viimeinkin tuossa viikolla tehtyä kaupat Browningin Gold Light (Mobu) kympistä. Yllättäen myös tämän aseen valmistusmaa Japani (ilmeisesti Mirkoku kytkentöjä, kuten tuossa aikaisemmin omistamassani Browningin kympissä). Paino siis tuo 4,4 kg. Vaikuttaa kaiken kaikkiaan ihan laatuaseelta ja tingitty hinta 1290 euroa, tosin aika kova vielä, mutta hyvää ei saa ilmaiseksi.
Kiitokset kaikille vastauksista ja piakkoin jahtionnea :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1306292Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745782271Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk401532Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1121308Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881175- 661038
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481035Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll641000Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27958- 63946