Havupuu-uutejuoma

Tiedonhaluinen kyselijä

Kertokaa kokemuksianne, onko kyseisestä tuotteesta ollut apua ja minkälaista annostusta tulisi noudattaa? Vai perustuuko tuotteen vaikutus vain lujaan uskoon toimien hyvänä rahastuskeinona? Mistä päin Tampereella tuotetta on saatavissa ja mitä maksaa?

18

16931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha sanonta

      luja tahto vie vaikka läpi harmaan kiven.
      Tahdo siis parantua, jolloin mistä tahansa huuhaasta tulee olemaan Sinulle hyötyä.

      • Kankkulan kaivo

        Ostin näitä havupuu uutepulloja luontai..luulottelulääkekaupasta.Tunnollisesti koko kuuri parikuukautta.Rahat hävisi, Psori jäi. Kauppias taas: Tuote hävisi, raha jäi.Samoin kokeilin sinkki tableteja,ym,ym,ym,ym,ym,ym,ym,ym,............


      • Jo 40 v psoria
        Kankkulan kaivo kirjoitti:

        Ostin näitä havupuu uutepulloja luontai..luulottelulääkekaupasta.Tunnollisesti koko kuuri parikuukautta.Rahat hävisi, Psori jäi. Kauppias taas: Tuote hävisi, raha jäi.Samoin kokeilin sinkki tableteja,ym,ym,ym,ym,ym,ym,ym,ym,............

        Myös minä join tuota kyseistä juomaa kolmisen kuukautta, aloitin ohjeen mukaan suurimmalla annoksella. Psori ei tästä kyllä yhtään parantunut, ainoastaan unen tarve väheni, kävin suorastaan ylikierroksilla. Valohoidon/auringon lisäksi ainoastaan Trexan-tabletit ovat mun kohdalla auttaneet parantavasti, mutta kuten jokainen psoriaatikko tietää niin kaikki on meille hyvin yksilöllistä.


      • käyttäjä
        Jo 40 v psoria kirjoitti:

        Myös minä join tuota kyseistä juomaa kolmisen kuukautta, aloitin ohjeen mukaan suurimmalla annoksella. Psori ei tästä kyllä yhtään parantunut, ainoastaan unen tarve väheni, kävin suorastaan ylikierroksilla. Valohoidon/auringon lisäksi ainoastaan Trexan-tabletit ovat mun kohdalla auttaneet parantavasti, mutta kuten jokainen psoriaatikko tietää niin kaikki on meille hyvin yksilöllistä.

        Niin tämän kyseisen tuotteen toimivuushan ei ole uskon asia, koska Helsingin ja Turun yliopistot ovat tehneet kyseisetä aineesta tutkimuksen missä on havaittu huomattava antioksidantti määrä.
        Tietenkin monet sairaudet ovat yksilöllisiä, joten 100% takuuta ei voi antaa millekään lääkkeelle...


      • Joku siinä auttoi
        Jo 40 v psoria kirjoitti:

        Myös minä join tuota kyseistä juomaa kolmisen kuukautta, aloitin ohjeen mukaan suurimmalla annoksella. Psori ei tästä kyllä yhtään parantunut, ainoastaan unen tarve väheni, kävin suorastaan ylikierroksilla. Valohoidon/auringon lisäksi ainoastaan Trexan-tabletit ovat mun kohdalla auttaneet parantavasti, mutta kuten jokainen psoriaatikko tietää niin kaikki on meille hyvin yksilöllistä.

        Minulla on vanhahko kirja, missä kerrotaan tuosta juomasta ja kokemuksista sen käyttäjiltä. Alkuperinhän valmistaja kertoi käyttävänsä valmistukseem myös katajaa. Käyttävät kertoivat uutejuoman lisäksi nauttineensa aika suuria C-vitamiinimääriä. 9 askorbiinitablettia tai muuta C-vit valmistetta ja jotkut hurjat 9 multitabsia päivässä kuurin aikana.
        Itse tulin pelkästä yhdestä multitabsista ilman havujuomaa huonovointiseksi aikoinaan. Lieneekö sitä multitabsia enää apteekeissa?

        Tosi mahtavia parantumistuloksia oli kuvattu. Ei vähiten vitamiinilisän ja nautintoaineitten hylkäämisen vuoksi (kahvi mm.)


      • Terva ja höyhenet
        Joku siinä auttoi kirjoitti:

        Minulla on vanhahko kirja, missä kerrotaan tuosta juomasta ja kokemuksista sen käyttäjiltä. Alkuperinhän valmistaja kertoi käyttävänsä valmistukseem myös katajaa. Käyttävät kertoivat uutejuoman lisäksi nauttineensa aika suuria C-vitamiinimääriä. 9 askorbiinitablettia tai muuta C-vit valmistetta ja jotkut hurjat 9 multitabsia päivässä kuurin aikana.
        Itse tulin pelkästä yhdestä multitabsista ilman havujuomaa huonovointiseksi aikoinaan. Lieneekö sitä multitabsia enää apteekeissa?

        Tosi mahtavia parantumistuloksia oli kuvattu. Ei vähiten vitamiinilisän ja nautintoaineitten hylkäämisen vuoksi (kahvi mm.)

        Turha kokeilu.Meni luontaistuotekauppaan eläkeläisen vähät pennit, taas kerran.
        Ei enään luullottelulääkkeitä, ei sairaiden ihmisten hyväksikäyttöä.


      • kuusikymppinen

        Hellou kansalaiset ! Jättäkää kaikki makea poiss ja ryhtykää vähähiilihydraattiselle sekä gluteiinittomalle ruokavaliolle havupuu-uutteen lisäksi -- niin katsotaan mitä tapahtuu. Hiilihydraattinen ja gluteiininen ruokavalio aiheuttaa ja pitää yllä sairauksia !!!


      • Anonyymi
        kuusikymppinen kirjoitti:

        Hellou kansalaiset ! Jättäkää kaikki makea poiss ja ryhtykää vähähiilihydraattiselle sekä gluteiinittomalle ruokavaliolle havupuu-uutteen lisäksi -- niin katsotaan mitä tapahtuu. Hiilihydraattinen ja gluteiininen ruokavalio aiheuttaa ja pitää yllä sairauksia !!!

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Joku siinä auttoi kirjoitti:

        Minulla on vanhahko kirja, missä kerrotaan tuosta juomasta ja kokemuksista sen käyttäjiltä. Alkuperinhän valmistaja kertoi käyttävänsä valmistukseem myös katajaa. Käyttävät kertoivat uutejuoman lisäksi nauttineensa aika suuria C-vitamiinimääriä. 9 askorbiinitablettia tai muuta C-vit valmistetta ja jotkut hurjat 9 multitabsia päivässä kuurin aikana.
        Itse tulin pelkästä yhdestä multitabsista ilman havujuomaa huonovointiseksi aikoinaan. Lieneekö sitä multitabsia enää apteekeissa?

        Tosi mahtavia parantumistuloksia oli kuvattu. Ei vähiten vitamiinilisän ja nautintoaineitten hylkäämisen vuoksi (kahvi mm.)

        Kataja on sisäisesti käytettynä myrkyllinen muussa mittakaavassa kuin mausteena riistalle. Sensijaan ulkoisesti katajaöljy, katajauute kyllä toimivat esim bakteerien ja sienten aiheuttamiin ihottumiin. Katajaöljy on se katajan haihtuvien eteeristen öljyjen seos, jonka siitä myös haistamme.
        Se liukenee katajahavuista lämmitettyyn, ei liian kuumaan ruokaöljyyn helposti. Itse hoidan sillä lkoisesti tenniskyynärpäävaivaa. On pätevä. Katajaöljy käy lisäksi nukuttamaan. Ei siis käytetä aamulla.


    • kiukai

      Tarkoitus olisi kokeilla kuinka se toimii. Edellä kerrotuista huonoista kokemuksista huolimatta. Yleensä tällaiset hoitomuodot eivät onnistu jos käyttää muita terveydelle haitallisia aineita esim. sokeri kahvi tee (kofeiini pitoinen) liharuuat ja etenkin punainen liha. "Liharuuissa on syövän siemenet"
      Jo pelkästään oikein valmistetulla vegaaniruualla lukuist sairaudet paranevat.

      Nykyinen länsimainen yhteiskunta on hylännyt Raamatun terveysperiaatteet ja uskon Jumalaan sen seurauksena olemme saaneet paljon sairauden kirousta.
      Palatkaamme Herramme ja suuren lääkärin luo jolta saamme todellisen avun.

    • ruokavalio kuntoon

      Psoriasis tai psoriaasi eli hilsetystauti on yksi tavallisimpia ihosairauksia. Psoriasisliiton arvion mukaan Suomessa tautia sairastavia on noin 150 000 eli 2–3 prosenttia väestöstä. Psoriasis on tulehduksellinen sairaus, joka aiheuttaa oireita iholla ja nivelissä. Joillakin psoriaatikoilla on sekä iho- että niveloireita, mutta ihopsoriasista esiintyy myös yksin, samoin kuin nivelpsoriasista.

      Psoriasis on yksi monista sairauksista, joiden edessä virallinen lääketiede on aivan voimaton. Näin sairausteollisuuden toimesta psoriasis onkin julistettu parantumattomaksi sairaudeksi. Totuus on kuitenkin ihan jotain muuta, sillä psoriasis on ainakin useimmissa tapauksissa täysin parannettavissa oleva ongelma. Itse asiassa jo hyvin pienillä teoilla voi saada aikaiseksi dramaattista apua tähän ikävään vaivaan. Jos itselläni olisi psoriasis, niin toimisin seuraavasti:

      1. Huolehtisin riittävästä D-vitamiinin saannista. Itselleni tuo riittävä tarkoittaa noin 100 mikrogramman päiväannoksia.

      2. Psoriasis voi liittyä maksan vajaatoimintaan ja entsyymien puutokseen (etenkin lipaasi). Suosisin mahdollisimman paljon raakaruokaa ja rasvoista erityisesti kookosöljyä ja avokadoa. Maksaa voi hoitaa myös vähentämällä myrkkyjen käyttöä, ulkoilemalla enemmän ja myös maarianohdakkeen sekä voikukanjuuren avulla.

      3. Gluteeniviljat pois! Tämän neuvon voi antaa melkein minkä sairauden kohdalla tahansa ja se toimii myös psoriasiksen suhteen. Koita ja hämmästy.

      4. Kaikki käsitellyt ja pitkälle jalostetut maitotuotteet pois ruokavaliosta.

      5. Ihmisille uskotellaan, ettei psoriasis johdu millään tapaa kivennäisaine- tai vitamiinivajareista. On kuitenkin erittäin tyypillistä, että psoriasista sairastavilla on tosi ankara vitaaliaineiden puute. Eli kannattaa harkita perusteellista tankkausta, jossa käyttää apuna esimerkiksi spirulinaa, chlorellaa, laadukasta viherjauhetta, hampunsiemeniä, parapähkinöitä, fulvic acidia, macaa, runsaasti hyvää C-vitamiinia jne…

      6. Valkoinen sokeri kokonaan pois ja tavallisen pöytäsuolan tilalle raffinoimaton merisuola.

      7. Inkivääri ja kurkuma osaksi jokapäiväistä elämää. Ovat sen verran tehokkaita tulehdusten hillitsijöitä.

      8. MSM!

      Jos unohdin listasta jotain oleellista, niin heitä kommenttia…

      Psoriasispotilaat saavat lähes poikkeuksetta apua sairauteensa, kun he käyvät talven aikana hoitamassa vaivaansa etelän lämmössä. Tässä keskeistä osaa näyttelee tietysti tuo ihmeellinen aurinko, mutta ei kannata unohtaa myöskään muita tekijöitä:

      1. Parempi ruoka. Lähes poikkeuksetta ulkomaanmatkoilla syödään paremmin, kuin kotimaassa. Hotelliaamiainen on paljon muuta kuin kahvi ja ruisleipäviipale… Ja mikroaterian sijasta saatetaan syödä esimerkiksi thaimaalaisia herkkuja, jotka valmistetaan tuoreista raaka-aineista.

      2. Stressin sulaminen. Stressittömyys on yksi tärkeistä avaintekijöistä paranemisen suhteen. Myös tämän sairauden osalta.

      3. Paljon raitista ilmaa. Harva viettää aurinkolomaa sisällä möllöttäen. Normaalin puolen tunnin sijasta ulkona voi vierähtää päivässä helposti 8 tuntia.

      4. Merivesi on tosi loistava juttu psoriasispotilaille. Etenkin merivesi aurinko on erinomainen yhdistelmä!

      Vuokraa lehmä
      Christer heitti ilmoille todella hauskan ja toteuttamisen arvoisen idean. Nyt kun tuo tilamaidon myyminen tullaan kieltämään, niin eikö maitotilat voisi myydä tai vuokrata lehmiä. Myydäänhän hevosistakin osuuksia. Lehmä lypsää viikossa keskimäärin 135 litraa maitoa, joten siitä riittää jaettavaksi useammallekin maidon ystävälle. Siinä on minkään viranomaisen turha urputtaa, kun käy hakemassa oman lehmän maitoa ämpäriin…

      http://www.raikasweb.com/psoriasis

      Luonnolliset ravinteet:
      http://personal.inet.fi/koti/remeli/ravinteet.htm

    • ---------???-----

      Minulle auttoi hyvin. Join 2 pulloa päivässä kuukauden ajan ja psoriasis lähti. Nyt ihoni aivan puhdas, mutta merkkejä uusiutumisesta on. Täytyy aloittaa uusi kuuri ehkä..no katsotaan..

      • Anonyymi

        Munuaisesi? Ovatko kunnossa?


    • tehot hyöty käyttöön

      minulla on hyviä kokemuksia havupuu uutejuomasta. sanon ettei ole huuhaa tuote. olen saannut avun muistakin luonnon tuotteista. olen jopa vällttänyt niitä käyttäesäni leikkuupöydän. jopa kaksi kertaa . joten tehoja löytyy.

    • Tiu1

      Olen itse parantanut psorin ! Tosin se on vaatinut uuden ruokavalion ja vitamiineja mutta ehdottomasti kannasttaa. Pois kokonaan viljat, maito, sokeri , peruna, tomaatti . Paljon D vitamiinia. Tsemppiä !

      • Naamapsori

        Miksi tomaatti pois? Ajoittain syön aika paljon päivittäin.


    • Anonyymi

      miulla tuli eräästä lääkkeestä vatsaan pieniä haavaumia join 3 kuukautta havupuu uutejuomaa ja menin kontrolliin niin kaikki haavaumat oli hävinneet pois enkä keksi muuta parannusta kuin tuon juoman nyt oon käyttänyt sitä jatkuvasti eikä haavaumia ole enää ilmaantunut mie ainakin uskon tuohon tuotteeseen

    • Anonyymi

      Havupuu-uutejuoma on pieninä annoksina jees, eli käytetään lääkinnällisesti. Mutta, isoina annoksina ei ole munuaisille hyvästä.
      Itsekin olen tehnyt männynkuoriuutetta(vesottujen taimien kuorista). Pelkästään vesiuutettu, käytetty juoma ei ole niin haitallista kuin alkoholiin uutettu. alkoholiin uutettua tosiaan käytettävä kuten mitä tahansa lääketippoja. Että 10 tippaa, eikä enempää. Että valmistusmenetelmä vaikuttaa. Sama koskee vihreistä kävyistä uutettuja juttuja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe