Miksi matkustaa?

ei enää

OIlen käynyt muutamalla Euroopan kaupunkilomalla ja pari kaukomatkaa ns. kehittymättömämpiim maihin.

En näe enää mitään syytä matkustaa minnekään kotimaata kauemmas. Miksi maksaa siitä että

-saa kuitenkin kotia kehnomman hotellihuoneen tai muun vielä alkeellisemman majapaikan

-saa jonottaa vittumaisissa passintarkastuksissa, matkalaukkushowssa ja lentokoneiden ahtailla käytävillä vessaan

-saa hysteerisesti vahdata ruokia ja rahojen käsittelyn jälkeistä käsienpesua sekä raahata vesipulloja välttääkseen mahataudit

-saa todeta että niin moni asia on erinomaisesti ja selkeästi armaassa suomenmaassamme

3

1274

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämyksiä

jos rahaa on ku roskaa voi mennä puhtaaseen dubain 7 tähden hotelliin ja huomata että luksusta löytyy. löytyy sitä muualtaki, ootko amerikan hienostoissa käyny ja veikkaan että euroopan hotelleiden taso nousee kun rahaa laittaa menemään. on sulla varmaan itselläki joskus ollu joku kyty matkustaa ku reissuja olet tehny, sellainen on joillakin vahvempana, ja sen vuoksi matkailijoita riittää. onneksi kaikkien ei ole pakko matkustella kokoajan:D

• matkailu avartaa

Mikäli matkailet länsimaissa, ei ruokaa tarvitse vahdata yhtään sen enempää kuin Suomessakaan.

Hotellihuoneetkin ovat useimmissa maissa huomattavasti Suomea edullisempia ja perus suomalaisen Sokos-hotellin hinnalla saa useista maista jopa viiden tähden luksusmajoitusta.

Suomi on hyvä maa asua, mutta eipä täällä upean luonnon lisäksi oikeastaan mitään nähtävää / erityistä koettavaa ole. Suomen hyvä ja huono puoli on ääretön rauhallisuus. Toisaalta saa kulkea kaupungilla varsin rauhassa ja turvallisin mielin, mutta toisaalta Suomen kaupungit ovat erittäin mitäänsanomattomia ja kuolleita verrattuna oikeastaan minkä tahansa muun maan kaupunkeihin. Kaupunkikulttuuria ei Suomessa juuri ole, ei ainakaan Helsingin ulkopuolella. Sen vuoksi on mukava matkailla ja laajentaa maailmankuvaansa samalla upeita kokemuksia hankkien.

• Puskaryssä

Teet palveluksen kaikille matkanjärjestäjille jos jäät todellakin kotiin, juuri tuollaisista ihmisistä matkailun ammattilaiset haluavat päästä eroon. Me, jotka nautimme matkustamisesta matkustamme vastakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      790
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      620
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      605
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe