saamattomuus raivostuttaa kalamiesessä

ei jaksais odottaa

mulle on sattunut ihan supersaamaton kalamies,
osaa jahkata joka ikisen asian kanssa , oli kyse sitten parturin tilaamisesta tai jonkin työntekemisestä,
mulla on jo menny hermo ihan totaalisesti, itse kun teen asiat heti pois alta.

kalamies lupaa kyllä kyllä teen sen pian, itse asiassa tässä kalassa raivostuttaa se että hän sanoo aina sen mitä haluankin kuulla, haluaa aina jotenkin vain välttää sen riidan mikä asiasta voisi tulla, ja sitten kuitenkaa ne lupaukset ei toteudu.
olen nyt jaksanut reilun 1,5v tälläistä ja alan olemaan aika kypsä kaikkiin vakuutteluihin ja tekosyihin.

11

2132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuskistaan

      miksi hän ylitpäätään elää tuommoisen nipottajan kanssa? Siksi koska ei uskalla lähteä, varmaan sekin käy mielessä mutt ei uskalla toteuttaa sitä, niinkuin ei mitään muutakan. Et selvästikään ole oikea ihminen kalalle. Kyllä kaloilta hommat hoituu, ovat tunnollisia ja ahkeria, mutta nurkkaan ajaminen ja jatkuva hoputtaminen vain ärsyttää kalaa, vaikkei hän sitä näytäkään.
      Joten jos et osaa arvosta kalaa kalana, niin jätä hänet rauhaan.
      Itse tiesin jo alkuvaiheessa minkälainen kalatmies tulee olemaan; ailahtelevainen, romanttinen, ujo, ui pois ja ui takaisin (siis välillä sulkeutuu ja on varautunut) eikä kaikki hommat onnistu kalalta käden käänteessä ja yhdesssä sekunnin sadasosassa, on herkkä ja haavoittuvainen. En ole kertaakaan joutunut kärsimään näistä luonteenpiireistä, enkä arvostele tai nalkuta hänelle, vaan kannustan, piristän ja rakastan.
      tv. skorppariN

      • ei jaksais odottaa

        hei cmoon, jos joku tekee muuttoa sellaisen reilun vuoden, niin onko se mun puolelta nipottamista jos sanon tuosta,
        puhumattakaan että 2 vuotta odottaa että työnantajat löytää kotoa..(ja odotus jatkuu, mukavahan se on kela rahasta nautiskella ja olla maksamatta vuokraa)

        ja olen yrittänyt jättää samaisen saamattoman kalalooserin monta kertaa mutta hän vaan roikkuu minussa kuin takiainen.

        mut kukin tyylillään,,,


      • nimenomaan
        ei jaksais odottaa kirjoitti:

        hei cmoon, jos joku tekee muuttoa sellaisen reilun vuoden, niin onko se mun puolelta nipottamista jos sanon tuosta,
        puhumattakaan että 2 vuotta odottaa että työnantajat löytää kotoa..(ja odotus jatkuu, mukavahan se on kela rahasta nautiskella ja olla maksamatta vuokraa)

        ja olen yrittänyt jättää samaisen saamattoman kalalooserin monta kertaa mutta hän vaan roikkuu minussa kuin takiainen.

        mut kukin tyylillään,,,

        en mä alennu mihinkään sillä että hyväksyn mun puolison sellasena kuin se on, ihmistä ei voi kukaan muu muuttaa kuin ihminen itse ja jos sinua häiritsee hidas eteneminen ja asioiden aikaansaamattomuus, niin älä tuhlaa aikaasi vaan etsi jotain sinulle parempaa.

        "saamattoman kalaluuserin" ahh, näin ne naiset puhuu miehistään..ihanaa...vai että olet yrittänyt jättää hänet mutta hän vain roikkkuu sinussa? kyllä pöljäkin tajuaa että jos kyseessä on vaikeampi tapaus niin jättää sitten tosissaan ja selkeästi eikä jätä mitäään arvailujen varaan, vai onko sinussa kenties pelurin vikaa? kalamies roikkuu sinussa...hmm, mikset alussa maininnut tuota? mitä helvettiä sä edes välität siitä miten kalamies hommansa hoitaa, jos sinä et halua olla edes hänen kanssaan ja hän vain roikkuu sinussa??


    • skorpparivaimo

      on kova määräämään hommia. Käski pestä vessankin, että saisi taas hetkisen pois tietokoneen äärestä, edelleen pitäis viikata paitani kaappiin ja oikaista vaatepinot siistiksi kuin armeijassa.

    • tunnekaan

      kuin vätyksiä kalat-miehiä.niissä ei muullaisia olekaan.

    • miehenä mulle tuttua

      sulle ja sun haluusi / luonteesi ja jatkuvaan nipotus / vouhotus suorituspakkoon tässä nyt ja heti, hän on sulle aivan väärä ihminen,tämä kala-miehesi ei varmaan tee mitään ja ihan oikeesti hän jättää tarkoituksella asiat ja hommat tekemättä ja luulenpa et hän katselee jo muihin vesiin,hän vain nauttii sun komennosta ja on todella tyytyväinen kun saa sut raivonpartaalle,mitä enempi vain vaadit suorituksia sen vähemmän hän niistä välittää ja jättää tekemättä,näin kala-miehenä tästä on kokemusta,niinpä ex-naiseni varmaankin vaahtoo vieläkin jollekin toiselle,mut hän sai lähtee..nykyisin olen maailman ihanimman naisen kans aviossa jo kuudetta vuotta,häntä todella rakastan,hän on nainen eikä pilkunviilaaja

      • tuplu

        Horoskoppiin katsomatta, ihmissuhteissa joutuu tekemään kompromisseja. Mikäli ei ole valmis tähän, ei kannata seurustella. Kun kumpikin hioo terävimmät kärjet luonteistaan, nipottaja nipottaa vähemmän ja saamaton ottaa itseään niskasta kiinni, homma toimii. Asettukaa välillä toisen asemaan! Kaikki onnistuu jos tahtoa löytyy, kummaltakin. Muutoin on parempi erota.


      • sinun puolellas

        Ite olen kans kalatmies, ja edelliset naiset ovat olleet melkosia nipottajia ja pilkun viilaajia, haluu monta muksua ja sanoi vielä suoraan että sitten mennään lasten ehdoilla...en kalamiehenä kestäisi sellaista kahlimista, mutta nyt olen löytänyt ihanan skorpparin jonka "käskyjä" tottelen mielelläni ;)
        hyvää kevättä kaikille ei-nipottajille! :)


    • vätyksiä

      älä hyvä ihminen homehdu sen kalan kanssa, heität elämäsi hukkaan! Itselläni oli kalat seurustelukumppanina kaksi vuotta ja näin jälkikäteen näkee selvästi, että koko tuon ajan minulla oli äärettömän paha olla! Asiat etenivät todella hitaasti, usein mentiin jopa takapakkia! jos oli kysymys vaikkapa auton vaihtamisesta, piti sitä vatvoa yli vuoden!!! yhteenmuuttamisen kanssa soudettiin ja huovattiin. Olin todella epävarma tuon suhteen aikana mikä tulevaisuutemme tulisi olemaan.

      Sitten kun tajusin viimein pistää asialle stopin, tuntui kuin kivi olisi tipahtanut sydämmeltä. Tottakai alussa myös ikävä vaivasi ja meinasimme päätyä uudelleen yhteen, mutta luojan kiitos, näin ei tapahtunut!

      Sen jälkeen, kun olen tavannut nykyisen puolisoni, olen osanut arvoida kalat -suhdettani objektiivisesti (en muuten vaihtaisi Oinas -herraani mistään hinnasta :)

      Hyvässä suhteessa kaikki toimii, ilma on puhdasta hengitettäväksi. Molemmat kunnioittavat toisiaan ja luottamus on luja suhteen liima. Sellainen löytyy aivan varmasti ajan kanssa. Ei kannata jäädä paikalleen odottamaan toisen muuttumista, se ei tule tapahtumaan koskaan.

      Hyväksy siis kalat -miehesi saamattomuus, tai sitten näytä perävaloja jo kiireellä (jos olet kituuttanut jo 1,5 vuotta!)

      • kkkalapoju

        samalla päästät kalan pois painostuksen tuskista ja hän löytää naisen joka arvostaa häntä sellaisena kui n hän on eikä yritä muuttaa tätä;) liian paljon on kyllä maailmassa motkottavia naisia ja sikailijamiehiä, onneksi minun ja skoputyttöni taivaalliseen suhteeseen ei mahdu kumpiakaan :)
        ja ei kalat ole vätyksiä, he voivat ärsyttää tahallaan jos seura ei miellytä;)


    • kalaN

      ei kerro, onko vätys vai ei.

      Katselkaa ensisijaisesti mars-merkkiänne ja myös kuumerkkiä. Marsin sijainti kertoo ihmisen tavasta toimia ja kuu tempperamentista.

      Esim. minä on aur-kalat, mutta mars-oinas ja kuu- jousimies, ja meillähän minä pistän tuulemaan.
      Mutta tosiaan, jos mars on kalojen merkissä, ei tapahdu kyllä yhtään mitään :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1920
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      130
      1307
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      110
      890
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe