Ostin koiranpennun ja kysyisinkin näistä riihimäellä sijaitsevista eläinlääkäreistä, mitä suosittelisitte. Onko esim. rokotuskäyntien hinnoissa suuria eroja ja mitä rokotukset tänäpäivänä edes maksaa, on jo kymmenen vuotta kun viimeksi omistin koiran ja silloin oli tosi suuria eroja eläinlääkäripalveluissa.
Eläinlääkärit Riihimäellä
43
14031
Vastaukset
- todella isoja
Tässä pienet esimerkit.
Koiran rokotus terveyskeskuslääkärillä 45€, sisältäen nelosrokotteen rabieksen.
Etelä-Hämeen Eläinlääkäriasema: Kahden pienen tikin poisto suihkaus desinfioivaa nestettä haavakohtaan, toimenpide kesti vajaan 5 min, hinta 50 €. Todella kallis paikka.
Eläinsuojelukeskus Onnentassussa saa rokotukset myös edullisesti, kuin myös muutkin operoinnit melko halpoja.- palvelua
saa Etelä-Hämeen Eläinlääkäriasemalta, henkilökunta ystavällistä väkeä, toki hinnat ei halvimmasta päästä. Mielestäni vain kiva siellä oli asioida, silloin kun viel koira oli :(
Suosittelen lämpimästi!!!! - kallis ole
palvelua kirjoitti:
saa Etelä-Hämeen Eläinlääkäriasemalta, henkilökunta ystavällistä väkeä, toki hinnat ei halvimmasta päästä. Mielestäni vain kiva siellä oli asioida, silloin kun viel koira oli :(
Suosittelen lämpimästi!!!!ihan normaalit hinnat siellä on ollut, mitä pari kertaa kisua jouduttu käyttämään.
ja tosiaan, mukava henkilökunta siellä on ja hyvä palvelu! - koiravauva
kallis ole kirjoitti:
ihan normaalit hinnat siellä on ollut, mitä pari kertaa kisua jouduttu käyttämään.
ja tosiaan, mukava henkilökunta siellä on ja hyvä palvelu!Arvostan hyvää palvelua ja mukavaa henkilökuntaa joten piipahdan siellä Etelä-Hämeen Eläinlääkäriasemalla. Jäänyt huonoja muistoja edellisen koiran kohdalta kaupungin eläinlääkäriä kohtaan (varmaankin jo vaihtunut) karvat nousee pystyyn jopa itselläni, se lääkäri kyllä vihasi koiria. (oli kai kissaihminen).
- oma rakas lapsemme
palvelua kirjoitti:
Suosittelen lämpimästi!!!!kyllä pitää katsoo missä on lyhin reitti lääkäriin....ei voi katsoo hintoja kun oma rakas lapsi tarvii hoitoa..sillon maksetaan...mutta ensiksi hoito sitten laskut.
- tadsebuj
kallis ole kirjoitti:
ihan normaalit hinnat siellä on ollut, mitä pari kertaa kisua jouduttu käyttämään.
ja tosiaan, mukava henkilökunta siellä on ja hyvä palvelu!Juu, ja pelkäävät eläimiä!!
- suosittelen
Onnentassu on edullinen ja mukava paikka. Eläinlääkäri kiinnostunut asiakkaistaan ja henkilökunta auttaa muutenkin kaikenlaisissa kysymyksissä.
Lisäksi edullisempi kuin muut paikat!- koiravauva
nimi on ainakin lupaava :)
- Jouto-pekka
Päivi Räsäenen on hyvä lääkäri.
- Nimetön
Minä olen käyttänyt koiraani pennusta lähtien Castrenilla. Koira kohta 11 v. Välillä "hairahduin" muualle, mutta aina palasin takaisin Castrenille.
- nekkunesto
Castrén on meidänkin koirien tuttu ja turvallinen eläinlääkäri. Valitettavasti hän on ollut jo jonkin aikaa tavoittamattomissa, soitettaessa on vastaajassa viesti eikä siinä ole tietoa, koska hän mahtaa palata töihin?
Toivottavasti vanhukseni (kesällä 11v. ja 10v.) saisivat olla edelleen Karinin hyvässä hoidossa, mutta kai tässä täytyy jotain varasuunnitelmaa tehdä. Ehdotuksia hyvästä eläinlääkäristä?
Kaupungin eläinlääkäri on kokeiltu, samoin Etelä-Hämeen eläinlääkäriasema ja Animus Hyvinkäältä. Kaupungin lääkäri oli ihan ok, mutta jotain jäi puuttumaan. Animuksesta on vain hyvää sanottavaa, mutta olisiko yhtä hyvää paikkaa lähempänä? E-H el.asemasta ei jäänyt sellainen olo, että haluaisin sinne palata uudelleen.
- käpy
Erikoisesti muotoilit kysymyksesi: OSTIT koiran.
Onhan se ihan totta, että eläin vaihtaa kotia ja raha omistajaa, mutta minulle ja onneksi monille muillekin koira tulee perheenjäseneksi, josta nyt vain maksetaan ymmärrettävistä syistä, kuten aiheutuneet kulut ja ottajan vastuun selvittäminen.
No, ehkä se oli freudilainen lipsahdus, kun mietit jo etukäteen vastuullisesti eläimen hoitoa.
Kunnanell. Riksussa tällä hetkellä hyvä, mutta usein suosittelee käyntiä keskuksissa jos ei ole ihan rutiinijuttu. Käytössään kun on niin huonot laitteet jne. Castren myös hyvä ja palvelee kiireettömästi, on vain jäämässä eläkkeelle :(
Ehel-asemalla ja Tervakosken Helmissä sama hintataso, mutta ehelissä ei ehdi edes kysyä kaikkea, mitä mielessä on ollut, kun ne 50-100 e rutiinikeikat pyritään hoitamaan kymmenessä minuutissa. En asioi enää siellä. Onnentassusta olen kuullut vain hyvää, itsellä ei kokemuksia vielä.
Hyvää alkua uudelle koiruudelle!- koiravauva
Joo todella töpösti oon laittanu ton kysymymyksen,mut et kai maksa koirasta tonnii jos et todella halua siitä rakasta perheenjäsentä. Kiitos kaikille vastanneille.
- osta perheenjäsen?
Koira on lemmikkieläin eikä mikään perheenjäsen, niin kuin täälläkin yritetään uskotella.
Ihmiset ottavat tai ostavat kotieläimiä omaksi viihdykkeeksi, ihan samoin kuin huonekaluja tai elektroniikkaa.
- Aija S.
Itsekin suosittelen kovasti Castrenia. Erityistä syytä en osaa sanoa, mutta jää hyvä mieli siellä käytyään ja ajattelee, että tänne ensikerrallakin. Ainakin omalle koiralle on tehnyt aina perustarkastuksen esim. rokotusten yhteydessä, kun taas esim hyvinkään eläinlääkäriasema Sanumilla piti erikseen pyytää kun aikaa varasi.
Sanumilla ja Etelä-Hämeen eläinlääkäriasemalla olen myös eläimiä käyttänyt, mutta Castrenille menen aina mieluiten. Sanumista ei sinänsä ole mitään pahaa sanottavaa, mutta jotenkin jättää kylmäksi.
E-H:sta taas en pidä. Hyvää jälkeä he siellä kyllä tekivät, kun leikkautimme siellä kissamme, mutta ainakin silloin ku me sielä pari vuotta sitten kävimme niin jotenkin työntekijöiden puhe oli sellaista lässytystä, mikä ei itseäni miellytä. Esim. Koirista puhuttiin hauvoina ja kissoista kisuina, ja muutenkin tuntui kun he olisivat lapsille puhuneet.- Mistä uusi Castren
Etelä-Hämeen eläinlääkärikeskus on kallis, olin itse vähän tietämätön mikä koiralla on joten he tekivät kaikki mahdolliset kokeet ja hintaa käynnille tuli satanen, eikä selvinnyt mitään, käskivät tulemaan parin päivän päästä uudlleen (rahastuksen makua, varmasti tiesivät mikä sillä on ja että se ei ole kiireistä!!) Ja tosiaan, kuten edellinen mainitsi, ne lässyttävät ärsyttävällä tavalla! Tietty miellyttävällä ja rauhoittavalla tavalla puhuminen on tarpeellista mutta heidän tapansa oli ärsyttävää ja lisäsi kuvaa ammattitaidottomuudesta.
Castren tyyliin vilkaisi koiraa ja sanoi saman tien mikä on vikana, hintaa tuli käynnille pari kymppiä ja päästiin hoitamaan koiraa saman tien. Harmi jos Castren on jäämässä eläkkeelle. "Ostin koiran" ei ole muuten mitenkään huonosti sanottu. - eläinrakas:)
Minä en castrenia suosittele, me käytimme koiraa siellä ja hän sanoi että ei tarvitse huolestua ja seuraavana päivänä veimme koiran eri eläinlääkärille jossa koira tutkittiin perin pohjin, selvisi että koirallamme oli hyvin paha kohtutulehdus,jonka jälkeen koira kiidätettiin leikkaukseen. Castren ei viitsinyt tutkia koiraa, niinkuin olisi pitänyt. Jos olisimme odottanut muutaman päivän koiramme olisi todennäköisesti kuollut! En aio enään edes harkita castrenilla käymistä.
- ...
Tervakoskella. Ystävällinen ja asiantunteva palvelu. Voi suositella. :)
- koirajoitaja
Castren on mukava ja sitte Hyvinkään lääkäri siinä citymarketin alapuolella.
Tota Etelä-Hämeen eläinlääkärikeskusta en suosittele. Asiakaspalvelu (siis eläintä kohtaan) heikkoa ja osittain ihmeellistä. Johtunee nimeltä mainitsettomasta henkilöstä siellä.
En ole käynyt kuin tasan yhden kerran siellä ja se riitti. Saman suuntaista kommenttia on tullut usein muiltakin.
- KOIRAN OMISTAJA
SUOSITTELEN ELÄINLÄÄKÄRIASEMA SANUM HYVINKÄÄLLÄ MARTISSA.ERITTÄIN MUKAVA JA OSAAVA HENKILÖKUNTA.
- lääkäristä
Itse kävin muutaman vuoden Etelä-Hämeen eläinlääkäriasemalla mutta ei kestä lompakko useamman koiran omistajana.. Muuten ei huonoa sanottavaa ole siitä kyllä! Toki se että puhutaan koirasta "hän" tuntui oudokseltaan hassulta mutta eihän siinä pahaa ole:)
Onko kellään Animuksen hintatasosta tietoa?
Nyt käyn kauempana, Mäntsälän seudulla joka on todella edullinen ja muilta puitteiltaan varmasti yhtä hyvä kuin ehel mutta matka rassaa. - Breeders choice
lääkäristä kirjoitti:
Itse kävin muutaman vuoden Etelä-Hämeen eläinlääkäriasemalla mutta ei kestä lompakko useamman koiran omistajana.. Muuten ei huonoa sanottavaa ole siitä kyllä! Toki se että puhutaan koirasta "hän" tuntui oudokseltaan hassulta mutta eihän siinä pahaa ole:)
Onko kellään Animuksen hintatasosta tietoa?
Nyt käyn kauempana, Mäntsälän seudulla joka on todella edullinen ja muilta puitteiltaan varmasti yhtä hyvä kuin ehel mutta matka rassaa.Kannattaa varmaan huomata myös BH-Kenneltarvike liikkeen tiistai-iltapäivän "Drive In" eläinlääkäri..
Hinnat ei aina ehkä halvat, rokotus, matolääke jne. asiat hoituu hyvin kyllä.
Ei ajanvarausta, vaan saapumisjärjestyksessä otetaan.
Kunnallinen eläinlääkäri on pääasiallisesti nautaeläinlääkäri, hoito on sen mukaista..
Ei arvosta esim. pikkukoiria lainkaan!!!
Useat koirat ovat joutuneet käymään muualla korjaushoidettavana kunnallisen jälkeen.
Hintataso on samaa luokkaa, jopa kalliimpi kun mäen alla EHELL paikassa..
EHELL-paikassa on tosiaan tapana ottaa kaikki mahdolliset, jopa mahdottomat kokeet, vaikka erikoislääkäriltä olisi diagnoosi ja epikriisi mukana, niin sitä ei arvosteta kuinkaan vaan kaikki mahdolliset kokeet otetaan varmuuden vuoksi..
Kallis paikka, sekä ajan saaminen voi olla toisinaan kovin vaikeaa..
Castrén, ihana ihminen tosin kovin askeettiset hoitotilat, niinpä monikaan hieman rokotusasiasta poikkeava hoitoitoimenpide ei ole mahdollinen..
Kohtuu hintainen.
AIka hyvin saa aikoja, jos sattuu saamaan puhelimen päähän. - hauvavauva1
joustavasti otetaan vastaan hätätapauksessa lauantainakin, kuitissa on erittäin tarkka erittely. Vanhempi kokenut eläinlääkäri. Verrattuna Tervakosken eläinlääkäriasema Helmen kuitista ei selviä juuri mitään, esim koiran leikkauskuitissa lukee kenneltarvikkeet 100e, aika epämääräistä. Ehkä verottajalle saadaan tällä tavalla laitettua vaikka mitä, en tiedä syytä miksi ei tarkemmin selvitetä. Ei se ainakaan asiakaspalvelua ole vaan sen puutetta!
- suosittelen
Suosittelen Etelä-Hämeen Eläinlääkäriasemaa! Erittäin asiantuntevaa hoitoa ja hyvä palvelu, pidän siitä, että tutkitaan perusteellisesti, ja laitteisto ja hoitotavat ajantasalla. Hintataso samanlainen kuin muissakin paikoissa. Mistään lässytyksestä en pidä minäkään ja sellaista en ole täällä huomannut. Ainoastaan kerran olen olen ollut tyytymätön käyntiin: koiralla oli ihotulehdus ja antibioottikuurin sijaan tarjoiltiin ensin sitkeästi vain öljyvalmistelisää ja shampoota.
Tervakosken Helmeä kartan kuin ruttoa enkä suosittelisi pahimmalle vihamiehellenikään. Kiukkuinen, asiakkaita halveksiva eläinlääkäri, joka ei osannut koiraa käsitellä, vaikka omasta mielestänsä on selvästi maailman paras ell ja koira-asiantuntija... Asenteessa olisi siis paljon parannettavaa, ja samanlaisia kommentteja olen viime aikoina kuullut monelta muultakin.- karvatassut
Tervakosken Helmeä voin suositella lämpimästi, siellä tehtiin kaikki mitä vain ajatella saattaa kun yritettiin saada vakavasti sairasta kissaani kuntoon pari vuotta sitten. Kissa loppujen lopuksi kuoli sairauteen mutta ei jäänyt ainakaan sellainen olo etteikö kaikkea olisi tehty. Todella ystävällinen ja lämminhenkinen henkilökunta. Ottivat oikein asiakseen tämän vakavan sairauden, kuten kuuluukin.
Etelä-Hämeen eläinlääkäriasema Rmk:llä on ystävällinen mutta kyllä kallis paikka. Sitten taas toisaalta sieltä on ikäviä muistoja niin koiran sairastaessa (ei minkäänlaista päivystystä tms. ) kuin sen lopettamisessakin (kauhea rahan kärttäminen etukäteen vaikka oltiin kanta-asiakkaita oltu jo kauan eikä mitään syytä epäillä etteikö laskua hoidettaisi asianmukaisesti ja koira oli tuskissaan). Mutta täytyy sanoa että siellä riippuu ihan lääkäristäkin, mieslääkäri on mukava ja symppis kun taas vaimonsa kokemuksemme mukaan ihan jotain muuta. Nämä nuoremmat lääkärit mitä siellä on ollut ovat kaikin puolin mukavia ja asiansa osaavia. Pidemmän päälle ajateltuna fiilis on kyllä oman kokemuksen pohjalta sellainen etteivät välitä kokonaisuudesta vaan rahan teko tärkeämpää.
Castrenhan ei enää vastaanottoa edes pidä lainkaan mutta en voi sanoa että kokemukset sieltä olisivat koskaan olleet kovin hyviä. Asiansa osaava varmasti mutta melko tympeä käytös ja esim. yhdestä kissastamme sanoi "ettei tästä kissaa tule koskaan" kun tämä oli pentu ja hyvinhyvin arka luonteeltaan. Ei siis minun silmissäni ainakaan kovin positiivisia kokemuksia. Edullisempaa oli kyllä kuin nuo Ehelit ja Helmet ja ammattitaidosta pelkkää positiivista.
Kaupungineläinlääkäristä taas, ei hyviä kokemuksia sieltäkään, kovasti oli tappotuomiota antamassa koirallemme heti kun tällä todettiin pieni kasvain nisässä. Koira eli hyvää elämää vielä 5-6 vuotta tämän jälkeen. Suhtautuminen muutenkin sellaista mistä emme niin välittäneet, eläintä ei kohdella rakkaana perheenjäsenenä.
BH-kenneltarvikkeessa ja Onnentassussa asioiva eläinlääkäri on tietääkseni sama, ja kuullut olen ainoastaan kehuja. Edullista ja asiantuntevaa. Lisäksi vastaanotto hyvin joustavaa. Itsellä ei ole omien eläinten osalta kokemusta mutta kuullun perusteella voin suositella. Onnentassussa kannattaa piipahtaa muutenkin, on upeaa että sellainen paikka on saatu aikaiseksi. - helmi ainakaan
karvatassut kirjoitti:
Tervakosken Helmeä voin suositella lämpimästi, siellä tehtiin kaikki mitä vain ajatella saattaa kun yritettiin saada vakavasti sairasta kissaani kuntoon pari vuotta sitten. Kissa loppujen lopuksi kuoli sairauteen mutta ei jäänyt ainakaan sellainen olo etteikö kaikkea olisi tehty. Todella ystävällinen ja lämminhenkinen henkilökunta. Ottivat oikein asiakseen tämän vakavan sairauden, kuten kuuluukin.
Etelä-Hämeen eläinlääkäriasema Rmk:llä on ystävällinen mutta kyllä kallis paikka. Sitten taas toisaalta sieltä on ikäviä muistoja niin koiran sairastaessa (ei minkäänlaista päivystystä tms. ) kuin sen lopettamisessakin (kauhea rahan kärttäminen etukäteen vaikka oltiin kanta-asiakkaita oltu jo kauan eikä mitään syytä epäillä etteikö laskua hoidettaisi asianmukaisesti ja koira oli tuskissaan). Mutta täytyy sanoa että siellä riippuu ihan lääkäristäkin, mieslääkäri on mukava ja symppis kun taas vaimonsa kokemuksemme mukaan ihan jotain muuta. Nämä nuoremmat lääkärit mitä siellä on ollut ovat kaikin puolin mukavia ja asiansa osaavia. Pidemmän päälle ajateltuna fiilis on kyllä oman kokemuksen pohjalta sellainen etteivät välitä kokonaisuudesta vaan rahan teko tärkeämpää.
Castrenhan ei enää vastaanottoa edes pidä lainkaan mutta en voi sanoa että kokemukset sieltä olisivat koskaan olleet kovin hyviä. Asiansa osaava varmasti mutta melko tympeä käytös ja esim. yhdestä kissastamme sanoi "ettei tästä kissaa tule koskaan" kun tämä oli pentu ja hyvinhyvin arka luonteeltaan. Ei siis minun silmissäni ainakaan kovin positiivisia kokemuksia. Edullisempaa oli kyllä kuin nuo Ehelit ja Helmet ja ammattitaidosta pelkkää positiivista.
Kaupungineläinlääkäristä taas, ei hyviä kokemuksia sieltäkään, kovasti oli tappotuomiota antamassa koirallemme heti kun tällä todettiin pieni kasvain nisässä. Koira eli hyvää elämää vielä 5-6 vuotta tämän jälkeen. Suhtautuminen muutenkin sellaista mistä emme niin välittäneet, eläintä ei kohdella rakkaana perheenjäsenenä.
BH-kenneltarvikkeessa ja Onnentassussa asioiva eläinlääkäri on tietääkseni sama, ja kuullut olen ainoastaan kehuja. Edullista ja asiantuntevaa. Lisäksi vastaanotto hyvin joustavaa. Itsellä ei ole omien eläinten osalta kokemusta mutta kuullun perusteella voin suositella. Onnentassussa kannattaa piipahtaa muutenkin, on upeaa että sellainen paikka on saatu aikaiseksi.Hyvä, jos Helmessä on sentään joskus saanut asiallista hoitoa, sillä meno on tosiaan muuttunut viimeaikoina, ilmeisesti uuden eläinlääkrin myötä. Myös minulle puhuttiin kuin vähäjärkiselle viedessäni koiraani sinne hoidettavaksi ja eläinlääkäri todella tympeä. Eläintenhoitaja sen sijaan oli todella ystävällinen. Ehkä uskaltaudun, joskus varaamaan sieltä ajan toiselle eläinlääkärille, jos on ihan pakko...
- wuh ja mur
Olet saanut paljon hyviä vastauksia, mutta laitan tänne vielä yhden näkökulman. Mielestäni on ihan sama missä lääkärissä käy sen rokotteen joka toinen vuosi hakemassa (no okei, pentuna useammin). Siinä voi valita sen halvimman paikan, eiköhän se kaikki osaa rokottaa. Kun koira sairastuu, silloin kannattaa miettiä mihin menee(ja mielummin etukäteen). Täälläkin paljon kehutun Castrenin ollessa sairauslomalla, vein akuutisti sairastuneen ja huonossa kunnossa olevan nuoren koiran terkkarin eläinlääkäriin. Vaikka kokeita ja tutkimuksia tehtiin paljon (verta ei saatu koirasta ennen kuin oli pantu tippaan) ei oikeaa diagnoosia tehty. Koira oli hyvin lähellä kuolemaa ja Helsingin pieneläinklinikalla yön tehohoito maksoikin sitten 500€. Nykyisin käymme kontrolleissa EHELissä. Siellä tämä harvinainen sairaus tunnetaan ja koira voi jatkuvan lääkityksen ansiosta todella hyvin.
- xas
Aikaioinaan ku kysyeinen eläinlääriasema aloitti entisen kukka talon tiloissa palvelu oli loistavaa. Eläinlääreistä huokui aito kiinnostus työhönsä. Kun sitten muuttivat keskustaan palvelu on vuosien mittaan tullut nuivaksi. En ole käynyt edelle mainitussa eläinlääkärissä kuin noin kaksi kertaa vuodessa, joten en heidän näkökulmaastaan ehkä ole hyvä asiakas. Nuivan palvelun syyksi en kuitenkaan tätä usko. Kuten eräässä mielipiteessä mainittiin rahastus, olen samaa mieltä raha on viennyt palvelun tason ja aidon kiinostuksen, inhimillisyyden mukanaan pois.
Itse vein muutamia vuosia sitten pienen kissan pentuni vastaanotolle synnynnäisen vian vuoksi. Eläinlääkärin (juuri hän, jonka luona olin käynyt aina ennenkin) tutkittua lemmikkini hän sanoi, että se olisi lopetetttava. En voinut uskoa korviani! Eläimelä ei synnynnäinen rintalastan epämuodostuma haitannut olo muuten kuin kestävyydessä. Pentu ei jaksanut leikkiä toisten kanssa pitkään vaan hengästyi. Järkyttyneenä mietin lopettamista. Lääkäri ei antanut muuta vaihto ehtoa kuin lopettaa. Onneksi tuttavapiirissäni eräs sanoi heti ettei todellakaan eläintä saisi lopettaa. Joten päätin olla noudattamatta eläinlääkärin mielipidettä. Kissani voi nykyisin loistavasti. Ei jaksa puolta päivää juosta, mutta kyllä hiiriä ilmestyy silti portaalle. En tämän tapahtuman jälkeen ole vienyt mitään lemmikkiäni Etelä-Hämeen eläinlääriasemalle, ellei ole ollut pakko. Ja silläkin kerralla kun näin oli tehtävä ultara laitteen vuoksi, kaikki testit mitä tehtiin olivat turhia ja kehoittivat palaamaan uudestaan viikon kuluttua, kysymyksiini mikä lemmikillä oli en saanut vastausta, jota itse en olisi keltanokkana tiennyt. Jostain syystäen palannut.
Olen käyttänyt lemmikkini kunnaneläinlääkärillä. Palveluun olen tyytyväinen, hoitaa työnsä loistavasti ja puhuu asiat asioina ei kierrellen kaarrellen. Siellä vastakin aion käydä. - elma*
xas kirjoitti:
Aikaioinaan ku kysyeinen eläinlääriasema aloitti entisen kukka talon tiloissa palvelu oli loistavaa. Eläinlääreistä huokui aito kiinnostus työhönsä. Kun sitten muuttivat keskustaan palvelu on vuosien mittaan tullut nuivaksi. En ole käynyt edelle mainitussa eläinlääkärissä kuin noin kaksi kertaa vuodessa, joten en heidän näkökulmaastaan ehkä ole hyvä asiakas. Nuivan palvelun syyksi en kuitenkaan tätä usko. Kuten eräässä mielipiteessä mainittiin rahastus, olen samaa mieltä raha on viennyt palvelun tason ja aidon kiinostuksen, inhimillisyyden mukanaan pois.
Itse vein muutamia vuosia sitten pienen kissan pentuni vastaanotolle synnynnäisen vian vuoksi. Eläinlääkärin (juuri hän, jonka luona olin käynyt aina ennenkin) tutkittua lemmikkini hän sanoi, että se olisi lopetetttava. En voinut uskoa korviani! Eläimelä ei synnynnäinen rintalastan epämuodostuma haitannut olo muuten kuin kestävyydessä. Pentu ei jaksanut leikkiä toisten kanssa pitkään vaan hengästyi. Järkyttyneenä mietin lopettamista. Lääkäri ei antanut muuta vaihto ehtoa kuin lopettaa. Onneksi tuttavapiirissäni eräs sanoi heti ettei todellakaan eläintä saisi lopettaa. Joten päätin olla noudattamatta eläinlääkärin mielipidettä. Kissani voi nykyisin loistavasti. Ei jaksa puolta päivää juosta, mutta kyllä hiiriä ilmestyy silti portaalle. En tämän tapahtuman jälkeen ole vienyt mitään lemmikkiäni Etelä-Hämeen eläinlääriasemalle, ellei ole ollut pakko. Ja silläkin kerralla kun näin oli tehtävä ultara laitteen vuoksi, kaikki testit mitä tehtiin olivat turhia ja kehoittivat palaamaan uudestaan viikon kuluttua, kysymyksiini mikä lemmikillä oli en saanut vastausta, jota itse en olisi keltanokkana tiennyt. Jostain syystäen palannut.
Olen käyttänyt lemmikkini kunnaneläinlääkärillä. Palveluun olen tyytyväinen, hoitaa työnsä loistavasti ja puhuu asiat asioina ei kierrellen kaarrellen. Siellä vastakin aion käydä.EHELin lääkäri pelasti koirani hengen viime kesänä. Palvelu oli nopeaa ja asiantuntevaa. Veisin koska tahansa koirani uudestaan sinne, luotan heihin täysin. Hintavaahan hoito on, mutta hyvää ei saa halvalla.
- Vuffe
elma* kirjoitti:
EHELin lääkäri pelasti koirani hengen viime kesänä. Palvelu oli nopeaa ja asiantuntevaa. Veisin koska tahansa koirani uudestaan sinne, luotan heihin täysin. Hintavaahan hoito on, mutta hyvää ei saa halvalla.
Itse käytämmen koirulia vaikeimmissa tapauksissa EHEL:llä ja sitten normi rokotukset onnen tassussa. Molemmissa hyvää palvelua ja suosiolla vaikeammat tapaukset EHEL:lle kun ehkä hippasen enemmän tietämystä.
- 19+6
Hieman täytyy ihmetellä näiden ketjujen nostajia, sillä ketjun aloittaja kyseli jo 21.2.2008 12:09 Riihimäen eläinlääkäreistä :)
Lähemmäs kaksi vuotta kulunut kyselystä ja joku tulee tänne hänelle vastaamaan, hei haloo.- chihuahualle
No mutta ainakin mä saan nyt kysymykseeni vastauksia, kun eläinlääkäreitä mietin. On se kiva tietää mistä on saanu millaistakin palvelua jo kauan aikaa sitten ja että millaista palvelua nykyään saa. Ainahan ajat muuttuu, niin kuin palvelutki, mut kysymykset pysyy aikalailla samana !
- :)
Samaa tietoa voi etsiä myös joku toinen myöhemmin:) Harmi vaan, ettei riittänyt kommentteja tänne asti.
- ---.---.
itse saanut hyvääpalvelua, Animuksessa, Helmissä ja Vethaussissa. EHEL on kallis paikka, lisäksi aikoinaan siellä oli töissä sellanen nuori, töykeä eläinlääkäri, joka töksäytteli ihan ihme kommentteja koirastani. Teki kyllä hyvin Ehelissä olen käynyt sen jälkeen vain kerran pakosta lopetuttamassa kanini.
- ---..---..
Siis teki kyllä selväksi ettei pidä kyseisestä rodusta eikä siitä että sellaisen omistan.. Ihmeellisesti tekstistä poistui osa välistä...
- kissaihminenn
Castren on hyvä. Terveyskeskuksessakin olemme saaneet aina hyvää palvelua, kuten myös EHEL:issä, joskin hinta oli päätähuimaava. Onnentassu on myös hyvä paikka, tosin hieman epäluotettava. Kerran oli tämmöinen "ei ajanvarausta" päivä, jolloin odottelimme lähes pari tuntia lääkärin saapumista. Itse ensimmäisenä kyllä soitan tk:hon.
- Ei enää odottelua.
Itsellä kokemusta Animuksesta. Kallis ja omaa aikaa jouduin viimeksi odottamaan yli tunnin. Enenmänkin sääntö kun poikkeus että ajat aina myöhässä. Eli uutta eläinlääkäriä etsin minäkin.
- rmk sucks
Kannattaa ajaa tervakoskelle helmeen tai hattulaan vethausiin. Monta vuotta olen ollut tyytyväinen asiakas.
- kokenut käviä
Vethaussiin minua ei saisi enään kirveelläkään! laskuttavatkin ihan mitä sattuu. suosittelen katsomaan laskua ja tarkkaan. jos en olisi tarkka ihminen olisin maksanut roimasti yli hintaa!! ja palvelusita ja tarvikkeista mitä ei ole edes käytetty mysö muita ogelmia oli paljon kyseisien paikan kanssa!!!
BH ja onnen tassussa toimiva Satu Olkkonen toimii nykyisin Unelmalemmikissä ja onnen tassussa. lämpimästi voin suositella. Olen itse kasvattaja Satu hoitaa suuriman osan meidän lauman asioista.
Ehel. Paljon neg kuulut itse kerran asiakkaana ollut paremminkin olisi voinut mennä mutta ihan ok todella kallis mutta halvempi kuin helmi tai vethaus.
Animuksesta ei mitään negatiivista sanottavaa hinta vain hivenen korkea!
Kissa ihminen. ei ole tullut mieleen että olisi mahdolliseti joku hätä tapaus jossain ollut että el lääkärillä on mennyt pitkäksi? jos sinun kissan kanssa menisi pitkäksi niin parempihan se olisi että el lääkäri jättäisi sen siihen hoitamatta tai puoli hoidettuna ja jatkaisi matkaa?? muitakaamme että el lääkärit eivät ole toimisto työntekijöitä ja eivät voi vain papereita heittää sivuun ja jatkaa kun kerkiää ;) - jjeppejo
tervakosken helmi on paras lähialueen elekuri. Vaikeammat sitten yliopistollisessa.
- hauvavauva
Itse en käytä Riihimäen eläinlääkäreitä, matkustan Hyvinkäälle. Kohtuuhinta, hyvä palvelu, enemmän lääkäreitä kuin hoitajia henkilökunnassa. Enemmän myös valinnan varaa.
- Ei Helmeen
Helmessä on tehty tuttujen lemmikeille viimeisen puolen vuoden aikana todella pahoja hoitovirheitä, että vien koirani ihan mihin tahansa muualle mutten sinne!
- Anonyymi
ehel. hahaha. käytin vanhaa kissaa näytillä ku alko jo olee huonos kunnos kokeili hieman mahaa ja kuunteli stetoskoopilla 5 min. menin tiskille maksaa niin pamautti hinnan 105e. en viä ees kuollutta rottaa sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812