PALSTAKESKUSTEJEN PARHAAT

Ajomies-x

Näissä palstakeskusteluissa on vähän samoin kuin oikeassa elämässäkin:
- Joittenkin seuraa kartamme ja toisten seuraa haemme?

38

2576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helisevä

      Samaa aatellut ja omalla kohallani on just niin.Aivan mielissäni luen tään sepän ,Tiitun isännän juttuja.Murre huippua ja lämpöönen ihiminen ja joitain naisia on tosi kivan tuntuisia.Yllätyksiä positiivisia on usein.Kirjottaa lässyn lässyn helisevä vaski.

    • valikoiva N

      htza,kotikiusattu ja jermu.Eikä mutinoita.Ne luen minä,aina.

    • Toiset kirjoittajat ovat paljon mielenkiintoisempia kuin toiset.

    • minä täältä

      ylivertaista:

      Mies-v57, Koti-Kiusattu ja Yleismies.

      Nikit kaikilla yhä voimassa.

    • Tiitukanin terveisiä oikein kaipaan. Pirren jutut ja sorsaska ym. On mukava vaihtaa mielipiteitä samanhenkisten ihmisten kanssa. Olen heistä heidän mielipiteidensä kautta tietyn mielikuvan. Heidän tapansa ottaa kantaa on mukava.Jos jonkun nimimerkin taa tiedän kätkeytyvän varmasti epämiellyttävää postia, ohitan sen reippaasti...kunnes uteliaisuus saa kurkkaamaan, että mitä? Mitä nyt taas!? Hetken kiukkuamisen jälkeen senkin osaa asettaa omaan arvoonsa. Mutta se on huono asia, että aloitustentekoon on tehty liian iso kynnys. Aloitteita kehiin vaan ja vastaillaan kun keritään,eikö niin.

    • unotako

      meidän wenlaa,hyvää ja satiirista juttua,kunhan vain luottaisi itseensä enemän.

    • kirjoittajia**

      löytyy: Jartsev, Otto, Mettäläinen,Mies-vm56.
      Nämä nyt heti tuli mieleeni.

      • Sinimarjanen ja Wenla

        naisista viehättävimpiä:)


      • wenla on
        Sinimarjanen ja Wenla kirjoitti:

        naisista viehättävimpiä:)

        erikoisen viehättävä.


    • herra 47

      kanssa niitä kirjoittajia? no ,oli kuinka vaan.
      Mielipiteet ainakin sopii tänne palstalle.

    • Suurin osa on niitä parhaita. Kolme parasta on valitettavasti lähtenyt varmaan lopullisesti ja jotkut parhaat kirjoittelevat enää harvakseltaan.

      Mutta onhan täällä palsta kuningas, ihastuttaja ja vihastuttaja: HTZA....plap..plap...plap...ablodit :)

      • Mulla olisi yksi kalastamiseen liittyvä kysymys...Huhuu..Oletko sinä vielä täällä ?


      • HTZA

        Tulin juuri tuolta Euroopasta joten en ole kerinnyt pahemmin ihastuttamaan enkä vihastuttamaan.
        Sen huomasin että jokunen ketju on poistettu.
        Ilmeisesti joku ei ole tykännyt tai joku toinen tykännyt niin paljon että on ominut ketjun vain itselleen.
        Lempeitä aloituksia näyttää olevan.
        Ja minulla kun on muutenkin huono olo.
        :)


      • tietääkseni
        Cami.S kirjoitti:

        Mulla olisi yksi kalastamiseen liittyvä kysymys...Huhuu..Oletko sinä vielä täällä ?

        Ota.Nyt on Otto tainnut ottaa pitkät:(


    • Jermuxi tms.

      Parasta siis karttaa ja jos ei ole karttaa, niin käytä GPS:ssää. Hah!

      • Masse setä

        Olet elossa vielä!
        Hankitko Gpsässän Norjasta, että pystysit paikallistamaan sijaintisi öljynporauaslutan poran kärjestä?
        Vitsi vitsi, kuis menee?


      • Vuosia sittwen

        Jermuxi mainitaan eräänä parhaista keskustelijoista.
        Josasia onnäin niin säästyn vaivalta availla näitä sivustoja.
        Joku Korpikuusenalla kirjailevavoilaittaamyös teelmeksensä nuotioonsytykkeeksi. Siellä se
        varmaan on jopa hyödyllinen.


    • Nettari

      Otsikossa mainituilta palstoilta sait lähdöt.

      Sheriffi kyllästyi terrorisointiisi ja lienet näiden palstojen osilta banneroitu.

      • Nimetön Nikitön

        Jos banneroidaan niin se koskee kaikkia palstoja. Bannattu ei siis voi kirjoittaa millekään suomi24:n palstalle, jos on "keskustelu"-bannattu. Mutta sen sijaan pääsee chattiin, treffeille ja tietysti lukemaan kirjoituksia. Jos on vain chatti-bannaroitu niin pääsee kirjoittelemaan palstoille. Eli niin se menee.


      • bannerointi
        Nimetön Nikitön kirjoitti:

        Jos banneroidaan niin se koskee kaikkia palstoja. Bannattu ei siis voi kirjoittaa millekään suomi24:n palstalle, jos on "keskustelu"-bannattu. Mutta sen sijaan pääsee chattiin, treffeille ja tietysti lukemaan kirjoituksia. Jos on vain chatti-bannaroitu niin pääsee kirjoittelemaan palstoille. Eli niin se menee.

        Kun asianomainen on kirjoittanut julkisille sivustoille yli puoli vuosisataa niin joukkoon mahtuu vain yksi BilMan, jokahallitsee täällä lukuisia palstoja ja chat-palstoja ja saa kenenkään estämättä tehdä mitä haluaa.

        Uskon, että hänen päivänsä ovat luetut,
        mitä pikemmin niin sen parempi. Eniron tai Suomi24.fi kannalta.


    • Kaivanto

      tuo huomio. Elävässä elämässäkin vältän nenäkkäin tuloa parin ihmisen kanssa. Ventovieraille vastaanottoni on avoin ja ennakkoluuloton, niin täällä kuin muuallakin.

    • Peer G.

      Olen todellapettynyt tässäkinketjussa esiin tuotuihin näkemyksiin parhaista keskusteluista.
      Puheenvuoroissa ei mainittu ainuttakaansellaista keskustelua taisellaisen aloittajaa, johon haluaisin edes osallistua.
      - Valitettavasti!

      • palstalaisia,

        jos vastauksexi kelpaa vain sinun mielipiteesi?


      • höperehtimään
        palstalaisia, kirjoitti:

        jos vastauksexi kelpaa vain sinun mielipiteesi?

        Sinä ja muut saatte höpistä kuin "täti puskista" kunhanettte tule sekoilemaan vainsekoillaksenne.
        Nytkin on "täti puskista"avannut uuden höpinän -sinne vaanhöpisemäänb!


      • Peer G.
        palstalaisia, kirjoitti:

        jos vastauksexi kelpaa vain sinun mielipiteesi?

        Minä en tiettävästi ole milloinkaan esittänyt mielipiteitäni palstalaisten puolesta.
        En ole pyytänyt mukaan, mutta mielelläni keskustelen sellaisten kanssa, joilla on erilaisia mielipiteitä.
        Sinunlaisesi puskasta huutelijat löytänevät mieluisiakeskusteluja jakumppaneita.
        Olen mielissäni, jos saan rauhan sinulta
        ja kaltaisiltasi.


      • opettelisitte
        Peer G. kirjoitti:

        Minä en tiettävästi ole milloinkaan esittänyt mielipiteitäni palstalaisten puolesta.
        En ole pyytänyt mukaan, mutta mielelläni keskustelen sellaisten kanssa, joilla on erilaisia mielipiteitä.
        Sinunlaisesi puskasta huutelijat löytänevät mieluisiakeskusteluja jakumppaneita.
        Olen mielissäni, jos saan rauhan sinulta
        ja kaltaisiltasi.

        sanavälit!


      • kade hyvälle-
        höperehtimään kirjoitti:

        Sinä ja muut saatte höpistä kuin "täti puskista" kunhanettte tule sekoilemaan vainsekoillaksenne.
        Nytkin on "täti puskista"avannut uuden höpinän -sinne vaanhöpisemäänb!

        mielelle?


      • ole hyvällä mielellä
        kade hyvälle- kirjoitti:

        mielelle?

        Mene kaltaistesi pariin jaole hyvällä mielellä.
        Vuosikausia kaltaisesi ovat ihan tahallaa oleet sotkemassa muuten hyviä keskusteluja.
        Jos saat siitä hyvän mielen - aiheutat paljon pahaa mieltä yllättävän monille.
        Siksitoivoisin, että avaat jaosallistut vain mieleisiisiketjuihin.


      • vain,
        ole hyvällä mielellä kirjoitti:

        Mene kaltaistesi pariin jaole hyvällä mielellä.
        Vuosikausia kaltaisesi ovat ihan tahallaa oleet sotkemassa muuten hyviä keskusteluja.
        Jos saat siitä hyvän mielen - aiheutat paljon pahaa mieltä yllättävän monille.
        Siksitoivoisin, että avaat jaosallistut vain mieleisiisiketjuihin.

        sinun tekstisi ei avaudu. Millähän mielellä se pitäisi lukea?
        Itse olen ollut täällä vain lyhyen aikaa, ja ihmettelen kaltaisiasi kirjoituskyvyttömiä.
        Anna anteeksi!


      • täti puskasta
        höperehtimään kirjoitti:

        Sinä ja muut saatte höpistä kuin "täti puskista" kunhanettte tule sekoilemaan vainsekoillaksenne.
        Nytkin on "täti puskista"avannut uuden höpinän -sinne vaanhöpisemäänb!

        ja tätihän kirjoittaa jos siltä tuntuu, tekee aloituksen jos siltä tntuu, en tarvitse siihen sinun lupaasi.
        Pidä pääs kiinni ja anna vapaus kaikille, mene nukkumaan, olet väsynyt ihminen.


      • Sinulle,
        täti puskasta kirjoitti:

        ja tätihän kirjoittaa jos siltä tuntuu, tekee aloituksen jos siltä tntuu, en tarvitse siihen sinun lupaasi.
        Pidä pääs kiinni ja anna vapaus kaikille, mene nukkumaan, olet väsynyt ihminen.

        täti puskasta, olet tuonut palstalle iloa ja elämää!
        Ei anneta katkeruuden häiritä iloamme.


      • Peer G.
        opettelisitte kirjoitti:

        sanavälit!

        Pyysin asian. Täti puskisssa saa höpistä mitä tykkää.
        Siihen ensekoa!


      • Peer G.
        täti puskasta kirjoitti:

        ja tätihän kirjoittaa jos siltä tuntuu, tekee aloituksen jos siltä tntuu, en tarvitse siihen sinun lupaasi.
        Pidä pääs kiinni ja anna vapaus kaikille, mene nukkumaan, olet väsynyt ihminen.

        Entiettävästi ole sekoillut sinun ketjuissasi.
        Ei ole aikomukseni vastaisuudessakaan.
        Tuliko asia selväksi!
        Seuraavat asiattomat kommenttisipyydänpoistamaan oitis!


      • kommentteinenne
        Sinulle, kirjoitti:

        täti puskasta, olet tuonut palstalle iloa ja elämää!
        Ei anneta katkeruuden häiritä iloamme.

        Saatte puolestani höpistä mitä haluatte tai olla höperehtimättä. Asiattomuudet pyydänvastaisuudessa poistamaan oitis.


      • edes joskus
        Peer G. kirjoitti:

        Pyysin asian. Täti puskisssa saa höpistä mitä tykkää.
        Siihen ensekoa!

        katsoisit peiliin!
        Mitähän siitä mahtaakaan näkyä?
        Elämää vietetään muualla, kuin täällä.
        Kuten sanoin kaikille nikkikavereillesi, täti pusikoista on ihana ihminen, verrattuna moninikkeihisi.


      • mieles mukaan
        Peer G. kirjoitti:

        Entiettävästi ole sekoillut sinun ketjuissasi.
        Ei ole aikomukseni vastaisuudessakaan.
        Tuliko asia selväksi!
        Seuraavat asiattomat kommenttisipyydänpoistamaan oitis!

        täällä, niinkös.


      • koko namisuku
        mieles mukaan kirjoitti:

        täällä, niinkös.

        Onhan sinulla koko "namisuku" ympärilläsi kermavaahtoineen. Saitko kutsun?


      • Seuraansa
        edes joskus kirjoitti:

        katsoisit peiliin!
        Mitähän siitä mahtaakaan näkyä?
        Elämää vietetään muualla, kuin täällä.
        Kuten sanoin kaikille nikkikavereillesi, täti pusikoista on ihana ihminen, verrattuna moninikkeihisi.

        Täti pusikossa jakokonamisuku kaipaa sinua seuraansa.
        Minä olen kyllästynyt koko seurakuntaanne.
        En kaipaa laisinkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe