Olen kiinnostunut kyseisestä menopelistä. Millaisia kokemuksia kyseisestä pyörästä teillä on? Soveltuuko hyvin matka-ajoon? Onko enää kannattavaa hommata pyörää esim. Saksasta?
bmw k1200s
5
3230
Vastaukset
- Ei Saksasta
On hyvä pyörä.Mutta ei Saksasta ei tiedä ajokilometristä jos ei suomi pyöristäkään mut täällä lyhyempi kesä puolustas kilometrejä ja toiseksi et täällähän on rikos vähentää km.Huvitta ku on 90luvun tuontipyöriä aj.joku 30000km.Saksassa ei kai ajella?
- Ja 3 moottoripyörää talliss...
Voi voi kun tuota edelleen pidetään täällä Tarjalantiassa niin ihmeellisenä asiana. Saksalaiselle mp on kuin paita. Kun se ei enää miellytä tai se ei ole enää muodikas, se vaihdetaan ! Suomalainen pitää samaa paitaa ja mp:tä hamaan tappiin asti niin että se kulkeutuu isältä pojillee ja sillei......kilometrejä sitä paitsi ruuvataan IHAN samanlailla jos tarvetta on täällä suomessakin. Se että se on rikos ei sitä poista. Voi voi teitä !
- SuloV.
Jos haluat säästää 3000-5000 € hae Bemari Saksasta. Jos epäilet, osta merkkiliikkeestä. Vieläkin säästyy, sillä Suomen hinnat yläkantissa. Jotain vikaa tässä systeemissä on, kun uudenkin pyörän tuo Saksasta halvemmalla kuin täältä ostaen. Muista merkeistä en tiedä.
- SPK
En nyt lähde kommentoimaan mistä pyörä kannattaa ostaa. Itse ostin 2000km ajetun muutaman kuukauden vanhan suoraan Heinolta.
Kauppaan kuului kymppidonan huolto.
EI pahemmin ole kaduttanut.
Kesällä sillä taitettiin 3 viikkoa 2 päällä menemään ja voin sanoa että kyllä matka-ajo onnistuu.
Ei tosin mikään LT / Gold wing, mikä pitää muistaa kamoja pakatessa.
Mutta hyvin pärjäsi! - Jussipolo
Toista vuotta on suomi-pyörä K1200S mallia -05 ja hyvä peli. Ajo-ominaisuudet mahtavat ja voima riittää. Suunniteltu nopeille ja mutkaisille teille. Suosittelen. Kukin ostakoon mistä haluaa, ilmaiseksi niitä ei saa. Yleensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384