bmw k1200s

infoa

Olen kiinnostunut kyseisestä menopelistä. Millaisia kokemuksia kyseisestä pyörästä teillä on? Soveltuuko hyvin matka-ajoon? Onko enää kannattavaa hommata pyörää esim. Saksasta?

5

3345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei Saksasta

On hyvä pyörä.Mutta ei Saksasta ei tiedä ajokilometristä jos ei suomi pyöristäkään mut täällä lyhyempi kesä puolustas kilometrejä ja toiseksi et täällähän on rikos vähentää km.Huvitta ku on 90luvun tuontipyöriä aj.joku 30000km.Saksassa ei kai ajella?

• Ja 3 moottoripyörää talliss...

Voi voi kun tuota edelleen pidetään täällä Tarjalantiassa niin ihmeellisenä asiana. Saksalaiselle mp on kuin paita. Kun se ei enää miellytä tai se ei ole enää muodikas, se vaihdetaan ! Suomalainen pitää samaa paitaa ja mp:tä hamaan tappiin asti niin että se kulkeutuu isältä pojillee ja sillei......kilometrejä sitä paitsi ruuvataan IHAN samanlailla jos tarvetta on täällä suomessakin. Se että se on rikos ei sitä poista. Voi voi teitä !

• SuloV.

Jos haluat säästää 3000-5000 € hae Bemari Saksasta. Jos epäilet, osta merkkiliikkeestä. Vieläkin säästyy, sillä Suomen hinnat yläkantissa. Jotain vikaa tässä systeemissä on, kun uudenkin pyörän tuo Saksasta halvemmalla kuin täältä ostaen. Muista merkeistä en tiedä.

• SPK

En nyt lähde kommentoimaan mistä pyörä kannattaa ostaa. Itse ostin 2000km ajetun muutaman kuukauden vanhan suoraan Heinolta.
      Kauppaan kuului kymppidonan huolto.

EI pahemmin ole kaduttanut.

Kesällä sillä taitettiin 3 viikkoa 2 päällä menemään ja voin sanoa että kyllä matka-ajo onnistuu.
      Ei tosin mikään LT / Gold wing, mikä pitää muistaa kamoja pakatessa.

Mutta hyvin pärjäsi!

• Jussipolo

Toista vuotta on suomi-pyörä K1200S mallia -05 ja hyvä peli. Ajo-ominaisuudet mahtavat ja voima riittää. Suunniteltu nopeille ja mutkaisille teille. Suosittelen. Kukin ostakoon mistä haluaa, ilmaiseksi niitä ei saa. Yleensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1994
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1740
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      82
      1568
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1424
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1098
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1016
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe