mäykyn ruokavalio

veeva

Mitä syötätte mäykyillenne? mitkä ovat mäykkyjenne lemppariruokia.. :)

8

1107

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mortti&Vertti

Jahti & Vahti /Energia :)
      Maistuu hyvin 5 vuotiaalle karkeakarvaiselle urokselle .Turkki hyvässä kunnossa ja muutenkin
      uros on ollut todella terve!

• Maarita

Meillä kkmäykkytyttö syönyt pennusta asti Acanan nappuloita ja hyvin on kelvannut. Nyt siis syö Acanan small breed adulttia. Turkki hyvässä kunnossa ja muutenkin terve kaveri (vaikka välillä tuntuu että korvien välissä heittää...hih) Sekaan annan laktoositonta piimää ja raejuustoa ja välillä sekaan jotain lihaa, porkkanaa, kasviksia, jos teen itse ruokaa. Koira ainakin kovasti pitää Acanasta.

• Mauri syö

kaikenlaista kotiruokaa, herkkuin ateria syntyy maksalaatikosta. Vihanneksia, muttei perunaa...maitoa aamulla, eikä ole mennyt mahasekaisin, itse asiassa ei ole koskaan ollut ripulilla, ja on nyt 5 vuotias! Terve poika ollut, koputan puuta.
        Koirien herkkuluut ja namipalat ovat suosiossa, ja kun poikaa kehuu, niin juoksee välittömästi "herkkukaapille" ja saa jotain hyvää.
        Yritettiin syöttää aikoinaan niitä koirien kuivapapanoita tms. mutta ei maistunut. Oli mielluummin syömättä kuin söi niitä...peruuttaen pois kupilta!
        Poikaa pidetään meillä liiankin hyvänä, saa useasti istua omalla tuolillaan pöydässä, ja hänelle syötetään sitten jogurttia tms.

• elli3

Ruokin koiraa eläinkaupasta/eläinlääkäriltä saatavalla koiran kuivamuonalla, lisäksi maksalaatikkoa silloin tällöin.
      Jos hän itse saisi päättää niin: nakki, kana, jauheliha, salami, leipä, puuro, omena, tonnikala...jne...jne..jne...

• pöder

Meillä syödään Specificin alle 10kg koirille tarkoitettuja nappuloita. Lisäksi pari kertaa viikossa peuranjauhelihaa nappuloihin tai raejuustoon sekotettuna. Lisäksi saa joskus peuranluita :) Suurin herkku on banaani.

• ollil

parhaiten RoyalCanin roturuoka,en sitte tiedä onko se ihan oikeasti terveellisin mutta ainakin uloste on hyvänä tuolloin.Jotkut nappulat saavat pökäleet näyttämään hyvin kuivilta. Muutoin herkkua on riisillä jatkettu ja jauhelihalla höystetty Yrjölän puuro.

• maukkumamma

Kiiltävän turkin salaisuus on meillä 1-3 raakaa munaa viikossa, muuten syövät hau hauta ja raejuustoa, täysrasva luonnonjugua, jauhelihaa raakana...maksalaatikkoa herkkuruokana...jos meillä saisi päättää nakit söisivät KAIKEN mahdollisen=)))mitä vain ihmisetkin...

• annu.

Ensin syötiin royal caninin light-ruokaa, sitten hairahduttiin nutron holisticiin, nyt ollaan siirtymässä RC:n sensitiveen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6153
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3406
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3335
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      270
      2081
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1646
    10. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1417
    Aihe