mäykyn ruokavalio

veeva

Mitä syötätte mäykyillenne? mitkä ovat mäykkyjenne lemppariruokia.. :)

8

1161

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mortti&Vertti

Jahti & Vahti /Energia :)
      Maistuu hyvin 5 vuotiaalle karkeakarvaiselle urokselle .Turkki hyvässä kunnossa ja muutenkin
      uros on ollut todella terve!

• Maarita

Meillä kkmäykkytyttö syönyt pennusta asti Acanan nappuloita ja hyvin on kelvannut. Nyt siis syö Acanan small breed adulttia. Turkki hyvässä kunnossa ja muutenkin terve kaveri (vaikka välillä tuntuu että korvien välissä heittää...hih) Sekaan annan laktoositonta piimää ja raejuustoa ja välillä sekaan jotain lihaa, porkkanaa, kasviksia, jos teen itse ruokaa. Koira ainakin kovasti pitää Acanasta.

• Mauri syö

kaikenlaista kotiruokaa, herkkuin ateria syntyy maksalaatikosta. Vihanneksia, muttei perunaa...maitoa aamulla, eikä ole mennyt mahasekaisin, itse asiassa ei ole koskaan ollut ripulilla, ja on nyt 5 vuotias! Terve poika ollut, koputan puuta.
        Koirien herkkuluut ja namipalat ovat suosiossa, ja kun poikaa kehuu, niin juoksee välittömästi "herkkukaapille" ja saa jotain hyvää.
        Yritettiin syöttää aikoinaan niitä koirien kuivapapanoita tms. mutta ei maistunut. Oli mielluummin syömättä kuin söi niitä...peruuttaen pois kupilta!
        Poikaa pidetään meillä liiankin hyvänä, saa useasti istua omalla tuolillaan pöydässä, ja hänelle syötetään sitten jogurttia tms.

• elli3

Ruokin koiraa eläinkaupasta/eläinlääkäriltä saatavalla koiran kuivamuonalla, lisäksi maksalaatikkoa silloin tällöin.
      Jos hän itse saisi päättää niin: nakki, kana, jauheliha, salami, leipä, puuro, omena, tonnikala...jne...jne..jne...

• pöder

Meillä syödään Specificin alle 10kg koirille tarkoitettuja nappuloita. Lisäksi pari kertaa viikossa peuranjauhelihaa nappuloihin tai raejuustoon sekotettuna. Lisäksi saa joskus peuranluita :) Suurin herkku on banaani.

• ollil

parhaiten RoyalCanin roturuoka,en sitte tiedä onko se ihan oikeasti terveellisin mutta ainakin uloste on hyvänä tuolloin.Jotkut nappulat saavat pökäleet näyttämään hyvin kuivilta. Muutoin herkkua on riisillä jatkettu ja jauhelihalla höystetty Yrjölän puuro.

• maukkumamma

Kiiltävän turkin salaisuus on meillä 1-3 raakaa munaa viikossa, muuten syövät hau hauta ja raejuustoa, täysrasva luonnonjugua, jauhelihaa raakana...maksalaatikkoa herkkuruokana...jos meillä saisi päättää nakit söisivät KAIKEN mahdollisen=)))mitä vain ihmisetkin...

• annu.

Ensin syötiin royal caninin light-ruokaa, sitten hairahduttiin nutron holisticiin, nyt ollaan siirtymässä RC:n sensitiveen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2321
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1024
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      589
      861
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      646
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      644
    Aihe