kaksonenM & vesimiesN

vesimiesN

kertokaa kokemuksia kaksonen ja vesimies suhteista.
onko toivoa onnistua?

8

1875

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nais kaksonen

Kokemusta oli vesimies miehestä.ajatteli vai omaa napaansa, sängyssä tyydytti vai itsensä .suku oli ykköstilalla eteenkin ,siskonsa,kaikessa vain hän ei ajatellut lapsiansa. kiero liero. vaihda vaikka vaakaan tai leijonaan..

• toinen naiskaksonen

Yhdyn edellisen nais kaksosen näkemykseen täysin.
        Päällepäin esitetään niin kilttiä ja ihanaa, mutta oma napa ja suku tärkein.

• annoying gemini girl :)
        toinen naiskaksonen kirjoitti:

Yhdyn edellisen nais kaksosen näkemykseen täysin.
        Päällepäin esitetään niin kilttiä ja ihanaa, mutta oma napa ja suku tärkein.

Öööh, eikös tässä nyt Veskari-NAINEN kysynyt Kaksos-miehestä?! Eikä oman merkkinsä mahdollisista vioista?? :D

Tunnen yhden VeskariN - KaksosM pariskunnan ja hyvin kai heillä menee... muistaakseni ovat olleet nyt jotain 4 tai 5 vuotta yhdessä. Aika kivikkoistakin on ollut välillä lähinnä kai Kaksosen vastuuttomuuden takia, mutta naimisiin kuitenkin päätyivät. :)

• minmää

Olet siis VesimiesNainen ja Kaksosmies. Meillä sukupuolet olivat toisinpäin. Suhteemme oli onnellinen kauan, mutta VesimiesMiehen hiljaisuus ei koskettanut. Nyt olemme hyviä ystäviä, ja selvittäneet asiat. Olemme uudestaan yhdessä ja Annoin hänelle uuden mahdollisuuden.

• mmmmmm

Olemme tunteneet neljä vuotta-edelleen yhdessä. Vaikeuksia ollut aikas lailla, mutta rakkaus on pysynyt. Minä vesimiehenä olen luonteeltani aikas vaikea ja en helposti luota toiseen(varmaan pohjana aikaisemmat ihmis-suhteet) Kaksonen kumppanina osaa olla todella rakastettava, mutta olen kyllä kohdannut myös sen toisen puolen...nimittäin kun astuu esiin se kaksosen toinen nk minä, jossa hän ajattelee vain omaa itseään ja tarpeitaan..silloin ei juurikaan ole tilaa toiselle ihmisille..mutta kai nämä kaikki on ihmisestä itsestään ja aiemmista kokemuksista johdannaisia..tiedä tuota???Mutta tsemppiä Teille kovin!!

• Pinega

Mieheni on kaksonen ja itse olen vesimies. Olemme olleet pitkään yhdessä ja naimisissa - ei valittamista. Ehkä yhdistävänä tekijänä on kiimostus moniin asioihin ja sosiaalisuus.

• vesimieskuu

joten kaksosmiehenä olisin todennäköisesti onnellinen naiseni kanssa

• kihi

Olen elänyt lähemmäs seitsemän vuotta suhteessa kaksosmiehen kanssa, ja kaikki on sujunut suunnilleen kivuttomasti. Aina välillä mies saa kummallisia itkukohtauksia, eikä ole varma, rakastaako minua tarpeeksi. Nyt on suhde tullut siihen pisteeseen, etten ole varma, kestänkö moisia kohtauksia enää. Epävarmuus tulevasta on kaikista pahinta. Minusta tuntuu, että mieheni hieman suurentelee asioita, koska kyllä minäkin välillä epäilen suhteen tulevaisuutta, mutta samalla tiedän, ettei elämä kenenkään muunkaan kanssa olisi sen täydellisempää kuin nyt. Onko muilla kokemuksia vastaavasta kaksosmiehen tyytymättömyydestä ja päättämättömyydestä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe