Millaisia gluteenittomia leipiä teette? Itse olen huomannut että sokeri-juurikaskuitu ärsyttää mahaa ja suurimmassa osassa leivistä ja jauhoista on tuota. Myöskään en siedä maitoa.
kaipaan gluteenittomia
5
713
Vastaukset
- sivuilla
Onko sulle tuttu keliakia liiton sivuston reseptiosuus? http://www.keliakialiitto.fi/view/categories.asp?document_id=21
- leipä vinkkejä jatkuu..
Aika vähän olen tutustunut Keliakialiiton reseptiosuuteen. Pitää alkaa tutustumaan.
- sdff
leipä vinkkejä jatkuu.. kirjoitti:
Aika vähän olen tutustunut Keliakialiiton reseptiosuuteen. Pitää alkaa tutustumaan.
- Kal2
sdff kirjoitti:
Mitähän noissakin on kaloreita... perunoita, muusia kaiken maailman jyviä....
- yksi ohje
Riisihiutaleista saa hyviä (teeleipä-tyyppisiä) littanoita leipäsiä.
En ole mittaillut aineksia, mutta laitan taikinaan pääasiassa riisihiutaleita, mukaan esimerkiksi seesaminsiemeniä ym., kananmun(i)a, suolaa, öljyä maissi- ja riisijauhoja. Mukaan voi tietysti lisätä mitä haluaa, esim. juustoa tai yrttejä.
Paistetaan 225-asteisessa uunissa noin 20 min, (kunnes leivät saavat vähän väriä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 203784
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit243179En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322385- 922149
- 222000
- 271648
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui411631- 321512
Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta
Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava5021473Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91424