Hei!
Onko teillä tietoa/kokemusta/mielipiteitä, eroavatko härät luonteeltaan riippuen siitä, onko syntynyt heti merkin alussa (21. ja 22.4. ym.), keskivaiheilla vai loppupuolella? Itse olen syntynyt 22.4. ja kiinnostunut tietämään, voisiko minussa olla huomattavissa joitain oinaksen piirteitä? Vai onko se eri merkkien välinen raja kovinkin tarkka...?
Kiitos vastauksista!
Onko eroa koska on syntynyt?
10
2008
Vastaukset
- kokemuksia,.,.,.,,,,
Tunnen kolme tuona päivänä syntyneitä miehiä. Saat olla onnellinen. Sinuun todella sekoittuu oinaksen iloisuus reippaus. Jotain sähdehtivää mikä oikeen kunnon härältä puuttuu. He jotenkin raskas-soutuisia.;-)
- Juha82
82, apua epäonnen päivä(:
jostakin unikirjasta oon lukenut että 5 on pahaenteinen luku lol.
En ole hirveän eloisa tyyppi, sellainen suht pokerinaama mutta en menisi sanomaan että raskas-suotuinen.
Aina kasvoillani on sellainen reipas ilme.
Herkkyyden/ujouden huomaan silmistäni.
Nauran kylläkin mutta en ole sellainen joka nauraa aina.
- lops
Härkälapseni on syntynyt 23.4 ja luonteeseen on sekoittunut HYVIN PALJON oinasta sekä hyvässä että pahassa. Kohta 20 vuotta seurattuani väitän että jonkinlaisen näkemyksen omaan asiasta ;D
- mami-66
Mun härkäpoikani on syntynyt 22.4, on rauhallinen, luotettava, ystävällinen, kohtelias ja innokas jalkapallonpelaaja. Sai peruskoulussa reilu kaveri- stipendin. Tosi mukava luonne ja ihana ihminen =)
- Entäs jos..
..Onkin syntynyt 20.4?
Virallisesti olen varmaan Oinas mutta tunnen itseni lähes täysin Häräksi.
Ainakin Härän horoskooppiluonehdinta osuu aika hyvin.
Jos olisin syntynyt 38 min. myöhemmin olisin "puhdas" härkä.
Näin ainakin mainittiin eng.kielisellä astrologiasivulla..
Luonteesta sen verran että olen peruspositiivinen ja iloinen ihminen.
Oinaan peruja..?
Kommentteja?- oikkuhärkä
Heips!
Todellakin on eroa, googlatkaa aries-taurus cusp, eli rajalla syntyneet ovat "sekoituksia"
Hyvässä ja pahassa...Hitler 20.4. Katariina Suuri 21.4..kuten minäkin :) - Nimetön
oikkuhärkä kirjoitti:
Heips!
Todellakin on eroa, googlatkaa aries-taurus cusp, eli rajalla syntyneet ovat "sekoituksia"
Hyvässä ja pahassa...Hitler 20.4. Katariina Suuri 21.4..kuten minäkin :)Olen myös synt.21.4. Monessa luonneanalyysissa
tunnen olevani härkä,ehkä tuo iloisuus ja vilkkaus(tempperamentti)oinaalta,koska useinhan härkä luonnehditään hitaaksi ja paikallaan junnaavaksi. - Juha82
myös, syntynyt 13.5.82
tulee ongelmia mutta niistä selviydytään kyllä.
Varsinkin kun alan miettimään kaikenlaisia huumorijuttuja, äkkiä maallinen huoli katoaa.
Positiivisuuden kannattajia olen, positiivisemman ilmapiirin puolesta JUHA82 aina!!!
- kysymys...
olen itse miettinyt asiaa myös joskus, olen syntynyt 21.4. muutama tunti härän puolelle. Vaikka itseäni pidänkin aika perushärkänä, huomaan että tietyt piirteet eivät sovi ollenkaan. Mutta enpä ole myöskään oikeastaan tutustunut oinaan merkkiin juuri ollenkaan, pitäisi ehkä tehdä niin...
- Taurus-gemini
Juu, kuten joku tuossa vinkkasikin, sinunkin tapauksessa kyseessä on cusp-merkki. Minä itse olen syntynyt härän vaihtuessa kaksoseksi, ja lukiessani ko. cuspin analyysin huomasin, että se minä todellakin olen! Helpotti elämää huomattavasti ;)
Tässä kuvauksia härän molemmista cuspeista:
http://www.novareinna.com/constellation/tauruscusp.html
Tuolta selvisi myös, että cuspit tulevat parhaiten toimeen toisten cuspien kanssa. Ja, yllätys yllätys, kaksi parasta ystävääni ovat molemmat raja-merkkisiä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982