Onko eroa koska on syntynyt?

Melkein oinas

Hei!

Onko teillä tietoa/kokemusta/mielipiteitä, eroavatko härät luonteeltaan riippuen siitä, onko syntynyt heti merkin alussa (21. ja 22.4. ym.), keskivaiheilla vai loppupuolella? Itse olen syntynyt 22.4. ja kiinnostunut tietämään, voisiko minussa olla huomattavissa joitain oinaksen piirteitä? Vai onko se eri merkkien välinen raja kovinkin tarkka...?

Kiitos vastauksista!

10

1991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksia,.,.,.,,,,

      Tunnen kolme tuona päivänä syntyneitä miehiä. Saat olla onnellinen. Sinuun todella sekoittuu oinaksen iloisuus reippaus. Jotain sähdehtivää mikä oikeen kunnon härältä puuttuu. He jotenkin raskas-soutuisia.;-)

      • Juha82

        82, apua epäonnen päivä(:
        jostakin unikirjasta oon lukenut että 5 on pahaenteinen luku lol.

        En ole hirveän eloisa tyyppi, sellainen suht pokerinaama mutta en menisi sanomaan että raskas-suotuinen.
        Aina kasvoillani on sellainen reipas ilme.
        Herkkyyden/ujouden huomaan silmistäni.
        Nauran kylläkin mutta en ole sellainen joka nauraa aina.


    • lops

      Härkälapseni on syntynyt 23.4 ja luonteeseen on sekoittunut HYVIN PALJON oinasta sekä hyvässä että pahassa. Kohta 20 vuotta seurattuani väitän että jonkinlaisen näkemyksen omaan asiasta ;D

      • mami-66

        Mun härkäpoikani on syntynyt 22.4, on rauhallinen, luotettava, ystävällinen, kohtelias ja innokas jalkapallonpelaaja. Sai peruskoulussa reilu kaveri- stipendin. Tosi mukava luonne ja ihana ihminen =)


    • Entäs jos..

      ..Onkin syntynyt 20.4?
      Virallisesti olen varmaan Oinas mutta tunnen itseni lähes täysin Häräksi.
      Ainakin Härän horoskooppiluonehdinta osuu aika hyvin.
      Jos olisin syntynyt 38 min. myöhemmin olisin "puhdas" härkä.
      Näin ainakin mainittiin eng.kielisellä astrologiasivulla..

      Luonteesta sen verran että olen peruspositiivinen ja iloinen ihminen.
      Oinaan peruja..?

      Kommentteja?

      • oikkuhärkä

        Heips!

        Todellakin on eroa, googlatkaa aries-taurus cusp, eli rajalla syntyneet ovat "sekoituksia"
        Hyvässä ja pahassa...Hitler 20.4. Katariina Suuri 21.4..kuten minäkin :)


      • Nimetön
        oikkuhärkä kirjoitti:

        Heips!

        Todellakin on eroa, googlatkaa aries-taurus cusp, eli rajalla syntyneet ovat "sekoituksia"
        Hyvässä ja pahassa...Hitler 20.4. Katariina Suuri 21.4..kuten minäkin :)

        Olen myös synt.21.4. Monessa luonneanalyysissa
        tunnen olevani härkä,ehkä tuo iloisuus ja vilkkaus(tempperamentti)oinaalta,koska useinhan härkä luonnehditään hitaaksi ja paikallaan junnaavaksi.


      • Juha82

        myös, syntynyt 13.5.82

        tulee ongelmia mutta niistä selviydytään kyllä.
        Varsinkin kun alan miettimään kaikenlaisia huumorijuttuja, äkkiä maallinen huoli katoaa.
        Positiivisuuden kannattajia olen, positiivisemman ilmapiirin puolesta JUHA82 aina!!!


    • kysymys...

      olen itse miettinyt asiaa myös joskus, olen syntynyt 21.4. muutama tunti härän puolelle. Vaikka itseäni pidänkin aika perushärkänä, huomaan että tietyt piirteet eivät sovi ollenkaan. Mutta enpä ole myöskään oikeastaan tutustunut oinaan merkkiin juuri ollenkaan, pitäisi ehkä tehdä niin...

    • Taurus-gemini

      Juu, kuten joku tuossa vinkkasikin, sinunkin tapauksessa kyseessä on cusp-merkki. Minä itse olen syntynyt härän vaihtuessa kaksoseksi, ja lukiessani ko. cuspin analyysin huomasin, että se minä todellakin olen! Helpotti elämää huomattavasti ;)

      Tässä kuvauksia härän molemmista cuspeista:
      http://www.novareinna.com/constellation/tauruscusp.html

      Tuolta selvisi myös, että cuspit tulevat parhaiten toimeen toisten cuspien kanssa. Ja, yllätys yllätys, kaksi parasta ystävääni ovat molemmat raja-merkkisiä ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7621
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4556
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3201
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      354
      1473
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1429
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1119
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1070
    Aihe