Polttoaine syönti

ihmetys10

kuinka paljon muilla syö e carina bensaa kaupunki ajossa? Itellä menee yli 10L/100km aika helposti, matka ajussa joku 7L/100km. Moottorina 1.6 xli vm. 92.

5

920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E-man

maantieajossa menee alle 6:n litran, mutta motariajossa 7. Kesärenkailla pääsee viiteenkin litraan satasella, jos vauhti ei lipsu yli 90:n. Kaupungissa menee kesällä 7, talvella 8/100km.

Auto on Carina E 1.8 Gsi, siis sellainen laihaseosmoottori.

• ErkkosenEro

Johan on kesärengas vauhti jos ei vaan vauhti nouse yli 90km/h. Vieläkin vähemmällä pääsee kun ajaa vielä hiljempaa.

No mulla menee kesällä johonki 6.5-7l/100km tiellä. Talvella toki vähemmän. Kaupungisa menee talvella 9l luokkaa, kesällä vähä vähempi. Mää en ikinä onnistu näisä nuukailu kisoisa. Aina tulee litra tai puolitoista sataselle turpaa. Johtuneeko kroonisesta ylinopeudesta?

• EU-yhdistetty

jotain 5 ja 15 litran väliltä, riippuu kaupungista

• _eemeli_

Juu. Itelläni on vm92 gli ja ajettu 15000km. Polttoainetta menee 6-10litraa. Riippuu tietysti missä ajelee.

• ihmetys10

Se on normaalia 9L ylöspäin talvella, matka ajussa 6.8L/100km. Mutta onhan se hyvä ajettavuus ja luotettavaa Toyota laatua. Itsellä on ollut Toyotia useampiakin. Camry 88 2.0GLI söi vähempi kaupunki ajussa kuin eemeli mutta, matkalla 8.4L/100km. Starlettit 79-80 söi vähiten 1.2-1.3 6L/100km, kaupunki ajussa ei yli 9L/100km vaikka mentiin ovi edellä paljon, mutta starlettikin 1.6->1.98 viri viri koneela syö niin paljon että ei kehtaa edes laskea. Vm.86 1.3 12v Corollakin pääsi matka ajussa 6.5L ja kaupunki ajussakin sopivasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      222
      4276
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2755
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2431
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2353
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      42
      1639
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      550
      1394
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1334
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1330
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1319
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1196
    Aihe