Eli minulla on todettu astma joku vuosi sitten. Minulla on eläin- ja ruoka-allergioita.
Onko tämä astman oire?
Kun syön leipää, niin lähes joka kerta tulee hengenahdistusta ja kurkku turpoaa. Olen pitkään vain ajatellut että astmaoire, mutta kun se liittyy niin tarkasti tuohon leivän syömiseen. Voisikohan olla vaikka vilja-allergia tai keliakia? Onko kellään ollut vastaavaa?
hengenahdistus
4
1060
Vastaukset
- Astmaatikko...
Kyseessä on varmaankin allerginen reaktio. Älä enää syö sitä viljaa missään muodossa, mikä aiheuttaa oireita! Voit nimittäin tukehtua. Ja mene ihmeessä allergologille tutkittavaksi!
- Nwofrl
Juuri näin...
Älä syö sitä mistä saat oireita.
Leivässä saattaa olla viljan käsittelyssä käytettyjä peittausainejäämiä - estää homehtumista.
Osta leipää joka on laadukasta, kotimaista ja hyvästä leipomosta...
Keliakia ei yleensä oireile noin...
Ja mene Allergia-testaukseen...
Allergiataloon, Hki. - ahdistaa
Minulla on todettu astma jo vuosia sitten .Poltan tupakka ja lääkäri määräsi champixiä tupakoinnin lopettamiseen ja sen jälkeen on tuntunut että on pala kurkussa ja nyt on vaikea hengittää. Lopetin kuurin ja oireet jatkuvat edelleen. Aloitin tupakoinnin ja välillä on parempi hengittää. Johtuuko tämä pillereistä ja mikä aika on kun lääkkeen vaikutus loppuu?
- ruokavalio
Rentoumisella ja hengitysharjoituksilla voidaan varmistaa että elimistö toimii oikein ja kääntää ne ruoat ja juomat energiaksi.
Kun elimistö on stressaantunut tai jumissa, ne ruoat voivat kääntyä limaksi joka kertyy keuhkoihin.
Myös jonkinlainen jumppa on hyväksi fysikaalisten tukosten poistamiseksi. Kuten myös hieronta.
Täällä on paljon vinkkejä:
http://yinyangparantaja.50webs.com/what_causes.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1921425Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 83989
- 81985
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v81902Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/6847