Eli minulla on todettu astma joku vuosi sitten. Minulla on eläin- ja ruoka-allergioita.
Onko tämä astman oire?
Kun syön leipää, niin lähes joka kerta tulee hengenahdistusta ja kurkku turpoaa. Olen pitkään vain ajatellut että astmaoire, mutta kun se liittyy niin tarkasti tuohon leivän syömiseen. Voisikohan olla vaikka vilja-allergia tai keliakia? Onko kellään ollut vastaavaa?
hengenahdistus
4
1081
Vastaukset
- Astmaatikko...
Kyseessä on varmaankin allerginen reaktio. Älä enää syö sitä viljaa missään muodossa, mikä aiheuttaa oireita! Voit nimittäin tukehtua. Ja mene ihmeessä allergologille tutkittavaksi!
- Nwofrl
Juuri näin...
Älä syö sitä mistä saat oireita.
Leivässä saattaa olla viljan käsittelyssä käytettyjä peittausainejäämiä - estää homehtumista.
Osta leipää joka on laadukasta, kotimaista ja hyvästä leipomosta...
Keliakia ei yleensä oireile noin...
Ja mene Allergia-testaukseen...
Allergiataloon, Hki. - ahdistaa
Minulla on todettu astma jo vuosia sitten .Poltan tupakka ja lääkäri määräsi champixiä tupakoinnin lopettamiseen ja sen jälkeen on tuntunut että on pala kurkussa ja nyt on vaikea hengittää. Lopetin kuurin ja oireet jatkuvat edelleen. Aloitin tupakoinnin ja välillä on parempi hengittää. Johtuuko tämä pillereistä ja mikä aika on kun lääkkeen vaikutus loppuu?
- ruokavalio
Rentoumisella ja hengitysharjoituksilla voidaan varmistaa että elimistö toimii oikein ja kääntää ne ruoat ja juomat energiaksi.
Kun elimistö on stressaantunut tai jumissa, ne ruoat voivat kääntyä limaksi joka kertyy keuhkoihin.
Myös jonkinlainen jumppa on hyväksi fysikaalisten tukosten poistamiseksi. Kuten myös hieronta.
Täällä on paljon vinkkejä:
http://yinyangparantaja.50webs.com/what_causes.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749