Raittiina maate. OK.
PERJANTAI 22.2.2008
4
353
Vastaukset
- barbados
Miksi uusi palsta vastasit jo kerran. tunnusta tappiosi kuin mies.MEIKÄ ON YKKÖNEN :D :D
- Oolofi
ois tääkin päivä vissiin vietettävä.
- Absolutisti
Pääsiäisestä alkaen.
- Hr.Harha
Näin jatketaan raittiina. Pääsiäisiä tulee ja menee mutta raittius jatkuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1111093
- 103959
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96817- 87758
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 49549
- 37546
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa153536- 25515
