Tuli vaan mieleen että minkäköhän värinen on oikislaisen haalari turussa? Helsingissä on se viininpunainen vai miksi nyt kuvailisi.. Entäs muissa oikiksissa?
haalarin väri turussa?
3
3565
Vastaukset
- oikkarien
haalarit ovat viininpunaisia, kaikissa yliopistoissa. Virallisesti väri ei ole viininpunainen vaan muistaakseni polonianpunainen ja värin valintaan liittyy joku legenda. Ei kuitenkaan se, että juristiopiskelijat olisivat jotenkin poikkeuksellisen "viiniinmeneviä" :-)
Huolestuttava ilmiö on se, että myös jotkut ammattikorkeakoululaiset käyttävät oikkarinpunaisia haalareita. Ärrrrr!- väri
Väri on siis bolognanpunainen, mikä taas johtuu siitä, että Bolognalla on oikeustieteen historiassa/kehityksessä ollut tärkeä merkitys.
- ..........
väri kirjoitti:
Väri on siis bolognanpunainen, mikä taas johtuu siitä, että Bolognalla on oikeustieteen historiassa/kehityksessä ollut tärkeä merkitys.
Pitäisi keskittyä pääsykokeisiin mutta hitto kun kirjoja ei löydy ja osittain varastettu kirjastosta .
Mieleeni tässä tulkin AproPoo kysyäkin kannustimena osittain lukemaan entistäkin ahkerammin kysymällä tekstin joka olisi selkään kirjattuna kaunein fontein.
Onko haalareissa siis merkittynä taso jonka suoritusta suorittaa ?
Minä laitan vielä ins. merkin käteen kojuista niitä varmaan löytää ?
Muuten kun olen vanhempi herra jo niin olisiko haalarin alle hyvä sonnustautua solmiolla ja kivalla tuoksulla noi pikkarit voisi olla vaikka halvat ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803