Tuli vaan mieleen että minkäköhän värinen on oikislaisen haalari turussa? Helsingissä on se viininpunainen vai miksi nyt kuvailisi.. Entäs muissa oikiksissa?
haalarin väri turussa?
3
3634
Vastaukset
- oikkarien
haalarit ovat viininpunaisia, kaikissa yliopistoissa. Virallisesti väri ei ole viininpunainen vaan muistaakseni polonianpunainen ja värin valintaan liittyy joku legenda. Ei kuitenkaan se, että juristiopiskelijat olisivat jotenkin poikkeuksellisen "viiniinmeneviä" :-)
Huolestuttava ilmiö on se, että myös jotkut ammattikorkeakoululaiset käyttävät oikkarinpunaisia haalareita. Ärrrrr!- väri
Väri on siis bolognanpunainen, mikä taas johtuu siitä, että Bolognalla on oikeustieteen historiassa/kehityksessä ollut tärkeä merkitys.
- ..........
väri kirjoitti:
Väri on siis bolognanpunainen, mikä taas johtuu siitä, että Bolognalla on oikeustieteen historiassa/kehityksessä ollut tärkeä merkitys.
Pitäisi keskittyä pääsykokeisiin mutta hitto kun kirjoja ei löydy ja osittain varastettu kirjastosta .
Mieleeni tässä tulkin AproPoo kysyäkin kannustimena osittain lukemaan entistäkin ahkerammin kysymällä tekstin joka olisi selkään kirjattuna kaunein fontein.
Onko haalareissa siis merkittynä taso jonka suoritusta suorittaa ?
Minä laitan vielä ins. merkin käteen kojuista niitä varmaan löytää ?
Muuten kun olen vanhempi herra jo niin olisiko haalarin alle hyvä sonnustautua solmiolla ja kivalla tuoksulla noi pikkarit voisi olla vaikka halvat ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894