http://www.youtube.com/watch?v=H7HR7mDaGR4
mikä on teistä elviksen paras hius tyyli 50 luvun,68 comeback special,1970 luvun alun ,1972 hiustyyli. Minusta on paras jos pitää valita 1969 ja 1970 luvun hiukset
elvis presley hiustyyli
8
1625
Vastaukset
- on on
minä itse olen 23 vuotias äijä ja minusta on hienoimmat elviksen hiukset 1969 ja 1970 ajoilta.minä itse pidän samaa tyyliä mutta ei ole vaan pulisongkeja minulla
- Elviksen rasvat
Veikkaisin, että Elvis käytti ihan omaa rasvaa. Kyllä tukka kiilti ja pysy hyvin pystyssä omalla vahvalla rasvalla. Tais kesken keikan alkaa rasvat valumaan letistä pois pitkin naamaa aina mahaan asti. Huomaa noista monista kuvistakin kuin rasvanen naama Elviksellä oli. Likänen jätkä Elvis oli. Ei muuta. Mutta jokaisella näköjään on omat fantasiat.
- ja pulisongitkin
Elviksen rasvat kirjoitti:
Veikkaisin, että Elvis käytti ihan omaa rasvaa. Kyllä tukka kiilti ja pysy hyvin pystyssä omalla vahvalla rasvalla. Tais kesken keikan alkaa rasvat valumaan letistä pois pitkin naamaa aina mahaan asti. Huomaa noista monista kuvistakin kuin rasvanen naama Elviksellä oli. Likänen jätkä Elvis oli. Ei muuta. Mutta jokaisella näköjään on omat fantasiat.
- E
Kyllähän Elpulla oli mahtavat hiukset koko uransa ajan, mutta That's the way it is:n eli 1970 vuoden hiukset parhaimmat :) T. E
- E
E kirjoitti:
Kyllähän Elpulla oli mahtavat hiukset koko uransa ajan, mutta That's the way it is:n eli 1970 vuoden hiukset parhaimmat :) T. E
- ElvisonKuningas
Elviksen rasvat kirjoitti:
Kommentissas todellakin kateus hohtaa!
Elvis on maailman eniten levyjä myynyt artisti, ja erittäin mukava ja kiltti ihminenkin!
Sinunkaltaisesti katelliset paskanpuhujat pitäisi pitää turpansa kinni. - Ärinäkalle
ElvisonKuningas kirjoitti:
Kommentissas todellakin kateus hohtaa!
Elvis on maailman eniten levyjä myynyt artisti, ja erittäin mukava ja kiltti ihminenkin!
Sinunkaltaisesti katelliset paskanpuhujat pitäisi pitää turpansa kinni.Elviksellä ankanpyrstö. Se saadaan aikaan kun muutoin luonnostansa kalju puupää koristellaan läpikiiltävällä, myrkkypitoisella hiuslisäkkeellä. Siihen sitten vielä 'aitouden nimissä' istutetaan sitä ihka oikeeta hiusrasvaa. Valmista tuli näin viiskytluvun aidosta rasvaletistä, vaan semmosia ne on.
Sama menohan jatku sitte seitkytluvullakin, pikkusen vaan pidennettynä - ja tietty painavampana. Saatiin sitte enemmän 'ainesta' patsaisiinkin.
Nyt nuppi kiinni matonen, kaikki tieto on jo sulle annettu jos osaat sen vastaanottaa.
- jeekksi
minä puollan sitä tyyliä, joka hänellä oli nuostessaan kuuluisuuteen
50-luvulla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999