ja muuta hyvää kaikille palstalaisille tasapuolisesti.Eilinen oli erikoinen päivä monine avauksineen puoleltani ja toi mielenkiintoisia asioita ilmi palstasta ja sen muka.vasta huolenpitäjästä.
Osa meistä on minusta mukana palstalla hyvin, toiset hakee jotain mitä ei ehkä ole ja osa sensuroi ilmi tuotuja ajatuksia.
Mahdollinen logiikka liittyy varmasti perusteltuun mielipiteeseen.
Ilo irti vaik syrän märkänis.Nähdään jos ei tulla sokeeks,=))
Huomenta
4
242
Vastaukset
- lindalinda1
" ilo irti vaik syrän märkänis "
Kiittää ja pokkaa :D - Kaivanto
Karjalan poikii?
Palstalaiset ovat mielestäni melko hyvä otos ikäryhmästä 50 ja . Samanlaisen otoksen voisi saada menemällä vaikkapa... hmmm... Itäkeskukseen perjantaina illansuussa, tai kauppatorille heinäkuun helteellä. Kuka etsii mitäkin, mistäkin.oivaltanut asian ihan oikein. Mutta menemällä vaikkapa Itäkeskukseen, ei viriä mielipiteiden vaihtoa. Katteltaisiin vaan.
- Densa
olen ihmeissäni.Valitettavasti kirjallinen ilmaisuni ei riitä tuomaan esille ajatuksiani siinämäärin kun haluaisin.Ensimmäinen ikinä avaukseni joka on antanut palautteena vain myönteisiä asioita.
Jonain kauniina päivänä ehkä opin julkituomaan asioita ilman sarvia ja hampaita.
Toisaalta voi olla ettei ketään kiinnosta,joten ehkä vielä odotellaan ja nythän on Perjantai.
Miksei aina voi olla Perjantai?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541718- 171623
- 821403
- 1741386
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3061332- 201268
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98985Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61958Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33933- 349854