Laurin kanssa aamupalalla!

catriono

Kun Lauri veti Rytmillä ne kolme keikkaa, onnistuin bongaamaan hänet aamupalalla erässä seinäjokilaisessa kahvilassa. Lauri veti hartaudella pizzaa ja joi kokista. Harmi vain, että hän oli tosi keskittynyt keskustelemaan sen vaalean naisen kanssa yhtyeestä(?) Olisin mielelläni ollut siinä vastapäätä, mutta jouduin tyytymään viereiseen pöytään.

11

3724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et ollut

Laurin kanssa aamupalalla, vaan samassa kahvilassa/ravintolassa.

Vai että Lauri veti pizzaa ja kokista aamupalaksi. Enpä usko!

• Nimetön

Kyllä se vain niin oli,uskoo, ken näki, ei ole tapana puhua puuta heinää...

• Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

Kyllä se vain niin oli,uskoo, ken näki, ei ole tapana puhua puuta heinää...

Jokahisen täs palastas käynehen pitääs se tiätää, notta pohojalaane ei valehtele, ennenminki o liian kans rehelline!

• Lauri Tähkän kanssa
        Nimetön kirjoitti:

Jokahisen täs palastas käynehen pitääs se tiätää, notta pohojalaane ei valehtele, ennenminki o liian kans rehelline!

Minäkin sitten olen ollut illallisella Laurin kanssa. Lauri soitti lavalla keikkaa ja minä söin festarin nurmikolla hampurilaista.....

Kerran oltiin myös kaljalla. Lauri oli lavalla ja minä baarissa kaljalla.

• taas....

olin kerran eräällä Laurin hotellikeikalla, ja hotellin aamiaishuoneessa nautittiin aamupalaa vierekkäisissä pöydissä...

• aamupalaa?

Ei voi olla totta? Siis ihan niinkuin normaalit ihmiset?

• hihihihihi

Ai oliko aamupalalla vierekkäisiä pöytiäkin, oliko siellä ketään muita syöjiä...?

• tänään Laurin

popsimassa porkkanaa ja juovan olutta päälle huoltsikalla. oottekste vähä kade?

• paremmin

voitte kutsua miästä Jarkoksi.

• kanssa. . .

Laurin kanssa ampumalla :)

(näin minä sen ensin luin)

• se ei ollut

mitään toiveajattelua..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      164
      11531
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      28
      8132
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      6014
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      166
      4977
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      21
      4747
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      39
      4384
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      101
      4285
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      101
      3652
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80