Kun Lauri veti Rytmillä ne kolme keikkaa, onnistuin bongaamaan hänet aamupalalla erässä seinäjokilaisessa kahvilassa. Lauri veti hartaudella pizzaa ja joi kokista. Harmi vain, että hän oli tosi keskittynyt keskustelemaan sen vaalean naisen kanssa yhtyeestä(?) Olisin mielelläni ollut siinä vastapäätä, mutta jouduin tyytymään viereiseen pöytään.
Laurin kanssa aamupalalla!
11
3713
Vastaukset
- et ollut
Laurin kanssa aamupalalla, vaan samassa kahvilassa/ravintolassa.
Vai että Lauri veti pizzaa ja kokista aamupalaksi. Enpä usko!- Nimetön
Kyllä se vain niin oli,uskoo, ken näki, ei ole tapana puhua puuta heinää...
- Nimetön
Nimetön kirjoitti:
Kyllä se vain niin oli,uskoo, ken näki, ei ole tapana puhua puuta heinää...
Jokahisen täs palastas käynehen pitääs se tiätää, notta pohojalaane ei valehtele, ennenminki o liian kans rehelline!
- Lauri Tähkän kanssa
Nimetön kirjoitti:
Jokahisen täs palastas käynehen pitääs se tiätää, notta pohojalaane ei valehtele, ennenminki o liian kans rehelline!
Minäkin sitten olen ollut illallisella Laurin kanssa. Lauri soitti lavalla keikkaa ja minä söin festarin nurmikolla hampurilaista.....
Kerran oltiin myös kaljalla. Lauri oli lavalla ja minä baarissa kaljalla.
- taas....
olin kerran eräällä Laurin hotellikeikalla, ja hotellin aamiaishuoneessa nautittiin aamupalaa vierekkäisissä pöydissä...
- aamupalaa?
Ei voi olla totta? Siis ihan niinkuin normaalit ihmiset?
- hihihihihi
Ai oliko aamupalalla vierekkäisiä pöytiäkin, oliko siellä ketään muita syöjiä...?
- tänään Laurin
popsimassa porkkanaa ja juovan olutta päälle huoltsikalla. oottekste vähä kade?
- paremmin
voitte kutsua miästä Jarkoksi.
- kanssa. . .
Laurin kanssa ampumalla :)
(näin minä sen ensin luin)- se ei ollut
mitään toiveajattelua..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1633056Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3722087- 411861
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431836Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328985Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles113968Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802