Olen valinnut sellaisen vaihtoehdon, että opintolaina maksetaan minulle automaattisesti kelan jonkin päätösjutun mukaan... Viimeksi se oli tililläni marraskuun lopussa. osaisiko joku sanoa milloinkohan tuo seuraava satsi tulee vai onko se kaikille jokin ihan omakohtainen juttu? Olen nimittäin kadottanut kelan opintolainatakauspäätöksen, enkä voi tarkistaa siitä noita juttuja.
opintolainan nosto
4
2139
Vastaukset
- jaaaaana
Sitä onkin tullut viimeksi tammikuun alussa. Kahden kuukauden määrä. Vielä on nostamatta siis 3 kuukauden määrä... Se tarkoittaa siis sitä, että laina tulee maaliskuussa?
- siellä selviää
Kannattaisi mennä pankkiin ja kysyä miten olet asian halunnut hoidettavan. Velkakirjasta sen pitäisi myös näkyä, joten katso siitä.
- neiti...X
Kelan nettisivuilta voit tarkistaa omat tietosi - näet myös kadottamasi viimeisimmän päätöksen - kirjautumalla sisään nettipankkitunnuksilla. Todennäköisimmin saat nostaa lainaa normien mukaan: http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/150801132049IL?openDocument
- lllll++++
itse nostan seuraavan 1.3 mutta sepä on lauantai päivä, mutta siis lukee kelan sivuilla mutta silloin tulee tuo kolmen kk erä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472455
- 1761694
- 921578
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6875- 68851
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745