neuvolan täti täytti puolestani hakemuspaperit ja postittikin ne, olin hänelle kyllä sanonut että otan äitiysavustuksen rahana, mutta nyt meille onkin tulossa paketti :(
en tuolla paketilla ja sen sisällöllä tee mitään kun kaikki on valmiina edellisiltä lapsilta.
haluaisiko kukaan ostaa tuota minulle tulevaa vuoden 2007 äitiyspakettia?
200 euroa hinta
myydään äitiyspakkaus
9
2379
Vastaukset
- ja ilmoita kelalle
tilanteestasi..oudolta kuullostaa että neuvolatäti ois saanut nimissäsi tehdä mitä vain:)..kait lappuihin tarvii allekirjoituksiakin?luulen että saat kelan kanssa asian sovittua jo..ellet ole ollut ....ja hakenut jo pakettia
- jos
kelalta saa 140e:lla?? kaikkea sitä kuulee...
- Odottaja77
Jos ostat pakkauksen Kelasta se maksaa 249 € !!!!
- Odottaja77
Kelasta ostettuna se maksaa 249 €!!!
Mistä oot tietoosi saanut että kela myy sitä 140 €???? - mutta..
Odottaja77 kirjoitti:
Kelasta ostettuna se maksaa 249 €!!!
Mistä oot tietoosi saanut että kela myy sitä 140 €????Jos otat äitiyspakkauksen kelasta rahana niin saat sieltä 140 euroo.
- Odottaja77
mutta.. kirjoitti:
Jos otat äitiyspakkauksen kelasta rahana niin saat sieltä 140 euroo.
No mitä se nyt tähän liittyy? En tajua? Jos ei ota pakkausta saa 140 ja jos ostaa pakkauksen se maksaa 249? Joten miksi joku joka ei muuten saa pakkausta niin maksaia pakkauksesta 200 €
- ja kerro väärinkäsityksestä
Odottaja77 kirjoitti:
No mitä se nyt tähän liittyy? En tajua? Jos ei ota pakkausta saa 140 ja jos ostaa pakkauksen se maksaa 249? Joten miksi joku joka ei muuten saa pakkausta niin maksaia pakkauksesta 200 €
Palauta se ihmeessä Kelaan ja kerro neuvolan tädin väärin käsityksestä. Voit vielä saada rahasi kelasta. Vai meinasitko että otat lootan ja pistät myydessäsi rahoiksi. Ei se 60 e erotus ole hei niin paljon että kannattaa täällä alkaa kauppaan. Täällä saa vaan lokaa niskaan muttet kuitenkaan pakkausta kaupaksi. Sitä paitsi kaikki jotka raskaana saavat saman pakkauksen aikanaan ja kukaan tuskin haluaa toista pakkausta. Oikaise väärin käsitys niin ei tarvii kauppailla....
- ja arviolta
äitiyspakkauksen arvo on noin 250 euron luokkaa. tosi laaja on kerta.
Minua kiinnostaa myytävänä oleva äitiyspakkauksesi, laita sähköpostia! Asun ulkomailla enkä saa Kelalta pakkausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803