Tarkeneeko Syyskuussa?

Viilukissa

Onko Elo/syyskuun vaihteessa vielä lämmin? Kahden viikon matkaa olen varaamassa. Tarkeneeko meressä uida ja onko päivisin lämmintä? Vai kannattaako mieluummin suunnistaa Välimeren saarille?

9

1629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laaja kysymys

Nytpä heitit vaikean kysymyksen. Pohjoisnavan liepeillä elo-syyskuun tienoilla vesi on aika kylmää, sanoisinko jääkylmää, joten uiminen ei oikein taida Viilukissalta sujua. Samoin Etelänavan liepeillä. Päiväntasaajan kohdalla vesi on hyvinkin lämmintä. Siellä uiminen sujuu. Voiko kukaan enää laveampia kysymyksiä asettaa? Taito tämäkin. Syyskuu kirjoitetaan pienellä kirjaimella.

• hgfd

Äläpä viisastele vaan opettele lukemaan otsikko. Kyseessä on Bulgarian Sunny beach eikä mikään Pohjoisnapa.

Ap-kysyjälle tiedoksi, että monissa matkakertomuksissa ja kommenteissa on syyskuussa ollut lämpimät säät. Eiväthän ne Balkanin elokuiset hellesäät lopu kuin veitsellä leikaten. Koeta etsiä vanhoja juttuja. Omaa kokemusta ei ole.

• Elli-87

Kyllä syyskuun alkupuolella on vielä ihan kohtuu lämmintä 20-25 asteen välillä. Illalla viileämpää noin 15 astetta. Vesi noin 20 asteista, joten kyllä tarkenee uida.=)loppu kuusta alkaa olla jo hieman epävakaisempaa ja eihän lokakuussa taideta enää SB.lle matkoja tehdäkkään. Hyvää matkaa. =D

• api

Olimme viime vuonna syyskuun alussa, oli sekä kylmiä että lämpimiä päiviä.Vähän kuin Suomessa kesällä....
      Iltaisin oli joskus tosi kylmää, ettei meinannu vaatteet piisata.Merivesi oli lämmintä, tosin meduusoja oli paljon ja se teki uimisesta epämiellyttävää.Mutta tänä vuonna voi olla vainka kuinka kaunis ilma, sitähän ei tiedä.Tosi halpaa on syyskuulla, kun joka paikassa on alennusmyynti. Tuotiin matkalaukullinen vaatteita lapsille ja hyviä oli.

• syys-lokakuun vaihteessa

ja lämmintä oli, 25 .Aurinkoista ja lämmintä.Uida tarkeni vallan mainiosti.Ihana loma.

• tekila

Meillä oli 2007 syyskuussa viikon reissulla 3 aurinkoista päivää..ne oliki sitte lämpimiä.. ja merivesi oli lämmintä, meduusoja tuli kyllä kyttäiltyä koko ajan :D

Kurkkukivun sieltä sitte sai ku tuuli nii paljon..

• maukka z
        tekila kirjoitti:

Meillä oli 2007 syyskuussa viikon reissulla 3 aurinkoista päivää..ne oliki sitte lämpimiä.. ja merivesi oli lämmintä, meduusoja tuli kyllä kyttäiltyä koko ajan :D

Kurkkukivun sieltä sitte sai ku tuuli nii paljon..

hyvin tarkenee kun ottaa toppatakin mukaan..

• vt-67
        maukka z kirjoitti:

hyvin tarkenee kun ottaa toppatakin mukaan..

Olimme syyskuussa -07 sunny beachillä 11pv ja eka 7pv
        oli kylmää ja sateista, mutta sattui sinne sit muutama aurinkoinenkin päivä. Meduusoita oli kyllä paljon ja oli tosi ikävän tuntuista kun pääsivät iholle.
        Olimme myös -06 Kultahietikoilla syyskuussa ja ilmat olivat silloinkin epävakaiset. Tarkempi ajankohta kummassakin oli syyskuun alku.

• lomailija

Itse ollaan lähdössä neljän porukalla Sunny Beachille elokuun 24 viikon matkalle. Aiemmin emme ole käyneet, mutta ollaan otettu selvää lämpötiloista jne. jos kahden viikon matkaa olet varaamassa niin lämmön kannalta suosittelen että matkasi olisi elokuun aikana, eikä ylettyisi paljoa syyskuun puolelle. Elokuussa merivesi on n.23, päivällä ylin lämpötila on 29 ja yöllä alin on 18. Syyskuussa merivesi on n.21, päivällä ylin lämpötila 24 ja yöllä alin 14. Toivottavasti nämä tiedot vähän helpottaa matkan valitsemista.? Hauskaa lomaa jos päädyt sunny beachille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      60
      3186
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2668
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    Aihe