Eli mulle tuli tällasta sähköpostia:
Dear Lucky Winner WINNING NOTIFICATIONYou won 500,000,00Euro in the European Award promotion, your email was attach to Ticket number: 08795727498, Serial numbers:BTD/9080648302/07 Lucky number:14-21-25-39-40-47(20) Please be informed by this winning notification. contact Mr Desmond Peterson for more information with the email address below.You are Number (5), You won (500,000.00Euro) PAYMENT RELEASE ORDER FORM Your Full Names____________ Country___________________Occupation_________________ Your Age__________________Your sex__________________ Phone Number______________ Mr Desmond PetersonE-Mail:: [email protected]
Onkohan huijausta?!?!
2008 European Lottery
12
3622
Vastaukset
- tieteskään
ole ;)
siellä se 500 tonnii odottelee sinua, senkus ilmoitat osoitteesi ja pankkitilisi sinne ja alat odottelemaan rahoja...
saatat tosin joutuu jonkun aikaa osottamaan ,
ja voi tiliskin tyhjetä...
BUHAHHAHHAHHAHHAHHAHAAAAAAA... - kyyninen
On se hieno tämä maailman kun kaikki on aina sitä miltä näyttää.
- LipsMix
Mullekin tuli samanlainen,mutta en uskaltanu avata sitä kun epäilytti toi otsikko.
Onko toi huijausta? - nyt toki
LipsMix kirjoitti:
Mullekin tuli samanlainen,mutta en uskaltanu avata sitä kun epäilytti toi otsikko.
Onko toi huijausta?tottakai sä olet voittanut lotossa johon et ole edes tainnut osallistua...
BUHAHAHAHAHHAHAHAAAAAA...
- Pagge79
Ja joku Desmond hoitaisi välityksen Yahoo mailil...
Kuullostaa siltä ku musta olis tullu rikas!!!!
Siit ei oo monta vuotta ku joku Zimbabwen farmari halus tallentaa tilapäisesti 8 miljoona mun tilille ja saisin sen jälkeen pitä jonkun osuuden siit summasta vaan sillä ehdolla että antaisin sille tilinumeroni...
Äijä oli kuulemma jossain euroopassa ja odotti vastaustani...
Ainut ongelma oli että tää popppamies oli pyytänyt ainakin 10 mun kavereista tekemään samaan palveluksen....
Silläkin tais olla yahoo posti millä se hoiti asioitaan...
Mä ainakin kirjoitin tälle lotto Desmondille viestin että mitä nyt tapahtuu???
Täst voi tulla ihan mielenkiintoista... :) - minä täällä hei.
Sain aivan saman sähköpostin..toivottavasti ei oo mikään virus.
- minä täällä hei.
kaiken huippu on kyllä se että olen oikeastikin osallistunut sellaiseen arvontaan vähän aikaa sitten ja kerkesin hetken jo kuvitella että olne oikeasti voittanutkin jotain :D
- anni-
Dear Lucky Winner
Lähettäjä: 2008 European Lottery ([email protected])
Et välttämättä tunne tätä lähettäjää.Merkitse turvalliseksi|Merkitse vaaralliseksi
Lähetetty: 22. helmikuuta 2008 8:24:59
--Dear Lucky Winner WINNING NOTIFICATIONYou won 500,000,00Euro in the European Award promotion, your email was attach to Ticket number: 08795727498, Serial numbers:BTD/9080648302/07 Lucky number:14-21-25-39-40-47(20) Please be informed by this winning notification. contact Mr Desmond Peterson for more information with the email address below.You are Number (5), You won (500,000.00Euro) PAYMENT RELEASE ORDER FORM Your Full Names____________ Country___________________Occupation_________________ Your Age__________________Your sex__________________ Phone Number______________ Mr Desmond PetersonE-Mail:: [email protected]
sama näyttää olevan tuo minunkin sähköposti, eli on varmaankin huijausta! - Pagge79
Mä vastasin piruttaen sille Desmondille ja tämmönen vastaus tuli:
ATTENTION
This is in receipt of your mail,you are a winner of 500,000,00Euro (Five Hundred Thousand Euro sterling) European National Lottery,The selection process was carried out through random selection in our computerized email selection system(ess) from a database of over 250,000 email addresses drawn from which your email was selected as one of our winners in our experimental lottery bonanza from the prestigous European National Lottery.Thus, making you the winner of the sum of 500,000,00Euro (Five Hundred Thousand Euro sterling) For currency conversion in your local currency ! ! ! equivalent, refer to www.xe.com
However for your notification, your winnings is not in cash form but in Certified Bank Draft, this advice complies with the Anti-Fraud policy existing between Lottery companies and the Spanish Government,And your winning certified draft couriered by our affiliate Courier firm to you personally so that you can take it in your local bank in cash.
We have Finally process your winning cheque and hand-over the cheque to our Affiliate Courier Company(Tnt Courier Home Delivery Company ) for them to deliver your winning check to you at your Address,contact the Tnt Courier Home Delivery Company immediately through email or phone number stated below so that they can deliver the Prize to you as soon as possible.
You have been directed to contact our affiliate courier company by email with your FULL NAME, CONTACT ADDRESS AND TELEPHONE NUMBER. immediately for the delivery of your winning Cheque.This certified cheque would be taken by you to any of your local Banks to cash. In this regard, you would contact the courier company for the immediatly delivery.
Tnt Courier Company
Disparch officer:Mr Theophilus Derrick
Email: [email protected]
[email protected]
Ajattelin vielä pituttaen katsoa, mitä tapahtuu seuraavaksi.... :P- hyviä aikoja
Ennen vanhaan olivat huijaritkin rehellisiä. Jo heti ensimmäisessä viestissä ilmoittivat, että jos lähetät minulle sata dollaria, niin saat paluupostissa 800 miljoonaa dollaria.
Nyt täytyy ainakin puoli tusinaa kertaa käydä kirjeenvaihtoa, ennen kuin alkavat pyytää rahaa!
- Kun ei vaan tiedä
Mulle tuli ihan sama..
- minttu 67
moikka
on winner posit huijausta,usko mua,luulin minäkin että olen voittanu´t tosi paljon rahaa mutta se on kaikki huijausta mulle tulee niitä joka [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt721814Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1101655Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942521245Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1821202Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2351173Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451087- 2121054
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293912Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221890- 56767