2008 European Lottery

Dear lucky winner

Eli mulle tuli tällasta sähköpostia:

Dear Lucky Winner WINNING NOTIFICATIONYou won 500,000,00Euro in the European Award promotion, your email was attach to Ticket number: 08795727498, Serial numbers:BTD/9080648302/07 Lucky number:14-21-25-39-40-47(20) Please be informed by this winning notification. contact Mr Desmond Peterson for more information with the email address below.You are Number (5), You won (500,000.00Euro) PAYMENT RELEASE ORDER FORM Your Full Names____________ Country___________________Occupation_________________ Your Age__________________Your sex__________________ Phone Number______________ Mr Desmond PetersonE-Mail:: [email protected]

Onkohan huijausta?!?!

12

3607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tieteskään

      ole ;)
      siellä se 500 tonnii odottelee sinua, senkus ilmoitat osoitteesi ja pankkitilisi sinne ja alat odottelemaan rahoja...
      saatat tosin joutuu jonkun aikaa osottamaan ,
      ja voi tiliskin tyhjetä...
      BUHAHHAHHAHHAHHAHHAHAAAAAAA...

    • kyyninen

      On se hieno tämä maailman kun kaikki on aina sitä miltä näyttää.

      • LipsMix

        Mullekin tuli samanlainen,mutta en uskaltanu avata sitä kun epäilytti toi otsikko.
        Onko toi huijausta?


      • nyt toki
        LipsMix kirjoitti:

        Mullekin tuli samanlainen,mutta en uskaltanu avata sitä kun epäilytti toi otsikko.
        Onko toi huijausta?

        tottakai sä olet voittanut lotossa johon et ole edes tainnut osallistua...
        BUHAHAHAHAHHAHAHAAAAAA...


    • Pagge79

      Ja joku Desmond hoitaisi välityksen Yahoo mailil...
      Kuullostaa siltä ku musta olis tullu rikas!!!!

      Siit ei oo monta vuotta ku joku Zimbabwen farmari halus tallentaa tilapäisesti 8 miljoona mun tilille ja saisin sen jälkeen pitä jonkun osuuden siit summasta vaan sillä ehdolla että antaisin sille tilinumeroni...

      Äijä oli kuulemma jossain euroopassa ja odotti vastaustani...
      Ainut ongelma oli että tää popppamies oli pyytänyt ainakin 10 mun kavereista tekemään samaan palveluksen....
      Silläkin tais olla yahoo posti millä se hoiti asioitaan...
      Mä ainakin kirjoitin tälle lotto Desmondille viestin että mitä nyt tapahtuu???

      Täst voi tulla ihan mielenkiintoista... :)

    • minä täällä hei.

      Sain aivan saman sähköpostin..toivottavasti ei oo mikään virus.

      • minä täällä hei.

        kaiken huippu on kyllä se että olen oikeastikin osallistunut sellaiseen arvontaan vähän aikaa sitten ja kerkesin hetken jo kuvitella että olne oikeasti voittanutkin jotain :D


    • anni-

      Dear Lucky Winner‏
      Lähettäjä: 2008 European Lottery ([email protected])
      Et välttämättä tunne tätä lähettäjää.Merkitse turvalliseksi|Merkitse vaaralliseksi
      Lähetetty: 22. helmikuuta 2008 8:24:59


      --Dear Lucky Winner WINNING NOTIFICATIONYou won 500,000,00Euro in the European Award promotion, your email was attach to Ticket number: 08795727498, Serial numbers:BTD/9080648302/07 Lucky number:14-21-25-39-40-47(20) Please be informed by this winning notification. contact Mr Desmond Peterson for more information with the email address below.You are Number (5), You won (500,000.00Euro) PAYMENT RELEASE ORDER FORM Your Full Names____________ Country___________________Occupation_________________ Your Age__________________Your sex__________________ Phone Number______________ Mr Desmond PetersonE-Mail:: [email protected]

      sama näyttää olevan tuo minunkin sähköposti, eli on varmaankin huijausta!

    • Pagge79

      Mä vastasin piruttaen sille Desmondille ja tämmönen vastaus tuli:

      ATTENTION

      This is in receipt of your mail,you are a winner of 500,000,00Euro (Five Hundred Thousand Euro sterling) European National Lottery,The selection process was carried out through random selection in our computerized email selection system(ess) from a database of over 250,000 email addresses drawn from which your email was selected as one of our winners in our experimental lottery bonanza from the prestigous European National Lottery.Thus, making you the winner of the sum of 500,000,00Euro (Five Hundred Thousand Euro sterling) For currency conversion in your local currency ! ! ! equivalent, refer to www.xe.com

      However for your notification, your winnings is not in cash form but in Certified Bank Draft, this advice complies with the Anti-Fraud policy existing between Lottery companies and the Spanish Government,And your winning certified draft couriered by our affiliate Courier firm to you personally so that you can take it in your local bank in cash.

      We have Finally process your winning cheque and hand-over the cheque to our Affiliate Courier Company(Tnt Courier Home Delivery Company ) for them to deliver your winning check to you at your Address,contact the Tnt Courier Home Delivery Company immediately through email or phone number stated below so that they can deliver the Prize to you as soon as possible.

      You have been directed to contact our affiliate courier company by email with your FULL NAME, CONTACT ADDRESS AND TELEPHONE NUMBER. immediately for the delivery of your winning Cheque.This certified cheque would be taken by you to any of your local Banks to cash. In this regard, you would contact the courier company for the immediatly delivery.

      Tnt Courier Company
      Disparch officer:Mr Theophilus Derrick
      Email: [email protected]
      [email protected]


      Ajattelin vielä pituttaen katsoa, mitä tapahtuu seuraavaksi.... :P

      • hyviä aikoja

        Ennen vanhaan olivat huijaritkin rehellisiä. Jo heti ensimmäisessä viestissä ilmoittivat, että jos lähetät minulle sata dollaria, niin saat paluupostissa 800 miljoonaa dollaria.

        Nyt täytyy ainakin puoli tusinaa kertaa käydä kirjeenvaihtoa, ennen kuin alkavat pyytää rahaa!


    • Kun ei vaan tiedä

      Mulle tuli ihan sama..

    • minttu 67

      moikka
      on winner posit huijausta,usko mua,luulin minäkin että olen voittanu´t tosi paljon rahaa mutta se on kaikki huijausta mulle tulee niitä joka [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2830
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      212
      1818
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1502
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1261
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1188
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      254
      1126
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1032
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      973
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      78
      895
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      770
    Aihe