Sosiaalityö...
Oikeastaan minua kiinnostaa tietää, että onko vielä yliopistossa sellaisia jotka alkavat opiskella vasta 24 vuotiana tai myöhemmin. Tunnen itseni niin vanhaksi jos aloitan opiskelemaan. Onko sama ikäisiä vielä opiskelemassa?
Onko 24 vuotisia
ensimäinen vuoden opiskelij...
3
729
Vastaukset
- sosiaalityötä
Kyllä meidän porukassa on kaikenikäisiä tallaajia. Kun itse aloitin opiskelut, suurin osa muista fukseista oli noin 22-30 vuotiaita. Sosiaalityö on sellainen ala, jonne moni sosionomi päätyy muutaman työvuoden jälkeen. Eli ei hätää, et todellakaan ole vanhimmasta päästä! :)
- vdvdvfdsvdfsb
Tunnen erään joka meni opiskelemaan 40vuotiaana. Hänen motivaationsa oli huipussa koko opiskeluajan!
- kolmekymppinen..
joten et ole vielä edes "vanha". On kiva, jos nuorten joukossa on vähän vanhempaakin sakkia :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4216015Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1133388Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?642339Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251869Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1081023- 611005
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?94993- 60990
- 42892
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te77889