Tämä nyt ei ihan ole muurausta, mutta liittyy takkaan kuitenkin...Meillä on ovaalin muotoinen takka, sen ympärillä parketti, joka on leikattu samaan muotoon.
Parketin ja takan väliin jää n. sentin kaistale, johon on laitettu valkoinen silikoni. Silikoni on vuodessa mennyt tosi rumaksi, pitäisi löytää siihen jonkinlainen peitelista. Onko kokemusta, mistä löytyisi pyöreätä listaa (tai taivutettavaa) Tai onko muita konsteja? Palamaton materiaali takan edessä on irtonainen lasilevy, joten lista ei voi olla mikään hirveän paksu, ettei lasi jää siihen päälle kiikkumaan.
Takan ympärille lista
3
10575
Vastaukset
- puusta väsäät
Meillä oli sama juttu. Otin n 22mm paksun ja 20cm leveän laudan. Höyläsin toisen kantin viistoksi, sopivaan kulmaan. Sitten sahasin pistosahalla takan muotoisen n 3cm leveän suikun laudasta. Siis kulmat erikseen. Pahvista tein tietenkin ensin sapluunan jotta saan tarkasti muodon kopioitua. No sitten kun osat työstetty niin akryylikitillä uunin ja lattian väliin kiinni, massaus jos pikku rakoja. Kun kuiva niin maalaus, rautakaupasta saat pennilleen uuni väristä maalia pikku purkkeja.
Lopputulos on hyvä, ja on muuten yllättävän helppo tehdä. ! Lasilevyn kohdalta se lista on tietty lasin verran ohuempi. Ja laitat sen lasilevyn sitten kiinni, teen palotarkastuksia sivuhomminani ja irtolevyistä menee tulisija käyttökieltoon aina,kunnes kiinnitys tarkistettu. - lista
Rullatavarana on myytävänä muutamaa eri korkeutta, ja eri värisiä, muutaman millin paksusia muovilistoja, mikä laitetaan kontaktiliimalla kiinni
- etolasta
Joskus ostin samaan tarkoitukseen Etolasta muovista jalkalistaa, jonka profiili ja väri oli suunnilleen sama kuin puisen jalkalistankin (listaa sai ainakin tammen näköisenä ja valkoisena)
Sitä kuumailmapuhaltimella lämmittelin ja jo vain taipui tulisijan pyöreiden nurkkien ympäri - ja taipui nätisti.
Kai se ~10 mm lista sullekin mahtuu, jos lasi kerran on irtonainen..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937708
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021866- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32993Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28953Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703