On vaihdettu nesteet, syyläri ja termostaatti, moottorin lämpö nousee kyllä, mutta auton sisäilma
ei lämpiä! Auto kuin pakastinlaatikko. Carina e,
GSI, vm -97. Mikä neuvoksi???
Miksei lämpiä????
11
1176
Vastaukset
- lamppärin
letkuista lämpijääkö ne, jos ei ni vesventtiili ei avvaannu tai järjestelmässä on ilimmaa
- tukossa
tuo vissiin saisi olla läpäisevä.
- ErkkosenEro
Onko tuo sulla 1.8l kone? Mulla on kyseinen ja on kyllä varsin paljon muistuttaa pakastinta. Kaupunkiajossa ei paljoa sisätiloihin lämpöä tule. Tiellä paremminki.
Ei ole asialla jaksanu mitään tehdä. Vois olla ihan hyvä keksintö ilmata se systeemi. Toisaalta ei mulla ainakaan paljoa tule ilmaakaan sieltä jos se puhallinen on siinä tuulilasi-asennosa. Jos kääntää siihen suoraan naamalle tuulevaan niin johan puhaltaa. Kaikki tutut kellä on tuolla koneella noita ollu on sanonu samaa, että kylmä kyllä on! Eipä sitten paljo heikkene lämpö kun vaihtaa diisseliin.
Paska talviauto on kyllä sen puolesta. Ja ovet jäätyy hyvin. - 2.0 gli
ErkkosenEro kirjoitti:
Onko tuo sulla 1.8l kone? Mulla on kyseinen ja on kyllä varsin paljon muistuttaa pakastinta. Kaupunkiajossa ei paljoa sisätiloihin lämpöä tule. Tiellä paremminki.
Ei ole asialla jaksanu mitään tehdä. Vois olla ihan hyvä keksintö ilmata se systeemi. Toisaalta ei mulla ainakaan paljoa tule ilmaakaan sieltä jos se puhallinen on siinä tuulilasi-asennosa. Jos kääntää siihen suoraan naamalle tuulevaan niin johan puhaltaa. Kaikki tutut kellä on tuolla koneella noita ollu on sanonu samaa, että kylmä kyllä on! Eipä sitten paljo heikkene lämpö kun vaihtaa diisseliin.
Paska talviauto on kyllä sen puolesta. Ja ovet jäätyy hyvin.ainakin tässä 2.0 litran mallissa ei palale vaikka pakkasta -30c.läpeneekin sut nopeasti.toista on kyllä ave d4d,jos ei olis webastoa niin paleltuis.
- mul
ErkkosenEro kirjoitti:
Paska talviauto on kyllä sen puolesta. Ja ovet jäätyy hyvin.diesel carina on kyl varsin lämmin talvi-auto.25 pakkasta ja lämpöi täytyy hetken ajon jälkeen pienentää.ps:mistäs löytyis eehen halvat luomet ja korisarja?
- tukossa tai ilmaa
Näin arvelisin, että kenno on paskainen ja tukossa tai sinne on jäänyt ilmalukko.
- ...........
jos lämpötilan säätö toimii vaijerilla, tarkista että vaijeri on kiinni ja ehjä.
- tce
oiskos lämppärin hana rikki?
- ErkkosenEro
Mikä on tai missä on tuollainen lämppärin hana? Ainaki kennon putkella on todella hyvä polttaa käden kun ottaa raitisilmasuodattimen pois. No jokuhan sieltä varmaan varmaan on rikki kun se puhaltaa niin laimeasti.
- ...
ErkkosenEro kirjoitti:
Mikä on tai missä on tuollainen lämppärin hana? Ainaki kennon putkella on todella hyvä polttaa käden kun ottaa raitisilmasuodattimen pois. No jokuhan sieltä varmaan varmaan on rikki kun se puhaltaa niin laimeasti.
Hana löytyy läheltä tulipeltiä letkussa. Seuraat vaan letkuja koneelta (virranjakajan lähettyviltä) ohjaamoon päin. Näet hanan jossa vaijeri kiinni.
- samaa, alkoi
... kirjoitti:
Hana löytyy läheltä tulipeltiä letkussa. Seuraat vaan letkuja koneelta (virranjakajan lähettyviltä) ohjaamoon päin. Näet hanan jossa vaijeri kiinni.
nostaa loppujen lopuksi lämpöjä, syynä oli rikkinäinen vesipumppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841