Mihin Koulutukseen ?

9. luokkalainen

Eli, Mihin koulutukseen mun pitis mennä jos tyyliin haluaisin tehdä mainoksia telkkarissa ?
Tai jotain muuta vastaavaa suunnittelua ?
Haluaisin tietää kaikki mahdolliset koulutukset, tiedän nyt vain yhden koulutuksen ja se on Media assari ! Joten kaipaisin hieman tietoa, meinaan on kk sisällä yhteishaku, ja olen päättänyt hakea jonnekkin mediaan liittyvälle alalle, pitääkö muuten paikkansa ettei media assareille ole töitä ? Plz vastatkaa nopeesti ! Edes yksi toinen vaihtoehto media assarille !


vastausta odototellessa.

Ps. Mikä on oltava keskiarvo että yleensä pääsee näihin opiskelu paikkoihin! ja opiskelu paikalla ei ole väliä, olkoon vaikka lapissa !

3

765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töitä

      Se pitää ainakin paikkaansa, ettei media-assareille ole töitä. Koulutuspaikkoja on jo karsittu ja tullaan karsimaan vielä enemmän.

      • ei pidä uskoa

        Media-alalla ON töitä, etenkin jos viitsii lähteä vähän pääkaupunkiseutua kauemmaksi. Maakunnissa osaajista on jo pulaa. Ehdottaisin, että jos vain kiinnostusta riittää, sun kannattaisi valita ammattiopistossa sellainen media-assarilinja, jossa opit sähköisen median moniosaajaksi. Hyvä vaihtoehto on graafisen puolen koulutus täydennettynä verkkopuolen osaamisella, juuri tuosta teknisen puolen väestä on maakunnallisilla mediataloilla pulaa. Itse olen aloittanut vuosi sitten ko paikassa uusmedia-assistenttina, jolla on aika monipuolinen työnkuva aina verkkosivujen sisällöntuotannosta videopätkien ja bannereiden tekoon. Tekijää oli etsitty yli vuosi!!! Mutta kaupunkihan sijaitsee ei-Helsigissä... No, joka tapauksessa olen erittäin tyytyväinen palkkaukseeni joka on lisien kanssa lähes 3000 euroa kk. Työsuhde-etuina ovat kännykkä liittymä, läppäri nettiliittymä kotiin. Tervetuloa alalle, ole positiivisella mielellä - sellaisille ihmisille löytyy AINA TÖITÄ!


      • ???
        ei pidä uskoa kirjoitti:

        Media-alalla ON töitä, etenkin jos viitsii lähteä vähän pääkaupunkiseutua kauemmaksi. Maakunnissa osaajista on jo pulaa. Ehdottaisin, että jos vain kiinnostusta riittää, sun kannattaisi valita ammattiopistossa sellainen media-assarilinja, jossa opit sähköisen median moniosaajaksi. Hyvä vaihtoehto on graafisen puolen koulutus täydennettynä verkkopuolen osaamisella, juuri tuosta teknisen puolen väestä on maakunnallisilla mediataloilla pulaa. Itse olen aloittanut vuosi sitten ko paikassa uusmedia-assistenttina, jolla on aika monipuolinen työnkuva aina verkkosivujen sisällöntuotannosta videopätkien ja bannereiden tekoon. Tekijää oli etsitty yli vuosi!!! Mutta kaupunkihan sijaitsee ei-Helsigissä... No, joka tapauksessa olen erittäin tyytyväinen palkkaukseeni joka on lisien kanssa lähes 3000 euroa kk. Työsuhde-etuina ovat kännykkä liittymä, läppäri nettiliittymä kotiin. Tervetuloa alalle, ole positiivisella mielellä - sellaisille ihmisille löytyy AINA TÖITÄ!

        millaista sisältöä voi tuottaa koulutuksellasi?
        kuvassakin pitäisi kaiketi olla jokin ajatus?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2615
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1937
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1665
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1599
    8. 91
      1543
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      117
      1408
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe