Eli, Mihin koulutukseen mun pitis mennä jos tyyliin haluaisin tehdä mainoksia telkkarissa ?
Tai jotain muuta vastaavaa suunnittelua ?
Haluaisin tietää kaikki mahdolliset koulutukset, tiedän nyt vain yhden koulutuksen ja se on Media assari ! Joten kaipaisin hieman tietoa, meinaan on kk sisällä yhteishaku, ja olen päättänyt hakea jonnekkin mediaan liittyvälle alalle, pitääkö muuten paikkansa ettei media assareille ole töitä ? Plz vastatkaa nopeesti ! Edes yksi toinen vaihtoehto media assarille !
vastausta odototellessa.
Ps. Mikä on oltava keskiarvo että yleensä pääsee näihin opiskelu paikkoihin! ja opiskelu paikalla ei ole väliä, olkoon vaikka lapissa !
Mihin Koulutukseen ?
3
816
Vastaukset
- töitä
Se pitää ainakin paikkaansa, ettei media-assareille ole töitä. Koulutuspaikkoja on jo karsittu ja tullaan karsimaan vielä enemmän.
- ei pidä uskoa
Media-alalla ON töitä, etenkin jos viitsii lähteä vähän pääkaupunkiseutua kauemmaksi. Maakunnissa osaajista on jo pulaa. Ehdottaisin, että jos vain kiinnostusta riittää, sun kannattaisi valita ammattiopistossa sellainen media-assarilinja, jossa opit sähköisen median moniosaajaksi. Hyvä vaihtoehto on graafisen puolen koulutus täydennettynä verkkopuolen osaamisella, juuri tuosta teknisen puolen väestä on maakunnallisilla mediataloilla pulaa. Itse olen aloittanut vuosi sitten ko paikassa uusmedia-assistenttina, jolla on aika monipuolinen työnkuva aina verkkosivujen sisällöntuotannosta videopätkien ja bannereiden tekoon. Tekijää oli etsitty yli vuosi!!! Mutta kaupunkihan sijaitsee ei-Helsigissä... No, joka tapauksessa olen erittäin tyytyväinen palkkaukseeni joka on lisien kanssa lähes 3000 euroa kk. Työsuhde-etuina ovat kännykkä liittymä, läppäri nettiliittymä kotiin. Tervetuloa alalle, ole positiivisella mielellä - sellaisille ihmisille löytyy AINA TÖITÄ!
- ???
ei pidä uskoa kirjoitti:
Media-alalla ON töitä, etenkin jos viitsii lähteä vähän pääkaupunkiseutua kauemmaksi. Maakunnissa osaajista on jo pulaa. Ehdottaisin, että jos vain kiinnostusta riittää, sun kannattaisi valita ammattiopistossa sellainen media-assarilinja, jossa opit sähköisen median moniosaajaksi. Hyvä vaihtoehto on graafisen puolen koulutus täydennettynä verkkopuolen osaamisella, juuri tuosta teknisen puolen väestä on maakunnallisilla mediataloilla pulaa. Itse olen aloittanut vuosi sitten ko paikassa uusmedia-assistenttina, jolla on aika monipuolinen työnkuva aina verkkosivujen sisällöntuotannosta videopätkien ja bannereiden tekoon. Tekijää oli etsitty yli vuosi!!! Mutta kaupunkihan sijaitsee ei-Helsigissä... No, joka tapauksessa olen erittäin tyytyväinen palkkaukseeni joka on lisien kanssa lähes 3000 euroa kk. Työsuhde-etuina ovat kännykkä liittymä, läppäri nettiliittymä kotiin. Tervetuloa alalle, ole positiivisella mielellä - sellaisille ihmisille löytyy AINA TÖITÄ!
millaista sisältöä voi tuottaa koulutuksellasi?
kuvassakin pitäisi kaiketi olla jokin ajatus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.1428370Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m1047559Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot1255789Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035678Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1214852Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1472700Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys632529Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e81515Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71474Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2221369